Ga naar inhoud

Hallo iedereen! Even voorstellen


Lexa

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben al eventjes aan het meelezen op het forum en wordt het dus tijd om me even voor te stellen. Ik ben momenteel 18 jaar, ben 1.58 m groot en weeg ongeveer 44 kg. Aangezien ik nog jong ben, weet ik nog niet zeker of ik al een borstvergroting wil. Maar rondlopen met een 70 AA is niet echt fijn. Veel mensen schatten me jonger in, omdat ik klein ben en geen borsten heb. Het zou fijn zijn om me niet als een 12-jarig jongetje te voelen op het strand. En een borstvergroting zou me een stuk zelfzekerder maken. Ik ben vooral aan het twijfelen, omdat ik bang ben voor de reacties van andere mensen. Mijn vriendinnen staan er alleszins niet achter. Momenteel heb ik nog geen vriend, maar als ik er dan één heb. Moet ik dan tegen hem zeggen dat ik een borstvergroting heb gehad?

Uiteindelijk maken de meningen van andere mensen niet veel uit, maar het blijft toch in mijn hoofd spoken. Mijn tweelingzus heeft onlangs een borstvergroting gehad en is hier zeer blij mee. (Ze zit ook op dit forum) Dit zorgt er dan weer voor dat ik nog harder begin te twijfelen. Ik ben nog niet op consultatie geweest, omdat ik nog volop twijfel. Zouden er mensen hun verhalen/tips willen delen zodat ik gemakkelijker een keuze kan maken? :) Alvast bedankt! 

Groetjes,

Eeuwige twijfelaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Welkom op het forum :) 

tja, een bv doe je voor jezelf en niet voor een ander he!!  Het is makkelijk zeggen dat je er niet aan stoort maar mensen die dichtbij je zijn raken je wel, dus ergens wel logisch dat je dat meeneemt.

Persoonlijk zeg ik altijd, vriendinnen komen en gaan.. Het is meestal ook ontwetenheid van hun kant af en waarschijnlijk ergens ook een beetje jaloezie wat kan spelen? Men denkt al heel snel dat je met ballonnen op ze af komt :45: terwijl dit dus absoluut niet zo hoef te zijn ( kan wel :) als je dat wenst) 

En wat is jong? Als je geen of nauwlijks borstontwikkeling heb en hierdoor geremd bent om te leven, hierdoor jezelf leuke dingen onthou..en hierdoor leuke ervaringen mis? Zit geen leeftijd aan vast vind ik persoonlijk. Als je er nu zo mee zit zal het je zelfvertrouwen een boost geven!! Je moet er wel rekening mee houden dat het een operatie is die je later weer moet ondergaan als je moet wisselen!! 

En als je een vriend heb, mag ik ervan uitgaan dat ie kiest voor jouw en je persoonlijkheid en dus je borsten niet in de weg gaan zitten..alleen als je stout gaat doen, dan wel :P Dat gesprek komt vanzelf op gang wanneer de tijd er rijp voor is maar neem maar van mij aan dat dit geen problemen hoef op te leveren..mannen zijn mannen :75:

Voorlopig goed inlezen op het forum zodat je goed geïnformeerd bent en als je sterker in je schoenen staat een beslissing maken en op consult gaan! Ik zeg altijd...bij twijfel, niet doen! Je moet er 100% achter staan MAAR je niet laten leiden door anderen want het is echt ontwetenheid en onmacht wat hun weer leiden...zij staan niet in jouw schoenen!!

Succes met het oriënteren en veel wijsheid :) 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Bedankt voor je reactie! Heel fijn om zoiets te lezen :) Ja, mijn vriendinnen hebben het dan vaak over de complicaties die eventueel kunnen voorvallen zoals het lekken van de implantaten. Ik denk dat het inderdaad het beste is om veel informatie te vergaren. Bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! En complicaties heeft iedere operatie..zelfs als je aan je grote teen wordt geopereerd! Het lekken is vrijwel deze tijd uitgesloten want het heeft een vast vorm. Als je het doormidden snijd lekt er niets...zo zie je maar..ontwetenheid :) 

Veel leesplezier xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lexa vind het ook vervelend om zo rond te lopen heb ook maar een kleine a zelfs dan passen de bh's me nog niet altijd nu steek ik altijd zo van die sileconen vullingen in mijn BH dan lijken ze toch iets dikker. :1:

Ben gisteren gaan winkelen bij mijn zus in de primark en vond heel veel spullen mooimooi,mooi voor als je borsten hebt dat vind ik dan spijtig dat ik dat niet kan kopen we gaan volgende week op vakantie voor een week dan moet ik met de kids gaan zwemmen Doe ik ook niet graag al e geluk dat ik mijn sileconen vulling in mijne bikini kan steken haha. Dat mijn borstvergroting er maar snel aan komt. Heb ook wel bang dat er iets mis zal gaan die schrik zal er wel altijd zijn maar dat laag me niet tegen houden. Dan ga ik me eindelijk wat vrouwelijke voelen en le meer op mijn gemak in mijn vel voelen. Moest het gaan zonder operatie had ik het al lang gedaan maar dat gaat niet he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minni boobs Ja, het is echt wel lastig als je mooie kledingstukken ziet die je dan niet staan omdat je de borsten er niet voor hebt. Na de borstvergroting kun je eens goed gaan shoppen haha. :D Toen ik aan de pil begon, had ik toch nog hoop dat mijn boobs toch iets gingen groeien, maar nee helaas. Dan zal het maar een borstvergroting worden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Neem ook al jaren de pil helpt met mij ook niet. En dat schoppen daare ga ik dan nog veel plezier aan beleven meestal als ik me nu kleding wil gaan kopen dan kom ik meestal thuis  met kledij voor mijn kids. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
24 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Okee! Nog niks over gelezen hier dus zegt mij ook niks.

Maar goede reden om te gaan als je je zus als voorbeeld hebt! :)

Ja, ze is er heel blij mee! Het kan ook zijn dat ik ook nog naar een andere consult ga voor info, want ik zou mijn bv pas willen doen in de zomervakantie van 2017 (genoeg tijd om te informeren haha) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Oh okee!

Ja dan heb je nog tijd zat!

Succes!

Ja inderdaad :) Ik vind het wat lastig om het tijdens het academiejaar te doen, in de zomer heb ik genoeg tijd om rustig te herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.