Ga naar inhoud

Dreamboobies25 : 19 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Dit is een fotootje in een compressievest. Andere foto van before en after staat in me prive album xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg dat het allemaal zo goed is gegaan.

Heb je half achter de spier of voor de spier? Zelf heb ik half achter de spier en ben nu 3 weken po. Ik vond mn boobies de eerste dag tegenvallen, had ze groter verwacht. Maar nu 3 weken later is mijn spier wat losser gegaan/protese wat meer gezakt en worden mn borsten steeds voller en voller. Ben er erg blij mee. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Zinin said:

Wat fijn zeg dat het allemaal zo goed is gegaan.

Heb je half achter de spier of voor de spier? Zelf heb ik half achter de spier en ben nu 3 weken po. Ik vond mn boobies de eerste dag tegenvallen, had ze groter verwacht. Maar nu 3 weken later is mijn spier wat losser gegaan/protese wat meer gezakt en worden mn borsten steeds voller en voller. Ben er erg blij mee. 

Xxx

Aah leuk om te horen dat ze voller worden. Ik wil ze echt niet kleiner als wat ik nu heb :D Ik heb ze dualplane trouwens dus ik hoop dat mijn spier gaat ook optrekken. 

Hoeveel cc heb je gekregen? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dreamboobies25:

Aah leuk om te horen dat ze voller worden. Ik wil ze echt niet kleiner als wat ik nu heb :D Ik heb ze dualplane trouwens dus ik hoop dat mijn spier gaat ook optrekken. 

Hoeveel cc heb je gekregen? Xxx

Ze worden echt nog wel groter als je ze dualplane hebt :)

Heb zelf 650 en 700 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Xxmelliexx said:

Mop ik heb je bericht gehad en al gereageerd. Waarom heb je trouwens 450 gekregen ipv de 500 die afgesproken was?  Xxx

Ik dacht dat 500cc te groot voor mij zou worden...want ik zie veel meiden op deze forum die 500cc hebben gekregen maar die zijn wat groter en zwaarder als ik. Dus van daar ging ik echt twijfelen en voor zekerheid 450cc genomen. Maar nu denk ik van, zou ik beter 500 nemen:wacko:. Maar ik hoop dat ze gaan nog "groeien" als mijn spier gaat onspannen. En ik heb geen kindjes nog maar dat wil ik zeker over paar jaar. Dus dan zou ik voor een groter maatje gaan :rolleyes: Dus ik houd rekening met dat mee xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Ayaa said:

@Dreamboobies25Gefeliciteerd met je boobies! Ben benieuwd naar je foto's want we hebben dezelfde lengte en gewicht ik heb alleen 500cc gekregen Beterschap en een goed herstel xxx

Jouw 500cc staan echt goed bij je lichaam. Zo'n grotte wou ik ook maar was iets kleiner geworden op mij. Maar jij mag er zeker trots op zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Dreamboobies25:

Dankjewel lieve meiden! Ik heb ze en ze zijn al prachtig. Ik ga zo een prive album maken en ik kan jullie toevoegen. Het was 450cc geworden. 

Leuk! Ik heb ook 450 van Nio gekregen 4 weken geleden. M'n foto's staan in m'n topic. Zou ik jouw foto's ook mogen bewonderen? Sterkte met jouw herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreamboobies25Fijn dat het bij jou zo goed gegaan is. Ik was well helemaal draaierig toen ik uit de narcose kwam. Nog steeds een beetje zelfs toen ik naar huis ging. Mijn operatie had ook vrij lang geduurd, van 13.45 tot 15.30, dus bijna 2 uur. Blijkbaar was ik een moeilijk geval.

Zou ik jouw foto's ook mogen zien? Ik probeer vandaag ook mijn album aan te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Dreamboobies25:

Hey Susannah! Ik heb je toevoegd aan mijn album. Ik ga jouw topic en fotos nu bekijken :wub:. Hoe voel je je nu? Ben je tevreden? X

Dankjewel voor het toevoegen. Prachtige borsten hoor. De voorsituatie vond ik ook al mooi hoor. Ik voel me goed en ben zeer tevreden. Ik wacht nu tot ze beide op gelijke hoogte gezakt zijn en ga dan op bh jacht met m'n man. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn echt prachtig! 

En een stuk groter dan mijn borsten, ondanks dat ik veel meer cc heb, maar dat is het verschil in beginsituatie. 

Ik vond jouw borsten eerst ook al mooi, nu zijn ze nog steeds mooi, maar een stuk groter :D

Succes met je herstel en geniet van je Nio's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Kheyra said:

Ze zijn echt prachtig! 

En een stuk groter dan mijn borsten, ondanks dat ik veel meer cc heb, maar dat is het verschil in beginsituatie. 

Ik vond jouw borsten eerst ook al mooi, nu zijn ze nog steeds mooi, maar een stuk groter :D

Succes met je herstel en geniet van je Nio's! 

Onze borsten gaan nog "groeien" omdat een deel onder de spier zit. Ik wou ze een stuk groter willen maar ben toch voor 450cc gegaan. Ik moest echt 500cc nemen. Dus meiden, met twijfelen altijd een maatje groter nemen! 

Maar ik ben beniwued hoe onze borsten gaan veranderen :D 

Vandaag is dag 2 en ik heb veel meer pijn als in het begin hoor....dus ik lig alleen maar want opstaan is een hell.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.