Ga naar inhoud

Dreamboobies25 : 19 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Mijn naam is Dreamboobies25 en ik ben nieuw op deze forum. Ik vind leuk om jullie ervaringen te horen :)
Ik ben trouwens niet Nederlands, dus sorry als ik typfouten maak. 
Ik wil graag een borstvergroting krijgen. Ik was nooit tevreden met mijn borsten en ik ben er echt onzeker over :(
Ik ben 21 nu en ik wil deze zomer mijn droom uitvoeren! 
Op deze forum heb ik veel goede reacties over Dr. Nio gelezen, dus ik heb een afsprak op11 juli gepland in Sint Lucas Andreas ziekenhuis.

Ik heb alleen een probleem...op dit moment heb ik geen rechts op Nederlandse Zorgverzekering omdat ik studeer in Nederland alleen maar. Ik heb een tijdelijke zorgverzekering nodig tot dat ik ben ingeburgerd. Dus ik ben op zoek naar een verzekring, maar als ik zeg iets over plastische chirurgie dan word ik afwezen....Ik moet verzekerd zijn, dat als iets fout gaat tijdens het operatie en ik moet naar ziekenhuis, dat ik krijg strax geen hoge rekering!


Heeft iemand daar een beetje verstand van? Als ik koop een tijdelijke zorgverzekering en er staat dat hun gaan niet een medische situatie vergoeden, die ik van te voor had, word ik dan vergoed als iets fout gaat tijdens mijn ingreep? Bijvoorbeeld allergische reactie voor anesthesie, of overmatig bloeden. Want ik denk dat dan is het een "medische code" en niet "plastische code"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Als inwoner van NL (want ik neem aan dat je hier woont tijdens je studie) moet je gewoon verzekerd kunnen worden. Alleen zou ik niets vertellen over dit type ingrepen voor het afsluiten. Dat is zoiets als een uitvaartverzekering willen afsluiten terwijl je ziek bent, dan heb je een verhoogd risico en willen ze er vaak niet aan beginnen. Heb je het al eerder geprobeerd zonder het erbij te vermelden? Aangezien ze inderdaad niet graag dingen horen over afsluiten en direct waar je het voor nodig hebt, zeker niet zoiets als dit. Ze willen liever alleen maar verdienen en dat laten ze merken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎6‎-‎2016 om 22:41 zei Lenatje:

Hoi dames,

Mijn naam is Dreamboobies 25 en ik ben nieuw op deze forum. Ik vind leuk om jullie ervaringen te horen :)
Ik ben trouwens niet Nederlands, dus sorry als ik typfouten maak. 
Ik wil graag een borstvergroting krijgen. Ik was nooit tevreden met mijn borsten en ik ben er echt onzeker over :(
Ik ben 21 nu en ik wil deze zomer mijn droom uitvoeren! 
Op deze forum heb ik veel goede reacties over Dr. Nio gelezen, dus ik heb een afsprak op11 juli gepland in Sint Lucas Andreas ziekenhuis.

Ik heb alleen een probleem...op dit moment heb ik geen rechts op Nederlandse Zorgverzekering omdat ik studeer in Nederland alleen maar. Ik heb een tijdelijke zorgverzekering nodig tot dat ik ben ingeburgerd. Dus ik ben op zoek naar een verzekring, maar als ik zeg iets over plastische chirurgie dan word ik afwezen....Ik moet verzekerd zijn, dat als iets fout gaat tijdens het operatie en ik moet naar ziekenhuis, dat ik krijg strax geen hoge rekering!


Heeft iemand daar een beetje verstand van? Als ik koop een tijdelijke zorgverzekering en er staat dat hun gaan niet een medische situatie vergoeden, die ik van te voor had, word ik dan vergoed als iets fout gaat tijdens mijn ingreep? Bijvoorbeeld allergische reactie voor anesthesie, of overmatig bloeden. Want ik denk dat dan is het een "medische code" en niet "plastische code"...

Welkom

Ik heb hier ook geen verstand van maar ik heb dit voor je gevonden.

http://www.geld.nl/zorgverzekering/service/zorgverzekering-tijdelijk-in-nederland

https://www.independer.nl/zorgverzekering/info/buitenland/buitenlandse-student.aspx

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren had ik mijn eerste consult met Dr. Nio. Die consult duurde ongeveer half uurtje en hij had alle mijn vragen beantword. Hij was een beetje gehaast maar ik kreeg duidelijke antwoorden. Helaas kwam ik naar buiten met nog veel vragen die ik had pas later nagedacht :unsure:....Maar het was beslist om 500cc dual plane, met ronde Eurosilicone protheses 85% gevuld, 16de Augustus.

Ik ben 164 en weeg 51 kg en heb nu een 70B. Mijn wens is om een maat DD-E uit te komen, maar nu twijfel ik echt erg als 500cc zou echt groot worden op mij :huh:....  Heeft iemand misschien een idee over waar zou ik uitkomen als ik 500cc neem? 

Ik plaats hier ook mijn droomboobs voorbeeld.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dames, alles was echt goed gegaan vandaag. We waren echt vroeg aanwezig, een uur van te voor. Een lieve verpleegkundig had mij naar mijn kamer gebracht en ik moest wachten tot dat ik opgehaald werd naat OK. Het liep een uurtje uit dus ik kon gezellig met mijn vriend kletsen en ontspannen. Daarna werd ik opgehaald naar een voorbereidingskamer, infuus erin, pols gemeten. Daarna kwam Nio mij aftekenen en na 10 minuutjes was ik in OK kamer. Daar waren iedereen super lief dus ik voelde mij op mijn gemaak :). Alles ging zonder zenuwen en ik was heel relax de hele tijd. Ineens was ik weg naar een droomland en werd meteen wakker in een uislaapkamer. Niet misselijk en niet duizelig en meteen gekeken naar beneden. Die waren prachtig!! Toen naar mijn kamertje gereden en mijn vriend kwam meteen. Daarna kreeg ik een kans om in een spiegel te kijken naar mijn borsten en wat ik zag was supermooi. Mijn droomboobies. 

Ik kon na een uurtje naar huis. De weg naar huis was goed, niet misselijk, geen pijn en helemaal happy! Ik was echt bang dat ik krijg veel pijn omdat ik vind alles pijnlijk hahaha. Maar tot nu heb ik weinig pijn, en als ik lig voel ik het niet eens. Ben echt gelukkig. 

Ik heb alleen een vraag....Zullen mijn borsten groter worden door "grooien" en oprekken van een spier of juist kleiner als je zwelling weg is?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.