Ga naar inhoud

kiri : 21 oktober 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ik heb je andere, 'schreeuwende' topic, met hoofdletters verborgen. Ten eerste omdat het bij de operatieverslagen staat, en het geen operatieverslag is. Ten tweede omdat het schrijven met hoofdletters, nogal schreeuwerig over komt en we het graag netjes houden op het forum.

Verder is dit jouw operatieverslagtopic, waar je dus ook je normale operatie operatieverslag kunt plaatsen. Een operatieverslag is een verslag van jouw operatie, waar anderen dus ook iets aan hebben ;) 

Wil je Plovier bedanken voor zijn zorgen en de borsten die hij jou gegeven heeft, stuur hem dan even een mailtje of een kaartje ;) Dat hoeft niet via het forum! :35: 

Dit is niet verkeerd bedoeld, maar je topic kwam nogal raar over, vandaar dat ik even je officiele topic omhoog haal.

Alvast bedankt voor je medewerking :35: Zo houden we het hier overzichtelijk en informatief :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart.... hij plaatst echt zelden voor de spier ( ik had het zelfs nog nooit gelezen bij hem) en dan zulke grote prothesen voor de spier... Hoop dat je niet te veel hang zult krijgen in de komende jaren. Juist daarom worden meestal de grotere prothesen dual plane geplaatst. Maar goed, hij zal er wel een reden voor gehad hebben..... een natuurlijke look krijg je echter ook wel dual plane.. Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar zijn motivatie! Misschien wel leuk om eens na te vragen? :rolleyes:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei best_boobie:

Apart.... hij plaatst echt zelden voor de spier ( ik had het zelfs nog nooit gelezen bij hem) en dan zulke grote prothesen voor de spier... Hoop dat je niet te veel hang zult krijgen in de komende jaren. Juist daarom worden meestal de grotere prothesen dual plane geplaatst. Maar goed, hij zal er wel een reden voor gehad hebben..... een natuurlijke look krijg je echter ook wel dual plane.. Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar zijn motivatie! Misschien wel leuk om eens na te vragen? :rolleyes:

Xx

Ha nu vrijdag gaan de draadjes er uit. En dan moet ik nog een afspraak met dr plovier maken binnen 4 a 6 weken dan ga ik het hem zeker vragen en hou ik jullie zeker op de hoogte .:D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.