Ga naar inhoud

Tos : 6 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Tos:

11 dagen po vandaag! :43: Heb net een nieuwe foto toegevoegd maar er ging iets mis geloof ik, heb nu 4 zwarte plaatjes ertussen staan:12: @best_boobie of @Desert-Rose zou iemand me kunnen helpen? Ik krijg deze foto's  niet verwijderd :blush:

Waaauw mooi zeg, echt al veranderd!!! ze staan ook wat dichter op elkaar nu lijkt wel en al mooi gezakt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Tos:

@Mahina thanks!! Ja ze beginnen iedere dag wat zachter te worden en staan inderdaad wat dichter bij elkaar nu. Ben er zo blij mee :wub:

@best_boobie thanks & thanks! :wub: 

Ik kwam er niet helemaal uit :45: 

xx

Geen probleem, enkele foto's kun je zelf ook niet verwijderen, dus kun je altijd ff aan mij vragen :)
Heb mezelf wel ff aan je album moeten toevoegen :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Mahina !

Het gaat wel goed hier! De pijn is ver weg. Ik heb vanochtend controle gehad. Het zag er heel goed uit! Ik was een beetje bang, je hebt natuurlijk geen idee wat er onder die pleisters uit komt haha. Maar ze was gewoon een beetje verbaasd over hoe mooi het litteken eruit ziet. Er zitten nu weer pleistertjes op en die mogen er volgende week af dus heb er helaas geen foto van kunnen maken.

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Tos:

Hee @Mahina !

Het gaat wel goed hier! De pijn is ver weg. Ik heb vanochtend controle gehad. Het zag er heel goed uit! Ik was een beetje bang, je hebt natuurlijk geen idee wat er onder die pleisters uit komt haha. Maar ze was gewoon een beetje verbaasd over hoe mooi het litteken eruit ziet. Er zitten nu weer pleistertjes op en die mogen er volgende week af dus heb er helaas geen foto van kunnen maken.

Hoe is het met jou? 

Ohh dat klinkt goed! Dus Koeijers heb je niet gezien? Ja ik vind het ook wel beetje spannend (ondanks dat ik zelf in de verpleging werk en zo vaak hechtingen verwijder...) bij jezelf is het toch anders hahah.

met mij gaat het wel goed, alleen vervelend dat ik echt slecht slaap. Op mijn rug vind ik echt vervelend en krijg dan ook zere rug na een tijdje. Vandaag beetje kriebelig bij m'n litteken. En ik hou nog steeds best wel vocht vast ik hoop dat dat snel wegtrekt. Maar verder heb ik noet echt te klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina nee koeijers was niet bij inderdaad. De laatste controle wel. 

Ik ben dat rugslapen ook echt beu. Weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen <_<

Vervelend dat je nog zoveel vocht vasthoud! Dat is bij mij wel weg geloof ik. Wanneer heb jij controle? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tos:

@Mahina nee koeijers was niet bij inderdaad. De laatste controle wel. 

Ik ben dat rugslapen ook echt beu. Weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen <_<

Vervelend dat je nog zoveel vocht vasthoud! Dat is bij mij wel weg geloof ik. Wanneer heb jij controle? 

Ohh okay dan weet ik dat! Mijn controle is aanstaande woensdag. 

Ja dat vocht is echt vervelend en het drukt zo, vooral op dat stukje tussen m'n borsten maar ook daaronder bij m'n maagkuiltje zegmaar en dat gaat op een gegeven moment echt irriteren maja hoop dat t snel weg is. En ik moet wel veel plassen dus denk aldoor van nou ga maar weg vocht haha maar dat gebeurd nog niet zo. Vandaag ben ik 1 week po.

dat rugslapen ben ik ook echt zo zat!! Krijg echt last van m'n rug vooral m'n onder rug... ik slaap daardoor ook slecht want ik ga om 23:00 slapen en om 2:30 word ik wakker met rugpijn dan ga ik ff een tijdje zitten.. maja moet het er maar even mee doen!!

fijn dat bij jouw al die klachten weg zijn, pijn heb ik eigenlijk nagenoeg ook niet. Kan niet wachten tot m'n vocht enzo weg is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mahina:

Ohh okay dan weet ik dat! Mijn controle is aanstaande woensdag. 

