Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Aangezien ik nieuw ben op dit forum zou ik mij eerst even voorstellen:-). Ik ben 30 jaar, getrouwd en moeder van een zoon van bijna 2. Ik ben werkzaam in de horeca en mijn hobby's zijn sporten en uitgaan( festivals). En de huismoeder uithangen natuurlijk. 

De reden dat ik mij aangemeld heb voor dit forum is dat ik een borstvergroting krijg en graag wat advies zou willen, en later mijn eigen ervaringen zou willen delen.

Vroeger was ik altijd erg tevreden over mijn borsten ze waren vol en groot. Nu Door gewichtsverlies, zwangerschap en borstvoeding zijn ze slap maar vooral veel kleiner geworden. Ik denk nu een hele kleine b. Ik weeg trouwens 58 kilo en ben 175 lang. Eerder woog ik wel zo'n 10 kilo meer dit zou natuurlijk ook meespelen.  

Ik heb een paar weken geleden een consult gehad bij a klinieken. Hier is uitgekomen dat ik maximaal 445 cc kan hebben omdat de protheses anders te breed worden voor mijn borstkas. We hebben het over anatomische polyurethaan protheses gehad.Ik heb nog enige twijfels zoals of ik niet beter voor rond kan gaan aangezien ik echt schansjes heb. En ze zeiden dat polyurethaan nieuw is heeft mnr van onselen wel genoeg ervaring? Dit omdat ze namelijk niet of nauwelijks uitzakken en dus echt gelijk goed geplaatst moeten worden. Zijn er hier meer meiden die deze protheses hebben, en geplaatst Door dhr van onselen? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt voor de interesse en ik hoop snel wat van jullie te horen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai,

Welkom op BF :) 

Er zijn meerdere dames (onlangs nog) geopereerd door deze PC. Als je rechtsboven in de zoekbalk zijn naam intoetst kom je genoeg tegen. Persoonlijk snap ik de keuze nooit voor deze PC als er een dr.Nio/dr.van Selms/dr.straten/dr.van der Weij rondloopt met een betere CV en achtergrond? Ik vind en blijf het namelijk eng vinden dat hij op de zwarte lijst staat maar goed dat ben ik he! 

Hij heeft idd ervaring met deze protheses maar lees je goed in over deze protheses zodat je de juiste keuze maakt. Ze moeten idd in een keer goed geplaatst worden want ze hechten zich snel in je lichaam. Ook hier kun je in de zoekbalk Polyurethaan intoesten voor meer topics hierover :) 

veel leesplezier op BF 

Greetz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BrownieG ,

Deze keus is eigenlijk gemaakt omdat mijn vriendin hier is geweest en die van haar zo mooi zijn en het zit hier praktisch om de hoek.  Ze heeft nog wel de oudere protheses niet de polyurethaan. Ik wist helemaal niet dat dhr van onselen op een zwarte lijst staat!  Ik ga hier gelijk wat meer informatie over opzoeken. En ik ben de naam dr nio inderdaad al een paar keer tegen gekomen op het forum. Misschien is het sowieso handig om ook ergens anders een consult te plannen zodat ik kan vergelijken. 

Bedankt voor je reactie.

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, je gekozen PC is hier wel eens een discussiepunt. Sommige zijn er supertevreden over maar ik denk dat ALS je de keuze hebt uit meerdere, waarom deze uitpikken? Je komt niet zomaar op de zwarte lijst maar volg je gevoel zou ik zeggen en lees je in! 

Zoek rustig een PC die bij je wensen aansluit en het kan zeker geen kwaad om bij meerdere op consult te gaan. Ze hebben allemaal hun stempel op hun techniek van plaatsing en zie genoeg mooie boobs voorbij komen :) 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BrownieG ,

Ik heb eens gezocht in de zoekbalk naar de naam Straten en zag inderdaad prachtige boobs voorbij komen en goede verhalen! Naar aanleiding hiervan  heb ik bij hem een consult gepland. 

