Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

@Xxmelliexx

Ik snap dat je even liever tijd aan je kindje wilde besteden hoor, is ook veel belangrijker ^_^

Wat fijn dat ze al zacht voelen en wat meebewegen, dat gaat mooi snel zeg! Die pijnlijke rug ken ik, vooral met lopen had ik er last van. Daar heb ik verder niks aan gedaan en ging vanzelf weer weg. Denk inderdaad even wennen aan het gewicht etc. Heb helaas nog geen tip voor je qua BH merk.

Wauw, ze zien er super mooi uit meid, heel natuurlijk al vind ik! ^_^

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoihoi, 

Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt.. ik weet helaas ook niet wat je hieraan kan doen. Waarschijnlijk moet je rug nog aan het gewicht wennen. Maar ik heb je foto's bekeken en ik vind het resultaat erg mooi! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mop, die rugpijn is echt killing he. Ben nu ook alweer een uur wakker door de pijn. Ik heb de pijn in mijn rug alleen 's nachts, weet gewoon niet hoe ik moet liggen dus verplaats mezelf nu 's nachts meerdere keren van bed naar de bank. Rest van de dag eigenlijk geen last gelukkig.

Merk wel dat als ik krom loop de rugpijn ook overdag erger word, en ik liep echt veel krom na de bv, dus probeer daar nu heel veel op te letten.

Misschien is dat bij jou net zo? Of is je pijn ondertussen al weg? Zijn alweer bijna een week verder natuurlijk. Hoe gaat het nu? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @debbiethisisme @Bayleef @xShar,

bedankt voor de reacties meiden. Ik hen gelukkig al een stuk minder van mijn rug. Heb inderdaad goed op mijn houding gelet en ik slaap snachts ook op mijn zij ipv alleen maar op me rug. Ik heb net Nio gemaild aangezien ik een ontstoken rood wondje heb op mijn litteken waar ik ook pus in meen te zien. Schrok me rot heb gelukkig al mail terug dat ik het moet ontsmetten en af moet plakken. Als het erger word contact opnemen. Het is ook de borst (rechts) waar ik nog last van heb links voel ik al niet meer. Ik ben ook rechtshandig misschien heeft het ermee te maken dat ik daar meer mee doe. Ze zien er al mooi uit alleen dan die rechter borst daar voel ik constant steekjes en ook als ik overeind komt dan voelt het alsof er iets naar beneden zakt een soort druk... Ik kan het niet goed uitleggen. Ook mijn tepelhof doet pijn als ik daarover heen strijk. Maar dit kan nog minder worden of weg gaan geloof ik. Hoe gaat het met jullie boobies meiden? Nog Pijntjes? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Hou inderdaad het wondje goed in de gaten,het kan een oplosbare hechting zijn die naar buiten wilt komen en daardoor een beetje ontstoken raakt,maar inderdaad als het dus nog roder of dat je borst warm gaat worden, of je krijgt koorts, gelijk aan de mail of bel hangen, want dan krijg je waarschijnlijk een ab kuur.

Steken en pijn aan je tepelhof hoort bij de genezing,je zenuwen en de wonden gaan herstellen,en dat kun je echt soms goed voelen ( doe anders even een dot watten of een wattenschijfje op je tepels,dan schuurt het niet zo langs je bh)  en het idee hebben dat je iets voelt zakken,is zeer waarschijnlijk de prothese die je voelt,dat geeft inderdaad een beetje duwend gevoel, dit hoort bij het indalen,ook je eigen borstweefsel gaat weer herstellen , dus er gebeurt nu zoveel in die borsten.

Nou hou dat wondje goed in de gaten meis en bij twijfel mailen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Hou inderdaad het wondje goed in de gaten,het kan een oplosbare hechting zijn die naar buiten wilt komen en daardoor een beetje ontstoken raakt,maar inderdaad als het dus nog roder of dat je borst warm gaat worden, of je krijgt koorts, gelijk aan de mail of bel hangen, want dan krijg je waarschijnlijk een ab kuur.

