Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 11 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Ooh noooo he. 

Bijna elke vrouw met een borstvergroting vind dat he?! 

Daarom had ik zoiets van beter teveel als te weinig. Maar je went al aan t verband enzo hé en dat lijkt dan al heel wat. Alhoewel bij mij dat juist andersom is heb ik het idee. 

Geduld is helaas een schone zaak. Het veranderd nog zo veel. Laat je niet gek maken hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee op zich niet veel last. Beetje spierpijn als ik ga liggen. Heel af en toe een steek. Moet mezelf ook echt op de rem zetten om niks te tillen maar grrrr zoon van 8 maanden en mis m zo terwijl hij zo dichtbij is. Vanmiddag heb ik m heel even opgepakt. Maar moet t gewoon echt niet doen ondanks ik geen last heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cinderella Spannend! Idem. Ik had ook niet veel meer. Terwijl.ik al niet veel had. Hahaa 

Ik ben van een kleine B naar ik weet nog niet wat gegaan. ;-) 

Tijd zal t leren. Nu een week geleden 500 cc mono bloc high profiel laten plaatsen.. ik was ongeveer 3200€ kwijt inclusief consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Cinderella:

Dames ik ben nieuw en wil ook graag nieuwe boobies! (na mijn zwangerschap is er weinig van over) wat voor protheses hebben jullie gehad? en heel brutaal als het mag wat hebben jullie ervoor betaald?? Jullie zullen me ontzettend helpen!!

heey Cinderella! Spannend zoiets he! Hihi. Ik had voorheen een kleine a cup. Ik heb bijna 2 weken terug mijn bv gehad. 300 cc achter de spier. Ronde protheses, high profile. Ik zit nu op een 70 D. Ik ben in de wellness kliniek geweest in Genk. Heb daar €3139,95 betaald incl. Btw :) hopelijk heb ik je hiermee een beetje kunnen helpen. Als je nog vragen hebt, ik hoor het graag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bobbi.. Ik had eerst een kleine C. ik weet niet wat ik nu heb haha ik weiger gewoon om kleinere bhs te kopen maar het is waarschijnlijk gewoon een A. 

Ik leef in de emiraten en ik geloof dat hier 60% vd vrouwen het ook ondergaan is en lopen met prachtige borsten haha. Hier kost het alleen het goedkoopste 8000$! nou dat kan ik niet betalen hoor

500cc.. weet je al welke maat je nu hebt?

 

Shannie!

Ik heb net even het hele topic doorgelezen en ik vind je borsten heel mooi geworden hoor!

ik vroeg me of of de borsten nog groter of kleiner worden als het helemaal hersteld is.. of is dit nu gewoon je maat?

Mijn voorkeur gaat ook uit naar ronde protheses maar ik heb gehoord dat deze vaak "nepper" ogen. Al ben ik niet vies van een beetje nep tieten! Mag ik vragen hoe jij wist of je ronde of druppelvormige wilde?

 

Mijn budget is ook rond de 3000 euro. ken je ook nog andere klinieken die het rond deze prijs doen?

 

Dankjewel dames!!

Ik wil ook mooie boobies:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cinderella:

Shannie!

Ik heb net even het hele topic doorgelezen en ik vind je borsten lheel mooi geworden hoor!

ik vroeg me of of de borsten nog groter of kleiner worden als het helemaal hersteld is.. of is dit nu gewoon je maat?

Mijn voorkeur gaat ook uit naar ronde protheses maar ik heb gehoord dat deze vaak "nepper" ogen. Al ben ik niet vies van een beetje nep tieten! Mag ik vragen hoe jij wist of je ronde of druppelvormige wilde?

 

Mijn budget is ook rond de 3000 euro. ken je ook nog andere klinieken die het rond deze prijs doen?

 

Dankjewel dames!!

Ik wil ook mooie boobies:(

Als eerste, dankjewel voor het complimentje :) in het eerste jaar van je bv kan er nog vanalles veranderen. Ik heb nu nog wat zwelling maar dat trekt ook nog weg. De maat kan dus nog veranderen. En omdat ik de prothese achter de spier heb, zal mijn spier zich waarschijnlijk ook nog wat gaan oprekken, waardoor ze dus nog iets groter/voller kunnen worden. 

Ik wist meteen dat ik ronde protheses wilde. Dit omdat je dan boven ook nog wat bolling hebt. Persoonlijk vind ik dat mooier. Maar zoals ik al zei heb ik ze achter de spier en die spier drukt op de prothese, dus de bolling wordt wel wat minder, maar niet veel. 

