Ga naar inhoud

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie


Gast LiaLa

Aanbevolen berichten

't is nog niet klaar onder het korstje, ik zie alweer een puntje. Wil je het eruit halen dan valt het hechtdraad uit elkaar. Geduld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei BubblegumBarbie:

@LiaLa@Eline33Meiden, ik zie dat dit forum van een hele tijd geleden is, maar ik heb ongeveer dezelfde cupmaat 65F/G (misschien een beetje kleiner dan bij jullie). Hoe is de operatie bij jullie gegaan? Ik zie ook hele enge foto's namelijk :o

 

Ik heb nog niet zo'n rugklachten, maar ik vind mijn borsten zo groot en ik ben pas 17 dus, maar

Hoi, ik zag net in een ander berichtje dat je eigenlijk altijd in de verkeerde bh maat hebt rondgelopen. Net zoals de helft van Nederland. Ineens is het schrikken als je zo hoog in het alfabet zit, probeer er eerst maar aan te wennen. Ik heb er zelf jaren over gedubt voor ik het besluit nam. Een operatie heeft altijd risico's, die moet je tegen elkaar opwegen. Laat je voorlichten. Je eerste stap is na de huisarts voor een verwijzing. Succes en sterkte.

 

Groetjes Lia

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BubblegumBarbie:

@LiaLa Na het zien van jouw foto's ben ik meteen weer de andere kant op. Zo'n gapend gat, gelukkig is het toch goed gekomen bij je :o. Misschien moet ik maar gewoon even ermee leren leven...

Ja gelukkig is het goed gekomen. De angst voor complicaties heeft mij ook lang tegen gehouden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.