Ga naar inhoud

Gevoelloze tepels


Densaya

Aanbevolen berichten

Gm

Ik heb 25-4 borstvergroting gedaan ( dual  plane, 370cc). Dit is goed verlopen denk ik. Ik heb geen fijne gevoel meer bij mijn tepels. Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of dit nog gaat veranderen? 

Ps in het begin voelde ik helemaal niets, na 6 weken is het meer een brandige gevoel bij aanraking van mijn tepels. Opwindende gevoel wat ik voor de operatie had is helemaal weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Wat vervelend zeg.. Misschien dat het nog terug kan komen?? Ik ben 21/6 geopereerd en mijn tepels zijn juist erg gevoelig. Met een handdoek er langs voelt al niet fijn. 

Hopelijk kunnen andere dames je verder helpen hier op het forum.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 17 mei geholpen en allebei de tepels en daaronder is helemaal gevoelloos. Het kan ook pas na 2 jaar terugkomen las ik hier ergens op het forum van iemand. Maar kan ook eerder, en kan ook helemaal niet. Heel af en toe heb ik ook beetje branderig gevoel in de tepels, maar daarna is het weer gevoelloos. Er zit alleen gevoel bovenop mijn borsten. Ik hoop ook dat het nog terug komt. Maar ik zou liever geen gevoel hebben dan geen borsten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Densaya Aan de reacties te zien is het dus vrij normaal! Maar met mij gaat het goed, vind het af en toe nog lastig te bepalen wat ik wel en niet mag doen.. Ben wel super blij met m'n borsten. Kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen!! Ben jij ook tevreden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.