Ga naar inhoud

Teveel vragen .


JayJay

Aanbevolen berichten

He meis,

Welkom hier.

Een borstvergroting is ook spannend,en gezonde zenuwen hebben we echt allemaal gehad.

Maar de gedachte dat je na de operatie wakker word met een paar mooie borsten ( alhoewel je ze bij Verdonck niet gelijk kunt zien omdat je zit ingetaped) is al zo fijn dat je eigenlijk vergeet dat het aan de ene kant ook best wel een beetje eng is.

Meis,laat het maar gewoon over je heen komen,probeer lekker af te tellen, en voor je het weet is het achter de rug en ben je een tweeling rijker,gaat echt goed komen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je heel veel succes wensen en plezier met je nieuwe boobs as vrijdag!! Ik ga je volgen omdat ik ook bij dr Verdonck een consult wil gaan plannen. 

Waar heb je voor gekozen? Hoeveel cc? Komt de prothese achter de spier? Wat is je maat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb al zoveel gelezen op dit forum. Ik ben nu 3 dagen PO.  Ben geopereerd door dr Verdonck 415 cc achter de borstspier.  Ik kan zelf nog niet echt omhoog komen maar ook als ik met hulp omhoog kom voelt het alsof mijn borsten heel even voor een paar seconden gaan gloeien is dat normaal? De pijn neemt wel af merk ik  dus ik neem aan dat dat een goed teken is. Bij mijn rechterborst heb ik wel stevige pijn aan de buitenkant  ( naar de oksel toe) en het ' voelt ' alsof die prothese verschuift bij het gaan liggen en bij het omhoog komen ? Ik maak me er best zorgen over en hoor graag wat jullie ervaringen zijn. 

 

Liefs Marjan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoiii 415 cc achter  de borstspier heb ik uiteindelijk voor gekozen. Ik had een lege b en de verwachting is nu een 75 e maar dat kan pas gezegd worden als het verband eraf mag en dat is Dr Verdonck pas na 2 weken. De operatie is me meegevallen ik was erg zenuwachtig.  Wanneer heb jij jou consult ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, dat is heel normaal hoor. Probeer de eerste week en of weken beetje zittend te slapen,  dan zal het al minder pijn doen, bijvoorbeeld paar kussens in je rug leggen, helemaal plat liggen is heel erg pijnlijk, tenminste zo heb ik het ervaren. 

Fijne herstel toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad. Hoort er allemaal bij hoor. Af en toe had ik ook steekjes in de borst. Schrok ook overal van, maar op het forum kan je alles vragen. En nu weet ik dat het er allemaal bij hoort. Inderdaad half zittend slapen is fijner dan plat. Ook op de bank lekker met kussens. Lekker rustig aan doen en dan wordt het steeds minder! Beterschap!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.