Ja dat vocht is echt vervelend en het drukt zo, vooral op dat stukje tussen m'n borsten maar ook daaronder bij m'n maagkuiltje zegmaar en dat gaat op een gegeven moment echt irriteren maja hoop dat t snel weg is. En ik moet wel veel plassen dus denk aldoor van nou ga maar weg vocht haha maar dat gebeurd nog niet zo. Vandaag ben ik 1 week po.

dat rugslapen ben ik ook echt zo zat!! Krijg echt last van m'n rug vooral m'n onder rug... ik slaap daardoor ook slecht want ik ga om 23:00 slapen en om 2:30 word ik wakker met rugpijn dan ga ik ff een tijdje zitten.. maja moet het er maar even mee doen!!

fijn dat bij jouw al die klachten weg zijn, pijn heb ik eigenlijk nagenoeg ook niet. Kan niet wachten tot m'n vocht enzo weg is haha

Ja dat stukje tussen mn borsten had ik ook veel vocht zitten!  Inderdaad, veel drinken en plassen. hopelijk is het dan snel weg! Slaap je al met een kussen onder je benen? Schijnt ook wat rugpijn weg te halen. Ik heb trouwens een nieuwe foto geplaatst! Je ziet alweer wat verandering! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tos heb je foto even bekeken; echt super mooi!!! :wub: hoop dat mijne ook zo worden ong aangezien we zelfde protheses hebben!! Ze zijn ook echt weer veranderd tov 1 week terug! Mooi gezakt weer en wat voller lijkt wel!?

nou ik heb een voedingskussen onder m'n knieholtes maar misschien moet ik er nog een extra kussen ofzo onder doen voor wat meer steun, ga ik vannacht ff proberen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Tos,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ik heb je foto's gezien en het ziet er super goed uit! Ik zou je nog op de hoogte houden over mijn consult bij Koeijers. En ik moet zeggen dat ik hem zoo lief vond. Ik voelde mij meteen op me gemak. Ik had volgens mij al gezegd tegen je dat ik ook een consult bij dr van der Weij heb gehad voor mijn consult bij dr Koeijers. 

Dr van der Weij stelde voor de spier en Dr Koeijers dual plane. Ik geloof zelf ook dat dual plane de beste optie is omdat ik vind dat ik echt dun ben boven. Ik ben dus nog wel aan het twijfelen, maar als ik op gevoel moet gaan kies ik voor dr Koeijers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lolaboo:

Heey @Tos,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ik heb je foto's gezien en het ziet er super goed uit! Ik zou je nog op de hoogte houden over mijn consult bij Koeijers. En ik moet zeggen dat ik hem zoo lief vond. Ik voelde mij meteen op me gemak. Ik had volgens mij al gezegd tegen je dat ik ook een consult bij dr van der Weij heb gehad voor mijn consult bij dr Koeijers. 

Dr van der Weij stelde voor de spier en Dr Koeijers dual plane. Ik geloof zelf ook dat dual plane de beste optie is omdat ik vind dat ik echt dun ben boven. Ik ben dus nog wel aan het twijfelen, maar als ik op gevoel moet gaan kies ik voor dr Koeijers!

Thanks! :wub: ik ben er ook zo blij mee!

Wat fijn dat je gevoel bij Koeijers zo goed was. Ik vond het ook zo'n fijn gesprek! Ik ben ook verder nergens op consult geweest. Ga je nog een consult plannen of hou je het bij deze 2? Ben erg benieuwd wie je gaat kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tos Hii, ik was Drs. Koeijers aan het googlen en kwam zo op jouw forum uit. Ik ben in 4 verschillende klinieken geweest waaronder Kliniek Veldhoven, Quole, Bergman en als laatste Amstelveen kliniek. Ik heb bij 3 klinieken 2 verschillende verhalen gehoord waardoor ik toch nog laatste mening wilde horen in Amstelveen. Zo ben ik bij Drs. Koeijers gekomen en ik was meteen verkocht! Ik ben 1.65 en weeg 50 kg. Ik heb op dit moment een kleine B cup en Drs. Koeijeres gaat 3 anatomische maten bestellen vanaf 290 cc tot 330 max. Ik word op 3 november geopereerd dus zit nu als een gek van alles te googlen en te zoeken. Ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt maar ik zou het echt super vinden als ik jouw foto's mag zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Lilly20:

@Tos Hii, ik was Drs. Koeijers aan het googlen en kwam zo op jouw forum uit. Ik ben in 4 verschillende klinieken geweest waaronder Kliniek Veldhoven, Quole, Bergman en als laatste Amstelveen kliniek. Ik heb bij 3 klinieken 2 verschillende verhalen gehoord waardoor ik toch nog laatste mening wilde horen in Amstelveen. Zo ben ik bij Drs. Koeijers gekomen en ik was meteen verkocht! Ik ben 1.65 en weeg 50 kg. Ik heb op dit moment een kleine B cup en Drs. Koeijeres gaat 3 anatomische maten bestellen vanaf 290 cc tot 330 max. Ik word op 3 november geopereerd dus zit nu als een gek van alles te googlen en te zoeken. Ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt maar ik zou het echt super vinden als ik jouw foto's mag zien?

Wat leuk dat je voor Koeijers gekozen hebt! Ik voelde me ook meteen op mijn gemak bij hem en de kliniek. De operatiedag zelf vond ik ook heel prettig, ze zijn allemaal heel lief voor je! :) ik heb 330cc gekregen maar een iets andere voorsituatie als jou dus bij jou zullen ze wat groter worden. Ik heb je toegevoegd aan mn album dus je kunt mn fotos bekijken! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.