Ga naar inhoud

kiri : 21 oktober 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo , iedereen k,ben nieuw op deze forum. Zou iemand mij kunnen helpen met een paar vraagjes? Ong 18 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan iets van 200 a 300 cc onder de klier maar k ben niet zeker meer van de cc k heb bh maat 90 c .Maar ik vond ze veel te klein .K zou graag terug een borstverg willen laten doen maar dan wel veel groter .Daar ik op de forum veel gelezen heb over dr plovier en hij er ook grote plaats zou ik mijn operatie graag door hem willen laten uitvoeren k zou graag voor een 1000 cc willen gaan.Maar weet er soms iemand best welk merk van silicone ik best vraag voor een 1000 cc ?En onder de borstspier , of boven de borstspier? Kzou heel graag 2 grote ronde boebs willen en die ook goed hooghangen .En weet ook soms iemand hoelang je ongv zou moeten wachten om er een eerste afspraak te kunnen maken ? En hoelang het dan ongv nog duurt wanneer de operatie word uitgevoerd? En wat zo n borstvergroting ongv kost van 1000 cc bij dr plovier ? Het zijn heel wat vragen ineens maar k hoop van hier of daar toch een antwoord kan krijgen op mijn vragen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier nieuw op de forum ,En had graag wat vragen beantwoord gehad door mensen die ook geoppereerd zijn door dr plovier ? k zou graag een wissel doen van een kleinere maat naar een nogal vrij grotere maat zonder lifting . Maar weet niet goed of dat zomaar gaat heeft er soms iemand ervaring mee ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom uit het antwerpen zijn hier soms mensen die hier ervaring met pc hebben die ook grote prothese plaatsen bv 800 cc en meer ben wel smal van omtrek  ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nailtje:

Ik ben door hem geopereerd en ben wel heel tevreden. Ik heb wel een lift gehad en heb 525cc gekregen achter de spier. 

Xxx

Hey , nailtje alvast bedankt voor je berichtje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaa er zijn er 2 die echt de grotere maten doen en dat is Plovier en Nio dus dan zit je helemaal goed!

Wat ze doen is ze kijken naar de breedte van je borst (en dus niet naar de breedte van je lichaam) en zoeken dan de beste protheses uit die daar bij past als je groter wil.

Ieder merk heeft zo zijn eigen maten (en dus ook breedte). En als je naar de smallere merken gaat dan kan je ook weer kiezen uit high profile of ultra high profile. En hoe hoger het profiel hoe smaller de protheses worden met dezelfde maten.

En zo kan je vaak dus al hele mooie grote borsten krijgen ookal heb je een vrij kleine omtrek!

Laat maar weten hoe het is afgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bruisend:

Jaaaaaaa er zijn er 2 die echt de grotere maten doen en dat is Plovier en Nio dus dan zit je helemaal goed!

Wat ze doen is ze kijken naar de breedte van je borst (en dus niet naar de breedte van je lichaam) en zoeken dan de beste protheses uit die daar bij past als je groter wil.

Ieder merk heeft zo zijn eigen maten (en dus ook breedte). En als je naar de smallere merken gaat dan kan je ook weer kiezen uit high profile of ultra high profile. En hoe hoger het profiel hoe smaller de protheses worden met dezelfde maten.

En zo kan je vaak dus al hele mooie grote borsten krijgen ookal heb je een vrij kleine omtrek!

Laat maar weten hoe het is afgelopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , iedereen als er nog mensen door dr Plovier zijn geoppereerd en groooote ronde boobs hebben laten doen zou ik er graag wat informatie over hebben als dat kan grts kiri xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb even je topics samengevoegd aangezien ze allebei dezelfde vragen bevatten.

Probeer verder zoveel mogelijk alles in dit topic te zetten, alle verdere vragen etc, dan heb je alles netjes in 1 topic bij elkaar staan, en blijft het overzichtelijk.

Via de zoekbalk kun je ook heel veel informatie opzoeken over Plovier, en welke dames er door hem zijn geholpen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even je nieuwste topic verborgen, aangezien het precies hetzelfde verhaal is als je hierboven vermeldt.

Je mag je updates, als je aanvullende vragen hebt, gewoon in dit topic stellen, zoals desert-rose al aangeeft. Dan blijft het overzichtelijk :)

Wil je informatie over hoe alles werkt bij Plovier, dan kun je zijn naam intikken in de zoekbalk, of even bellen naar zijn kliniek. Een consult kan soms heel verhelderend werken :) 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag had ik een afspraak met dr plovier wat een lieve man en een zeker een luisterend oor van wat ik graag wou . Mijn datum staat vastgelegd 21 okt voor bv hij gaat nog zien de dag van de operatie wat hij juist gaat plaatsen maar min 800 cc tot 1050 cc ronde prothese .Nu maar wachten en aftellen natuurlijk .:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even je topics samengevoegd en ga je titel aanpassen. Zo heb je een officiele titel en is het handig als je vanaf nu alles in dit topic gaat vermelden. Zo blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor ons.

Dus alle updates en straks ook je operatieverslag, liefst hier plaatsen :)

Gefeliciteerd met je datum!

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei best_boobie:

Ik heb even je topics samengevoegd en ga je titel aanpassen. Zo heb je een officiele titel en is het handig als je vanaf nu alles in dit topic gaat vermelden. Zo blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor ons.

Dus alle updates en straks ook je operatieverslag, liefst hier plaatsen :)

Gefeliciteerd met je datum!

xx BB
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey sweetboobs 16   Ja inderdaad 21 okt ben ik aan de beurt bij plovier . En ja ik ga voor een aardig maatje min 800 cc ging hij plaatsen en de dag zelf ging hij juist zien tijdens de operatie .Maar hoe dichter de datum komt hoe meer ik begin te twijfelen van zou het toch niet te groot zijn .<_< xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi , alles is prima verlopen ze hebben 1050 cc motiva ronde geplaatst voor de spier is wel even wennen maar van pijn valt het wel mee met de nodige pijnstillers k zal nog even geduld moeten hebben . foto s volgen zeker .alvast bedankt grts :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.