Steken en pijn aan je tepelhof hoort bij de genezing,je zenuwen en de wonden gaan herstellen,en dat kun je echt soms goed voelen ( doe anders even een dot watten of een wattenschijfje op je tepels,dan schuurt het niet zo langs je bh)  en het idee hebben dat je iets voelt zakken,is zeer waarschijnlijk de prothese die je voelt,dat geeft inderdaad een beetje duwend gevoel, dit hoort bij het indalen,ook je eigen borstweefsel gaat weer herstellen , dus er gebeurt nu zoveel in die borsten.

Nou hou dat wondje goed in de gaten meis en bij twijfel mailen.

xx

 

Ja klopt nio zei dat dit de plek is waar het knoopje van de hechting zit. Het is vanaf het begin af aan al onrustig eigenlijk. Dit plekje had ook als enige heel erg lang een kostje toen dit eraf viel werd het steeds roder maar vandaag zag ik duidelijk verschil. Had BB ook al een mail gestuurd omdat ik ervan schrok aangezien ik een soort van gaatje erin zag. Ik zie (nog) geen hechting eruit steken maar aan het andere uiteinde van het litteken steekt er nu wel een stukje draad uit. Dit is niet rood. Moet ik dit zo laten zitten of het afknippen? Bedankt voor het reageren en de tip met het wattenschijfje dit ga ik proberen. xxxz

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ja klopt nio zei dat dit de plek is waar het knoopje van de hechting zit. Het is vanaf het begin af aan al onrustig eigenlijk. Dit plekje had ook als enige heel erg lang een kostje toen dit eraf viel werd het steeds roder maar vandaag zag ik duidelijk verschil. Had BB ook al een mail gestuurd omdat ik ervan schrok aangezien ik een soort van gaatje erin zag. Ik zie (nog) geen hechting eruit steken maar aan het andere uiteinde van het litteken steekt er nu wel een stukje draad uit. Dit is niet rood. Moet ik dit zo laten zitten of het afknippen? Bedankt voor het reageren en de tip met het wattenschijfje dit ga ik proberen. xxxz

Ja dit kan inderdaad gebeuren als dus het korstje  er afvalt en er dus zuurstof bij komt, dat het een beetje gaat irriteren en ontsteken,

Ja je schrikt inderdaad als je ineens een gaatje ziet zitten,dat verwacht je toch ook niet.

Je kunt het draadje wat je ziet, laten zitten als je er verder geen last van hebt,of je mag het een klein stukje afknippen met een ontsmet schaartje,knip het dan niet al te kort, dus niet te dicht op de huid knippen, maar of je het laat zitten of dat je het een stukje afknipt, uiteindelijk valt het stukje er vanzelf vanaf.

Meestal helpt een wattenschijfje heel goed, ben benieuwd of het ook bij jou gaat helpen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja dit kan inderdaad gebeuren als dus het korstje  er afvalt en er dus zuurstof bij komt, dat het een beetje gaat irriteren en ontsteken,

Ja je schrikt inderdaad als je ineens een gaatje ziet zitten,dat verwacht je toch ook niet.

Je kunt het draadje wat je ziet, laten zitten als je er verder geen last van hebt,of je mag het een klein stukje afknippen met een ontsmet schaartje,knip het dan niet al te kort, dus niet te dicht op de huid knippen, maar of je het laat zitten of dat je het een stukje afknipt, uiteindelijk valt het stukje er vanzelf vanaf.

Meestal helpt een wattenschijfje heel goed, ben benieuwd of het ook bij jou gaat helpen.

xx

Oké mop ik laat het nog even zitten en als het daar ook rood word dan probeer ik het te verwijderen. Bedankt voor je reacties xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Oké mop ik laat het nog even zitten en als het daar ook rood word dan probeer ik het te verwijderen. Bedankt voor je reacties xxx

Graag gedaan hoor meis, en het hoeft niet rood te gaan worden hoor,soms heb je er helemaal geen last van, omdat er eigenlijk nu al een stuk uitsteekt geeft dat meestal geen problemen, en zodra het binnenin is opgelost valt het er af.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey meis, 

Dankjewel.  Wat een prachtige borsten heb jij :wub:

Wat is het verschil tussen motiva en eurosilicone ? Zijn die nog zachter? ik krijg 550 cc en 600 cc eurosilicone maar nu ik de jouwe zie weet ik het niet meer zo zeker.  Ik wil ook echt een natuurlijk effect. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.