Ga naar inhoud

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie


Gast LiaLa

Aanbevolen berichten

Ja precies nu eerst aan jezelf denken dat werk wordt toch wel gedaan. Lekker rustig aan doen anders heb je straks spijt. En denk altijd maar zo ik zou best een tandje meer bij willen zetten als je mijn collega was. Dus hoop dat een ander zo ook denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Ja het is heel vervelend voor je werkgever dat jij nog niet op volle kracht kunt werken, maar het is niet anders, want als jij het wel zou doen zit je dadelijk ineens weer volledig thuis,omdat je niet voldoende hebt kunnen herstellen, en gelukkig heb je nu iemand van de Arbo gesproken die aan het belang van je herstel denkt.

Dus nog lekker maar even op halve kracht,even lief zijn voor jezelf.

xx

 

3 uur geleden zei lovertje:

Ja precies nu eerst aan jezelf denken dat werk wordt toch wel gedaan. Lekker rustig aan doen anders heb je straks spijt. En denk altijd maar zo ik zou best een tandje meer bij willen zetten als je mijn collega was. Dus hoop dat een ander zo ook denkt.

Ik ben zeker blij dat ik iemand gesproken heb die aan mijn belang denkt, ze gaf het zelf aan en ik neem het ook met 2 handen aan. Ben van mezelf al een bezig bijtje maar voel me ook betrokken bij de zaak. Ik had gehoopt voor de drukte weer terug te zijn. Eigenlijk zou er sowieso nog een personeelslid bij moeten komen om optimaal te kunnen draaien. Maar goed dat is inderdaad niet mijn zorg.

De meeste collega's zijn begripvol genoeg. Het is niet anders. Ik vind het ook wel fijn dat ik meer tijd krijg om te herstellen. Merk ook dat ik het nodig heb het is alleen niet altijd makkelijk om daar aan toe te geven. Thuis zijn ze ook nog steeds zo lief voor me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei lovertje:

Hey Liala hoe gaat het met je complicatie?  ZIe je al verbetering en doet het verder geen pijn.?

Het is een traag proces, ik zie wel dat het hele rauwe vlees iets minder is geworden, het ziet ook minder vochtig. Maar het is nog steeds groot zat. Voel me ook nog erg moe. Heb gewerkt van 9 tot 3 in de loop van de dag begint het steeds meer te branden en te steken. Ik merk dat het erg op en neer gaat, de ene is beter dan de ander. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja soms zit ik vol energie en dan ineens zoek ik het niet meer. Slaap overdag niet maar beetje op borstenforum en internet appen. Lijk mijn dochter wel haha. Tja appen heel veel mensen appen hoe het gaat maar daardoor komen er ook minder mensen langs. Nou ja mijn vriendinnen wel hoor. Maar fijn dat je al klein beetje verbetering ziet toch? Beter dan dat het erger wordt. Wanneer ga je weer terug naar sanavisie? En jij werkt in brillenzaak toch? Nou daar moet ik ook hoognodig een afspraak maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond hebben we eigenlijk een feest een kennis wordt 50. Maar eerlijk ik zie er tegenop voel me nog zo kwetsbaar. Bang dat het te druk is dat ze tegen je aan lopen.Had jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei lovertje:

Ja soms zit ik vol energie en dan ineens zoek ik het niet meer. Slaap overdag niet maar beetje op borstenforum en internet appen. Lijk mijn dochter wel haha. Tja appen heel veel mensen appen hoe het gaat maar daardoor komen er ook minder mensen langs. Nou ja mijn vriendinnen wel hoor. Maar fijn dat je al klein beetje verbetering ziet toch? Beter dan dat het erger wordt. Wanneer ga je weer terug naar sanavisie? En jij werkt in brillenzaak toch? Nou daar moet ik ook hoognodig een afspraak maken.

 

10 minuten geleden zei lovertje:

Vanavond hebben we eigenlijk een feest een kennis wordt 50. Maar eerlijk ik zie er tegenop voel me nog zo kwetsbaar. Bang dat het te druk is dat ze tegen je aan lopen.Had jij dat ook?

Heel herkenbaar! Ik laat letterlijk alles gewoon zo liggen en crash neer op de bank. De meest bezochte site is deze momenteel. Bij mij appen ze niet zoveel meer, ben natuurlijk ook al weer wat verder in het proces.....nou ja verder...was verder, heb voor mijn gevoel weer een week of 3 ingeleverd. En niet iedereen weet het van het gat in mijn borst. (liet vandaag een foto zien aan collega, die kan vannacht vast niet slapen nu :19: ) Ik zal eens kijken of ik het weer op de foto kan krijgen maar ik heb even daglicht nodig. Wordt er bijna misselijk van als ik het bekijk :98: Vrijdag pas weer terug naar Mill.  

