Spring naar bijdragen
Borsten Forum
LiaLa

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie

Recommended Posts

Vorige week ziet het ineens rood rondom de tepel....hmm da's raar. Zou het een hechting zijn die eruit wilt?  2 dagen later beetje duwen ja hoor schrok ervan maar er kwam gewoon pus uit. Inmiddels zit er weer een korstje op. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje meis, jij hebt ook geen geluk met de hechtingen, jouw lichaam kan gewoon echt niet tegen oplosbare..

Zou dat maar de zekerheid doorgeven en in een medisch paspoort zetten, wel zo handig om bij je te hebben, dat jij niet goed reageert op dit soort hechtingen.

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw, ze blijven maar komen he... je lichaam heeft blijkbaar wel een uitstekend verdedigingsmechanisme: weg met die troep! :wacko:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-3-2017 om 17:18 zei Desert-Rose:

Jeetje meis, jij hebt ook geen geluk met de hechtingen, jouw lichaam kan gewoon echt niet tegen oplosbare..

Zou dat maar de zekerheid doorgeven en in een medisch paspoort zetten, wel zo handig om bij je te hebben, dat jij niet goed reageert op dit soort hechtingen.

xx

Rechts totaal geen last van gehad. Die is zo mooi geheeld. Ik heb ergens een keer gelezen dat als er lucht bij komt dit als reactie kan optreden. Links begon met het lekken van wondvocht na een week of 2. Piepkleine gaatjes waren het toen. Voor mijn gevoel is het zakken daarna begonnen en ben ik uit de naad gescheurd. Het plekje bij de tepel is in het begin al een keer open geweest. Dus ook daar is lucht bij gekomen. Hopelijk blijft het hier nu bij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Joyce87:

Ik wist niet dat het nog 5 maanden na de operatie kon... :blink:

Net naast de plek waar mijn gat heeft gezeten zie ik nog steeds een stukje wit draad onderhuids door schemeren. Eigenlijk verbaast het mij niets al met al duurt het herstel veel langer dan die 6 weken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei MissV:

Wauw, ze blijven maar komen he... je lichaam heeft blijkbaar wel een uitstekend verdedigingsmechanisme: weg met die troep! :wacko:

Mijn lijf reageert altijd anders....niet voor niets heb ik jaren getwijfeld over deze ingreep. Maar hee....absoluut geen spijt! Zou het zo weer doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@LiaLa

Dan lijkt het inderdaad erop dat jou lichaam de hechtingen op bepaalde plaatsen niet oplost, maar wel gek dat het maar 1 kant is  (gelukkig natuurlijk) 

Oh meid, hoe je dat schrijft, uit de naad gescheurd, maar het is inderdaad letterlijk zo.

Maar het is super frustrerend dat je na zoveel tijd nog steeds de hechtingen tegenkomt, ook dat je er nu ook weer 1 ziet zitten in de diepte, en die wil natuurlijk dadelijk weer naar buiten.

Het is soms inderdaad zo dat als er zuurstof bij komt het genezingproces anders verloopt, maar aan de andere is het gek, want meestal met zuurstof krijgt het lucht en dan zou je denken dat de genezing sneller gaat.

Nu maar hopen dat dit de laatste hechting is die je in de diepte ziet zitten, en eindelijk deze borst ook eens rustig kan worden.

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Desert-Rose:

@LiaLa

Dan lijkt het inderdaad erop dat jou lichaam de hechtingen op bepaalde plaatsen niet oplost, maar wel gek dat het maar 1 kant is  (gelukkig natuurlijk) 

Oh meid, hoe je dat schrijft, uit de naad gescheurd, maar het is inderdaad letterlijk zo.

Maar het is super frustrerend dat je na zoveel tijd nog steeds de hechtingen tegenkomt, ook dat je er nu ook weer 1 ziet zitten in de diepte, en die wil natuurlijk dadelijk weer naar buiten.

Het is soms inderdaad zo dat als er zuurstof bij komt het genezingproces anders verloopt, maar aan de andere is het gek, want meestal met zuurstof krijgt het lucht en dan zou je denken dat de genezing sneller gaat.

Nu maar hopen dat dit de laatste hechting is die je in de diepte ziet zitten, en eindelijk deze borst ook eens rustig kan worden.

xx

Iedere wond geneest anders het is niet anders. Ik denk eerder dat de het hechtdraad ook reageert op de zuurstof. Ik maak mij gelukkig ook niet zo druk om die hele kleine plekjes. De keus wel of niet iets laten doen aan het litteken stel ik ook nog even uit. Ik zie het litteken nog steeds met de week veranderen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja precies, en een litteken kan ongeveer 18 maanden duren eer het helemaal uitgerijpt is, dus het kan nog wel een stuk bij gaan trekken. Afwachten maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

't is nog niet klaar onder het korstje, ik zie alweer een puntje. Wil je het eruit halen dan valt het hechtdraad uit elkaar. Geduld!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@LiaLa@Eline33Meiden, ik zie dat dit forum van een hele tijd geleden is, maar ik heb ongeveer dezelfde cupmaat 65F/G (misschien een beetje kleiner dan bij jullie). Hoe is de operatie bij jullie gegaan? Ik zie ook hele enge foto's namelijk :o

Ik heb nog niet zo'n rugklachten, maar ik vind mijn borsten zo groot en ik ben pas 17 dus, maar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei BubblegumBarbie:

@LiaLa@Eline33Meiden, ik zie dat dit forum van een hele tijd geleden is, maar ik heb ongeveer dezelfde cupmaat 65F/G (misschien een beetje kleiner dan bij jullie). Hoe is de operatie bij jullie gegaan? Ik zie ook hele enge foto's namelijk :o

Ik heb nog niet zo'n rugklachten, maar ik vind mijn borsten zo groot en ik ben pas 17 dus, maar

Hoi, ik zag net in een ander berichtje dat je eigenlijk altijd in de verkeerde bh maat hebt rondgelopen. Net zoals de helft van Nederland. Ineens is het schrikken als je zo hoog in het alfabet zit, probeer er eerst maar aan te wennen. Ik heb er zelf jaren over gedubt voor ik het besluit nam. Een operatie heeft altijd risico's, die moet je tegen elkaar opwegen. Laat je voorlichten. Je eerste stap is na de huisarts voor een verwijzing. Succes en sterkte.

Groetjes Lia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@LiaLa Na het zien van jouw foto's ben ik meteen weer de andere kant op. Zo'n gapend gat, gelukkig is het toch goed gekomen bij je :o. Misschien moet ik maar gewoon even ermee leren leven...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei BubblegumBarbie:

@LiaLa Na het zien van jouw foto's ben ik meteen weer de andere kant op. Zo'n gapend gat, gelukkig is het toch goed gekomen bij je :o. Misschien moet ik maar gewoon even ermee leren leven...

Ja gelukkig is het goed gekomen. De angst voor complicaties heeft mij ook lang tegen gehouden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com