Ik ken eigenlijk alleen de wellness kliniek, maar dat komt omdat ik me ook alleen maar in die kliniek verdiept heb. In België is de prijs in het algemeen sowieso wat lager.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanniexoxo hier gelukkig nu beter dan gisteren. Eigenlijk niet meer zoveel pijn, af en toe de gewoonlijke steekjes. :P Wanneer had jij eigenlijk je controle? Ik mag over een weekje eindelijk, hihi. Ik ben benieuwd hoe hij ze vind! :D 

Haha, gek is dat hé @Bobbi, ik schrok er ook best van toen ik mijn bh uit mocht doen, die duwt ook alles wat platter. Wat een meloenen dacht ik toen, nu ben ik er wel aan gewend. :P Zijn hele mooie boobies die je daar hebt meis!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cinderella de maat durf ik nog niet te zeggen. Zodra ik t op heb laten  meten laat ik dat weten. 

Ik heb sinds gisteren een sportbh aan. Raden jullie wel die borstband nog aan? 

Week PO 

En heb steek in 1 borst. T idee dat dat bij mn wond is. Had iemand hier ook toch? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fuchsbau gelukkig dat het nu zo goed gaat met je! Mijn controle is dinsdag om 10 uur :D spannendddd

@Lotte90 dankjewel! :D mijn herstel gaat super. Na dag 4 al bijna geen pijn meer gehad. Nu maandag ben ik 2 weken PO. 

@Bobbi yes dat had ik ook. Aan de linkerkant veel steken bij mijn hechting. Pc gebeld, was volkomen normaal en moet vanzelf weer wegtrekken. Ik heb er nu geen last meer van. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi ja ik had dat dus ook. En omdat ik maar aan 1 kant steken voelde, dacht ik bel toch maar even dr. Van Zele voor de zekerheid. Maar hij zei dat dat normaal was dat je het maar aan 1 kant voelt. Is bij iedereen verschillend. Die wond zit nu in het genezingsproces en dat kun je indd soms voelen. Dus even aankijken hoe het gaat met je, vertrouw je het niet, kun je voor alle zekerheid even met je pc bellen. Xx en hoe voelt de sport bh? Beter dan het verband he hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bobbi:

@Cinderella de maat durf ik nog niet te zeggen. Zodra ik t op heb laten  meten laat ik dat weten. 

Ik heb sinds gisteren een sportbh aan. Raden jullie wel die borstband nog aan? 

Week PO 

En heb steek in 1 borst. T idee dat dat bij mn wond is. Had iemand hier ook toch? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hele mooie booobs! Ik moet de band verplicht 6 weken dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! M'n ene tepel staat nog wat hoger als de andere. Maar alles veranderd nog zeiden ze. 

Jaaa ik ook 6 weken, maar er was gisteren een vriendin hier met een bv en die zeg dat ik t niet nodig heb omdat ze niet zo hoog zitten. Dus ik dacht:-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎7‎-‎2016 om 22:21 zei Anouk78:

@Bobbi leuk dat je er zo blij mee bent heb een momentje van twijfel of eigenlijk al enige dagen of ik ze toch niet te klein vind:77: en iedereen maar zeggen geduld de spier moet nog oprekken en laten we dat net nu niet hebben :D en jij nog veel.last? 

Het duurt zo lang hé! Had het er gisteren ook even lastig mee dat sommige boobs van meiden sneller zakken met evenveel dagen PO, dat tepels al echt op de juiste plek zitten, boobs heel mooi rond en dichtbij elkaar.

Kijk ik naar de mijne is dat nog niet het geval, sips. :145: Geduld wordt beloond, ik wacht nog, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi waaawwwe mooie borsten. Ja het kan idd van de beha rand zijn had ik ook echt last van want je hebt ook inwendige hechtingen. Mss omtrek een maatje groter en wat ik ook deed maandverband ertussen whahahhaa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! 

Vandaag mijn nacontrole gehad in de wellness kliniek. De wondjes zijn goed aan het genezen. Zit al goed dicht. Mag me vanaf vandaag alweer douchen of even kort in bad! :D en vanaf volgende week mag ik zwemmen. Happy me!! Zag er goed uit allemaal. Foto'tje van mn wondje erbij gevoegd xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 spannend he! Voor jou nog even! Mijn voor sitautie was een kleine A. Had bijna niks. 300 cc is er bij mij ingegaan en ik ben er zo ontzettend blij mee! :wub: zit nu op een 70D. Precies wat ik gehoopt had. Heel veel succes meid voor binnekort! Houd me op de hoogte :) 

@Flowaatje dankjewel! Het zijn indd kleine wondjes. Echt maar 2 tot 3 centimeter :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.