Ga naar inhoud

Dreamboobies25 : 19 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Mijn naam is Dreamboobies25 en ik ben nieuw op deze forum. Ik vind leuk om jullie ervaringen te horen :)
Ik ben trouwens niet Nederlands, dus sorry als ik typfouten maak. 
Ik wil graag een borstvergroting krijgen. Ik was nooit tevreden met mijn borsten en ik ben er echt onzeker over :(
Ik ben 21 nu en ik wil deze zomer mijn droom uitvoeren! 
Op deze forum heb ik veel goede reacties over Dr. Nio gelezen, dus ik heb een afsprak op11 juli gepland in Sint Lucas Andreas ziekenhuis.

Ik heb alleen een probleem...op dit moment heb ik geen rechts op Nederlandse Zorgverzekering omdat ik studeer in Nederland alleen maar. Ik heb een tijdelijke zorgverzekering nodig tot dat ik ben ingeburgerd. Dus ik ben op zoek naar een verzekring, maar als ik zeg iets over plastische chirurgie dan word ik afwezen....Ik moet verzekerd zijn, dat als iets fout gaat tijdens het operatie en ik moet naar ziekenhuis, dat ik krijg strax geen hoge rekering!


Heeft iemand daar een beetje verstand van? Als ik koop een tijdelijke zorgverzekering en er staat dat hun gaan niet een medische situatie vergoeden, die ik van te voor had, word ik dan vergoed als iets fout gaat tijdens mijn ingreep? Bijvoorbeeld allergische reactie voor anesthesie, of overmatig bloeden. Want ik denk dat dan is het een "medische code" en niet "plastische code"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!