Ga naar inhoud

Kaatje1994 : 8 augustus 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik ben Kaatje1994 en ik ben 22 jaar. 8 augustus mag ik eindelijk naar Bocholt voor een borstvergroting. Ik ben blij om te lezen dat hier meerdere dames zijn dat daar geweest zijn en gelukkig met goede ervaringen, want jeetje wat vind ik het spannend(en het is nog een maand!). Ik krijg de polytech polyurethaan protheses van 315cc. Ik ben 1m73 en weeg 58 kg en heb nu maat 75A/70B. Als er iemand een inschatting kan maken van de maat die ik ga krijgen, heel graag. Als ik de andere cc's hier lees, dan denk ik jeetje wat heb ik weinig?! Maar om Dr. Van Onselen te citeren 'Ze passen er perfect tussen, het is alsof ze voor jou gemaakt zijn!' Ik hoef ook echt geen vrouw met grote borsten te zijn, gewone een vrouw met (normale, natuurlijk uitziende) borsten. Maar toch blijft het spannend en twijfel ik af en toe.  

Ik zit nog op de hogeschool en dit jaar is mijn laatste zomervakantie, dus ik vond dit hét moment om op mijn gemakje te herstellen. Ik heb 6 weken voordat ik weer naar school moet. Ik heb wel een bijbaantje in de horeca en daar vroegen ze of ik na 4 weken weer een dagje(lees: 15 uur) kan werken, omdat zij dan op vakantie zijn en ze iemand willen die alles wat in de gaten kan houden, ik moet dus niet met vaten of kratten gaan sleuren. Kan er iemand enige inschatting maken of dit mogelijk is? Tijdens het consult zeiden ze dat de hersteltijd maar drie weken is, dus dan zou het in principe moeten lukken? 

Laatste vraag: Welke BH's dragen jullie? Ik draag nu vaak bh's van de H&M of Primark ('want ik heb toch geen steun nodig'). Maar ik kan me voorstellen dat dit niet heel goed is voor mijn nieuwe beste vriendinnetjes. 

Oke, allerlaatste vraag: Ik moet bijna 3 uur rijden van Bocholt naar huis, haalt de narcose dit? Tijdens het consult zeiden ze van wel, maar wat zijn jullie persoonlijke ervaringen? 

Als er verder nog tips zijn, hoor ik die natuurlijk heel graag (ik volg de andere topics over ACCZ ook by heart!)

Liefs Kaatje! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.