Ga naar inhoud

Sportbh na operatie/aankleedtips


Happymom

Aanbevolen berichten

Goedenavond dames!

hoe moeilijk kun je t jezelf maken, maar nu m'n operatiedatum dichterbij komt ga ik e het over de stomste kleine dingen nadenken.

vanavond stress ik weer de pan uit over t feit; hoe krijg je je sportbh aan? :D

na de operatie krijg je er een van de kliniek aangemeten, die je 6 weken moet dragen.nu was ik van mezelf ook wel van plan om er een paar aan te schaffen. Maar serieus hoe doe je die aan? 

Kan niet over je hoofd natuurlijk? En sowieso doen je littekens toch zeer als je bh erop drukt bij het verwisselen ervan? 

 

En wat draag je verder? Je sportbh en dan alleen n vestje of bloesje ofzo? Of kun je nog n hemdje aan ? Of drukt dat ook weer teveel op je borsten/littekens?

help me please 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-) :-) herkenbare vragen. Ik heb nog geen ervaring maar ook nieuwsgierig. Heb ook bh met voorsluiting besteld omdat mij achter ook lastig leek. Over hoofd mag inderdaad sowieso niet dus moet minstens met achtersluiting nemen.

qua kleding, tja, de druk zal niet zo erg zijn misschien maar die borstband die je miet dragen zal wel te zien zijn wanneer je een dun blousje draagt of lage hals. Dikke coltrui denk ik maar gewoon LOL. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zou zelf niet meer dan 1 extra bh kopen, omdat de maat nog kan veranderen in het begin..
De eerste dagen is het misschien wat lastig om een achtersluiting zelf te bedienen, maar meestal lukt dat al heel goed na een week. De eerste week heb je toch met alles ongeveer hulp nodig, dus dan ook daar maar ff hulp voor vragen :)
Over het hoofd is niet verstandig, ivm dat je ellebogen dan hoger dan je schouders  komen en dat dus niet goed is voor je herstel....

Je bh drukt vaak op de littekens als je hem aan hebt, juist bij het verwisselen niet hihi ;) Dus daar voorzie ik geen problemen.

Wat voor jou prettig zit, zul e moeten ondervinden tijdens je herstel.. Wat de een prettig vindt, is voor de ander niet prettig..
Vestjes is altijd goed, maar een hemdje of topje kan ook gewoon hoor :) 

Verder kun je eens in de zoekbalk zoeken op tips of zo, vast wel een hoop te vinden. Of onder de categorie: vragenhoekje, of algemene info.

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx alvast voor deze reacties, stelt Me toch gerust.

ik onderga een borstlift zonder protheses dus een borstband hoef ik niet weg te camoufleren, maar een coltrui lijkt me erg warm deze zomer :P dus met bloesjes en vestjes kom je een eind denk ik. @Lindasch 

 

en @best_boobie ook bij n borstlift raad je maar 1 andere sportbh aan? Ik dacht als de ergste zwelling weg is verandert er niet zo heel veel meer voor mij.

ik wilde echt zoveel mogelijk voorsluit sportbh's kopen, en die allemaal gaan gebruiken zodra er ook maar 1 druppel wondvocht op komt te zitten. Mits ik daar n handigheid in heb natuurlijk :P

maar goed.. Zal wel n veel beren op de weg ding zijn... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou niet weten waarom je meer dan 2 bh's nodig hebt. Is de ene vies, was je hem ff uit en droog is die in max een dag. Je gaat niet iedere vier uur een bh wisselen toch ;)

Kun je daarna lekker zittende sportbh's kopen als je wilt sporten. Maar goed, jij beslist hè ;)

En de eerste weken heb je pleisters op je wonden, toch? Ik denk dat dat dus wel losloopt met vlekjes :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.