Gelieve jullie gebruikte e-mailadres te controleren, indien dit een fake adres is zijn zal je account gebanned worden!
Indien het een werkend adres is moet je je geen zorgen maken :D

Spring naar bijdragen
Borsten Forum
LiaLa

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie

Recommended Posts

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Fijn dat je het achter de rug hebt, Van welke maat kwam je? Wel fijn dat je meteen naar huis mocht, ik moest een nachtje blijven maar vond dat wel prettig eigenlijk. Heel veel sterkte met je herstel!

Liefs Eline

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Eline33:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Fijn dat je het achter de rug hebt, Van welke maat kwam je? Wel fijn dat je meteen naar huis mocht, ik moest een nachtje blijven maar vond dat wel prettig eigenlijk. Heel veel sterkte met je herstel!

Liefs Eline

Ik vond het wel fijn dat ik naar huis mocht. het is denk ik ook maar net waar je jezelf op hebt ingesteld. Sinds ik ben afgevallen lagen er verschillende maten in de kast 75F maar ook 70G. Mensen om mij heen riepen bijna allemaal, ik zie niet waar jij dat hebt zitten. Maar het was vooral losse huid. Waar een ander na zwangerschap of afvallen eindigde met lege theezakjes, hing het bij gewoon heel laag. Ik ben eigenlijk heel blij dat eigenlijk alleen gelift is en zoveel mogelijk borst behouden is.

Vanmorgen even naar buiten geweest voor een ommetje, dat viel toch nog wel tegen. Was blij dat ik weer thuis was. Vanmiddag mocht het drukverband eraf en mocht ik ook douchen. mijn dochter is de eerste die ze gezien heeft. We hebben samen voor de spiegel gestaan om te vergelijken :D De mijn nog aan alle kanten hoekig en ingedeukt. Maar het ziet er goed uit. Tepels mooi doorbloed en geen verlies van gevoel. Ruim 12 cm hoger zitten ze. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er staan foto's in het album.Ik heb niet het standaard anker litteken, maar een j litteken. Rond de tepel, naar beneden en dan naar de buitenkant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O wat fijn dat het achter de rug is en wat zal je blij zijn 

o wat erg hé die narcose gelukkig is het allemaal achter de rug en het herstellen kan beginnen 

balen dat je niet zo goed geslapen hebt is een tegenvaller hé op je rug ik kon de eerste paar nachten ook niet slapen 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Linnie37:

O wat fijn dat het achter de rug is en wat zal je blij zijn 

o wat erg hé die narcose gelukkig is het allemaal achter de rug en het herstellen kan beginnen 

balen dat je niet zo goed geslapen hebt is een tegenvaller hé op je rug ik kon de eerste paar nachten ook niet slapen 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs ;)

Thanks, jij ook nog steeds blij dat je het hebt laten doen? Vanmiddag lekker een dutje gedaan. Was heerlijk.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

WoW 12 centimeter hoger!! Heb net je foto's gezien: wereld van verschil!!!! Kan me voorstellen dat je superblij bent. Hoop dat je vannacht beter slaapt. Ik werd de eerste week na de narcose ook zo vaak wakker snachts. Gelukkig is dat tijdelijk. Na een week kon k ook al

weer een beetje op mijn zij slapen. 

Nou slaap lekker vannacht!!!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei LiaLa:

Thanks, jij ook nog steeds blij dat je het hebt laten doen? Vanmiddag lekker een dutje gedaan. Was heerlijk.

O heerlijk die dutjes neem het er lekker van ;) 

ja ben er absoluut nog blij mee ik ben alleen erg ongeduldig denk ik ik wil te veel :unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-10-2016 om 19:07 zei Lizzyj:

WoW wat heerlijk het is achter de rug!!! Gefeliciteerd! wat fijn dat je ze al gezien hebt en dat je nu al kan zien dat het mooi is!! Moet er trouwens echt niet nog een nulletje achter bij wat is weggehaald? Ik ben zo blij voor je! Hoop dat je goed herstelt en dat je goed verzorgd wordt!!!

Ik denk toch dat je gelijk hebt van dat nulletje achter de grammen. Het staat zo wel in de brief maar als ik dan bekijk wat er weg is nu dan is het echt wel meer dan een onsje vleeswaren:o Misschien had de kliniek ook last van de narcose:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had gister iets neergezet is het weg haha .Maar super leuk geschreven verslag en jeetje wat een verschil zeg .Ik dacht ook al is dat maar een onsje  met zoveel verschil. Nou neem je rust en ziet er nu al mooi uit komt helemaal goed.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei lovertje:

Had gister iets neergezet is het weg haha .Maar super leuk geschreven verslag en jeetje wat een verschil zeg .Ik dacht ook al is dat maar een onsje  met zoveel verschil. Nou neem je rust en ziet er nu al mooi uit komt helemaal goed.

Maakt ook niet uit eigenlijk hoeveel er weggehaald is. Resultaat ziet er goed uit. Gaat erg goed. Valt me nog niets tegen. Moet juist oppassen dat ik niet te veel doe met mijn armen anders wordt ik vast teruggefloten. Gisteren wel veel bezoek gehad. Dat bleek toch wel erg vermoeiend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei LiaLa:

Maakt ook niet uit eigenlijk hoeveel er weggehaald is. Resultaat ziet er goed uit. Gaat erg goed. Valt me nog niets tegen. Moet juist oppassen dat ik niet te veel doe met mijn armen anders wordt ik vast teruggefloten. Gisteren wel veel bezoek gehad. Dat bleek toch wel erg vermoeiend.

Nee dat is zeker zo het gaat om het resultaat.Nou fijn dat je je zo goed voelt zo snel ook al. Ja dat niets mogen doen met je armen zal mij ook tegen vallen. Maar denk dat je lichaam je wel laat merken als het teveel is. Nou een goed herstel toegewenst. Ik ga me vanaf volgende week iets meer inlezen over hoe en wat te doen en mee te nemen en wat ik aan moet schaffen.paar boeken halen om te lezen voor dan want daar kom ik nu nooit aan toe.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nieuwe foto's in mijn album. Ze zijn duidelijk van vorm aan het veranderen. Van kleur ook trouwens :lol::lol: Het zijn nog steeds mijn borsten maar dan op de plek waar ze horen :wub::wub:

Gisterenavond en vannacht toch wel meer pijn gehad. Vanochtend gelukkig weer wat beter.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb je foto's gezien erg mooi hoor zien er prachtig uit 

wat zalig dat je zo blij bent en terecht. Naar dat je wat pijn had hoop dat het nu beter gaat

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Linnie37:

Hoe is het met jou lia?

Qua pijn gaat het goed, ik heb eigenlijk veel bewegingsvrijheid. Moet oppassen dat ik niet te veel doe en gewoon wachten tot er iemand is die mij kan helpen. En blijven nadenken dat ik mijn armen niet teveel gebruik. Er zit alleen aan de onderrand een dik hard stuk langs de wond. Dat is pijnlijk. Ik heb meer moeite de narcose van me af te schudden. Bij een beetje inspanning begint alles te duizelen en staat het zweet op mijn voorhoofd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com