Bedankt voor de tip! 

Groetjes 

 

Groetjes 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Mooi!! :) 

Vergeet niet om voorbeeldfoto's mee te nemen en te vragen of deze haalbaar zijn bij jouw? En draag je dikste maximizer/push-up bra, zodat je pc kan zien met welke projectie je wil beginnen. Heeft ie een beetje een idee wat jij wenst!! 

Is een top PC dus wil je een fijn consult toewensen :) 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ze hebben zelfs al een datum voor mij vastgezet maandag 3 oktober! Kan echt niet wachten! En mocht het tijdens het consult toch niet klikken mag ik het annuleren. De eerste 2 weken van oktober komen het beste uit dus heb ik het maar gelijk besproken voordat het vol zit. Het enige wat wel naar voren kwam hier is dat Straten toch wel graag voor de natuurlijke look gaat en ik toch wel voor iets groter wil gaan. Maar dat komt vast goed. Goeie tip trouwens van die bh ik loop altijd met een wonderbra van de hunkermoller die ook nog een maat te groot is.. zou wel fijn zijn dat ze minstens even groot zijn straks zonder die bh. En foto's heb ik hier al van de site geplukt:-).

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zo jij laat er geen gras over groeien :)  hoppa, is de datum ook maar vastgelegd!! Gewoon overleggen met Fransje en duidelijk zijn of het mogelijk is, zo niet, ga je naar Nio, die durft wel iets meer te plaatsen. Heb effe gekeken op je profiel maar zie geen album zichtbaar dus kennelijk heb je mij niet gemachtigd? 

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam dit topic tegen waar ik wel je foto zie :)  echter weet ik niet zeker of Dr Bruekers dit leest omdat je hem niet heb getagt of in zijn eigen topic zit? @best_boobie ?? 

Mooie voorsituatie hoor, gaat echt wel iets moois uitkomen!! Hangt van je voorbeeldboobs af wat voor soort protheses het gaan worden. Ik wilde volle borsten maar met een natuurlijke afloop richting tepel maar wel met een mooie subtiele bolling. Ik kwam dus uit op Eurosilicone 85% gevuld, dus ronde implantaten met een beetje druppeleffect. Had ook de borsten van Halle Berry bij me :45: Ga je machtigen om de foto's in te zien. 

Succes op je consult ( hoor wel hoe het is geweest) 

greetz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ja als ik iets in me kop heb moet het ook zo snel mogelijk ;) Whahah halle barry.:152: Dan neem ik de tetten van scarlett Johansson en Jennifer love hewit mee op consult! :55:

Ja ik ben echt een kneusje met dit forum. Die foto's van mezelf heb ik bij profiel en dan interest gezet.. ik zie nergens anders waar ik dan foto's moet plaatsen.. 

Bedankt voor het verplaatsen van me vraag aan sven! 

 

Groetjes

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn foto's staan idd prive. :) 

In het bericht dat je gekregen hebt bij aanmelding op de website (bij het envelopje rechtsboven) staat ook een topic waar ik uitleg hoe een album aangemaakt moet worden. Als je dat bericht even leest, wordt misschien een en ander duidelijk :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, dacht dat ik je had toegevoegd, mijn schuld! Gelijk gedaan :) 

Nou die twee hebben ook lekkere tetten dus kop eraf knippen en meenemen zou ik zeggen :45::45: hmmm dus daar heb jij je foto's verstopt, echt niet gekeken! Stuur effe topic mee waar je uitleg krijg ( maar volgens mij krijg je deze ook in je welkomstmail binnen, zie envelopje) Was in het begin ook effe een kneus maar went snel hier. Lekker overal op drukken :45: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik het geplaatst! About me.

Kan jij me vertellen hoe het dan wel moet ? Bedankt alvast!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Valt mee toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee. Had het mee genomen omdat ik het mooie borsten vind qua vorm enzo.
Sowieso alles groter dan 75a(waarvan de bh's eigenlijk nog te groot zijn) vind ik prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.