Ga naar inhoud

laten jullie je borsten controleren?


Gast boo18

Aanbevolen berichten

Goedeavond meiden,

Toen ik mijn borstvergroting kreeg had ik zo bedacht dat ik om de twee jaar mijn borsten/prothese wil laten controleren. Nu ben ik bijna twee jaar veder en vroeg me af of iemand dit eigelijk ook doet door middel van een scan in het ziekenhuis om te kunnen kijken hoe de prothese zit en of deze geen afwijkingen vertoond. 

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee 

Ik heb het hier nog niet eerder voorbij zien komen maar je kan het eventueel opzoeken in de zoekbalk.

Ik zelf heb ze nu een half jaar en ben niet van plan om ze te laten controleren alleen als ik merk dat er iets niet klopt ofzo denk ik.

Maar ik had eigenlijk meer een vraag kan je daarvoor gewoon een scan laten maken en hoe zit dat moet je daarvoor betalen? :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Blondie94 said:

Hee 

Ik heb het hier nog niet eerder voorbij zien komen maar je kan het eventueel opzoeken in de zoekbalk.

Ik zelf heb ze nu een half jaar en ben niet van plan om ze te laten controleren alleen als ik merk dat er iets niet klopt ofzo denk ik.

Maar ik had eigenlijk meer een vraag kan je daarvoor gewoon een scan laten maken en hoe zit dat moet je daarvoor betalen? :17:

Valt niet in basis verzekering als je geen aanleiding hebt dus ja, daar moet je voor betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.