Ik heb het een keer gehad, dat iemand tegen mijn borst aan stootte had gelijk weer een blauwe plek. Wij hadden vorige week 2 verjaardagen, zag ik ook zo tegenop. Vanavond visite, maar als ik het zat wordt vertrek ik gewoon naar bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lia 

sorry voor de late reactie heb een beetje veel gewerkt 

wat een toestand met je boob en je werk maar denk aan jezelf jij bent het belangrijkste nu en je herstel 

ik denk dat het wel klaar is met de hechtingen hoop ik nu al een week niets meer

ik kan me zo voorstellen dat je het wel gehad hebt na een paar uur werken en zo balen voor je dat je zo moe nog bent:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Linnie37:

Hoi lia 

sorry voor de late reactie heb een beetje veel gewerkt 

wat een toestand met je boob en je werk maar denk aan jezelf jij bent het belangrijkste nu en je herstel 

ik denk dat het wel klaar is met de hechtingen hoop ik nu al een week niets meer

ik kan me zo voorstellen dat je het wel gehad hebt na een paar uur werken en zo balen voor je dat je zo moe nog bent:(

Blij dat het bij jouw klaar is. Ik denk dat als bij mij de boel dicht zit ik de vlag ga uithangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het een fijne arts vinden Dr. Bauland! Vandaag weer op controle behalve kijken en het beoordelen van de wond is hij ook zo begaan met het mentale aspect. Gelukkig gaat het met beide de goede kant op. Er zijn tekenen van heling. Volgens hem gaat het straks ineens een stuk sneller. Over 3 weken mag ik weer terug komen. De moeheid is normaal, alle energie gaat naar de wondgenezing. Luisteren en er aan toe geven is het advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei LiaLa:

Ik blijf het een fijne arts vinden Dr. Bauland! Vandaag weer op controle behalve kijken en het beoordelen van de wond is hij ook zo begaan met het mentale aspect. Gelukkig gaat het met beide de goede kant op. Er zijn tekenen van heling. Volgens hem gaat het straks ineens een stuk sneller. Over 3 weken mag ik weer terug komen. De moeheid is normaal, alle energie gaat naar de wondgenezing. Luisteren en er aan toe geven is het advies.

He meis, 

Fijn dat het zowel lichamelijk als mentaal de goede kant op gaat,want het heeft een enorme impact op je leven. En dat klopt, je lichaam stuurt alle energie naar de wonden, en je kunt eigenlijk de batterij niet opladen. Enige wat je kunt doen is aanvullende voedingssupplementen, etc nemen , om een klein beetje extra binnen te krijgen, en toch op tijd je rust te nemen.

Maar ben blij om te lezen dat er toch een teken van heling is, 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister heel de dag weg geweest maar werd net wakker en dacht hoe is het afgelopen. Nou fijn dat er verbetering inzit stelt je toch ook weer gerust. Als het nu iedere dag wat beter gaat komt het ook goed.idd daarom die moeheid. Ik ben soms  ook nog wel moe maar  dan heb ik ook geshopt of zo. Jij verbruikt je energie echt voor de genezing. Nou hoop dat je er geruster op bent en fijn die nazorg.dat is eigenlijk het aller belangrijkst als je complicaties hebt of krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even geduld, het zal vast wel weer goed komen. Ik wil gewoon te snel en teveel. Voel me net een jojo. Ben blij met alle steun die ik om mij heen krijg. Kan vast niet makkelijk zijn want ik ben mezelf al zat, laat staan de mensen om me heen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei LiaLa:

Nog even geduld, het zal vast wel weer goed komen. Ik wil gewoon te snel en teveel. Voel me net een jojo. Ben blij met alle steun die ik om mij heen krijg. Kan vast niet makkelijk zijn want ik ben mezelf al zat, laat staan de mensen om me heen. 

Ah meis, zelf sta je er toch anders in, jij zit in deze rot situatie, jij wilt ook verder, maar door deze wonden gaat dat nog even niet, en je wilt niks te snel, je hebt al een engelen geduld, en je bent hartstikke sterk.

Meis,de steun heb je nu echt even nodig, even een hart onder de riem, en je denkt zelf dan, als ik mensen maar niet te veel lastig val,als dit , als dat, maar probeer die gedachten maar een beetje aan de kant te zetten, mensen helpen je omdat ze dat willen, moeilijk/lastig of niet, dat doet er niet toe.

En uiteraard komt het wel weer goed, maar die jojo gevoelens horen erbij en is in jou situatie niet meer dan normaal.

:54:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ah meis, zelf sta je er toch anders in, jij zit in deze rot situatie, jij wilt ook verder, maar door deze wonden gaat dat nog even niet, en je wilt niks te snel, je hebt al een engelen geduld, en je bent hartstikke sterk.

Meis,de steun heb je nu echt even nodig, even een hart onder de riem, en je denkt zelf dan, als ik mensen maar niet te veel lastig val,als dit , als dat, maar probeer die gedachten maar een beetje aan de kant te zetten, mensen helpen je omdat ze dat willen, moeilijk/lastig of niet, dat doet er niet toe.

En uiteraard komt het wel weer goed, maar die jojo gevoelens horen erbij en is in jou situatie niet meer dan normaal.

:54:

 

:102: daar ga ik al weer en toch doen die woorden me weer goed, thanks :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind ik ook je bent zeker sterk en helpt hier ook iedereen met advies en zo. Terwijl jezelf met een rot complicatie zit en al je energie daarvoor nodig hebt. Het is al een moeilijke beslissing om bvk te gaan doen en best zware operatie dan hoop je ook dat het mooi wordt want dat kan je van te voren niet inschatten hoe het zal worden. En dan heb je zo n pech daar zou iedereen verdrietig van worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Vida:

Zo ik lees nu je verhaal.pfff heftig zeg. Het zit je niet echt mee. Probeer toch je rust pakken. Hoop dat je snel opknapt. Xxxx 

Het kan nu alleen nog maar beter worden. Nog even geduld hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.