Ga naar inhoud

Cha83 : 20 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Cha83

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Heavenli:

Ik lag inderdaad tegenover je! Ik hoefde maar een nachtje te blijven hoor gelukkig, we mochten alle 3 de volgende ochtend weg. Dat meisje naast jou kwam ik tegen bij de na-controle, daar ging het ook goed mee. De oude dame naast mij ging dezelfde middag alweer het hele ziekenhuis door. We hebben af en toe erg gelachen om haar. Deed al van alles wat niet mocht :4: 

Waarom ik kapselcontractie kreeg weet ik niet, misschien toch te veel gedaan in het begin of zo. Ik weet nog dat ik toen na een week alweer aan het werk ging als conducteur en al vrij snel de judomat op moest. 

Ik heb inderdaad ook 3 kinderen en vind het af en toe toch wel heel lastig om niet te veel te doen hoor! 

Hoe gaat het nu met jou? 

Ooooh gelukkig das denk k achteraf gezien misschien juist goed... 1 nachtje daar en die extra toezicht... Wat goed om te horen dat iedereen het een beetje overleefd heeft... Die ouwe was echt een taaie...gelukkig maar want je hebt ckr een portie pit nodig als je dit zonder hulp doet...

Hoe gaat het nu verder met je?? Herstel je een beetje goed... Ervaar je trouwens veel verschil met de 1e x?? Dit x maar rustiger aan he en ff geen Judo:P

Ik heb trouwens nu dat de pijn wegzakt ook echt heimwee naar de gym.. pffff ik overweeg om volgende week toch iets van cardio te starten.. btje steppen of crosstrainer uiteraard zonder handen...

Het gaat eindelijk een stuk beter.. voel me steeds meer tot leven komen en minder een zombie.. De pijn is er ook niet echt meer.. af n toe steekjes maar het is meer stijfheid waar k last van heb... Als ik heel lang zit of lig.. En mn rug daar zit van alles vast maar ik heb een hele lieve man die me elke dag masseert... Slapen gaat super dankzij de wiet olie die k gebruik.. Maakt ook echt super veel verschil een goed e nachtrust... Ik heb ook moeite met nix doen maar hij remt me wel constant af hahah zelfs de kids spioneren voor m dus als k teveel doe krijg ik op mn kop... hahhahha moeders dromen van achterover zitten met de benen omhoog en nix doen... Nu kan en mag het en toch lukt het dan niet hahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ello ladies, 

Nou daar zit ik dan op het strand... 4w po in mn bh met een top erover te genieten van andere voorgevels met kleurige bikini's... <_<Ik wil ook!!!!:wub: Is iedereen zo braaf of zijn er ook dames onder ons die gwn lkkr wel ff de bikkni aan flikkeren... Ik denk dat ik die triumph bh verbrand over 2w.:28:.. Ik heb nog gebeld met de poli van Nio en een beetje dippen ih water mocht wel... maar ik werd al moe bij de gedachte van het gekut tussen het wisselen van de bh en bikini... Heb dus maar heel braaf de bh aan gehouden... De vrouw ad tel sloot af met: Het gaat uiteindelijk om je eigen resultaat :blush: Ja deed mn innerlijke duivel de das om.. Maar goed toch ff nieuwsgierig naar andere ervaringen... tips & tricks meer dan welkom...:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben twee weken PO en heb vanmorgen controle gehad. De bandjes van mijn sportbeha zitten aan de bovenkant met klittenband vast. Ik heb gevraagd of ik deze los mag doen als ik in de zon zit. Dat is geen probleem! Alleen even vastmaken als ik ga lopen. Dus ik zit nu met een 'bandeau' in de zon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45::45: lekker op het strand effe op het forum..je zoekt hier een reden om een sexy bikini aan te doen zonder schuldgevoel :45: 

Gaat hem mooi niet worden bij BrownieG, lekker volhouden tot aan je 6 weken. Het is een lastig gevoel..ongeduldig zijn maar probeer alle risico's voor te zijn door je aan de spelregels te houden. Heb je het langst plezier van je toeters!! Nog maar 2 weken joh..en je sportbh niet verbranden want gaat je beste vriendin worden straks als je moeie borsten heb en het toch effe aan doet. Komen ze weer effe tot rust na alle beugelbh's :) 

veel plezier op het strand, ben jaloers! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei DaisyDaisy:

Hoi! Ik ben twee weken PO en heb vanmorgen controle gehad. De bandjes van mijn sportbeha zitten aan de bovenkant met klittenband vast. Ik heb gevraagd of ik deze los mag doen als ik in de zon zit. Dat is geen probleem! Alleen even vastmaken als ik ga lopen. Dus ik zit nu met een 'bandeau' in de zon!

Hou je wel je littekens droog mbt zweten anders worden ze week. En voorzichtig met de UV stralen dus wel je littekens goed bedekt houden :beach: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei BrownieG:

:45::45: lekker op het strand effe op het forum..je zoekt hier een reden om een sexy bikini aan te doen zonder schuldgevoel :45: 

Gaat hem mooi niet worden bij BrownieG, lekker volhouden tot aan je 6 weken. Het is een lastig gevoel..ongeduldig zijn maar probeer alle risico's voor te zijn door je aan de spelregels te houden. Heb je het langst plezier van je toeters!! Nog maar 2 weken joh..en je sportbh niet verbranden want gaat je beste vriendin worden straks als je moeie borsten heb en het toch effe aan doet. Komen ze weer effe tot rust na alle beugelbh's :) 

veel plezier op het strand, ben jaloers! 

Xx

:45: oh snap... you got me whahahahaha ik ga helemaal stuk!!!! @DaisyDaisy oooh jij hebt ballen.. ik zou dat nie durven hoor 2w terug.. wat deze strenge tante zegt je littekens die zijn namelijk nog nie droog... maar goed als jou po het goed vind... die s de baas:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei jaino:

Ik heb braaf gewacht. Nu 9wk po en voor eerst in bikini. Andere warme dagen niet in zon geweest

Je hebt helemaal gelijk! Uiteindelijkis het om t mooiste resultaat te krijgen... die 6 w s natuurlijk nix naast 10 jaar plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei DaisyDaisy:

@BrownieG ik heb pleisters over de littekens gedaan en daaroverheen de sportbeha. Is dat voldoende of kan ik meer doen? :D

Advies van je PC is leidend maar heel eerlijk vind ik 2 weken nog te kort om de zon te pakken...is namelijk een heerlijke plek voor bacterien om te broeien en je litteken is nog niet dicht... Volg je gevoel. Ik heb vorig jaar zomer alle risico's vermeden met mijn boobs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cha83 Oh wat apart! Ik kreeg gelijk te horen geen probleem! Mijn littekens heb ik vandaag voor het eerst gezien en het ziet er een stuk beter uit dan verwacht. Op 1 stukje na zijn de wonden dicht (zie foto). Misschien dat ik daarom groen licht heb gekregen? I don't know.. Ik heb er in ieder geval pleisters op gedaan voor de zekerheid. Die zal ik af en toe vervangen zodat de wond droog blijft :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DaisyDaisy  idd wat @BrownieG zegt het advies van je pc is leidend maar je mag bv om die reden ook nie naar de sauna... (ik ben namelijk een enorme sauna fan en kon nie wachten tot k weer mocht) Het is best tricky omdat de wond nog zo vers is... Het lijkt miss dicht en goed droog maar dr zal net n kiertje zitten wat je over t hoofd hebt gezien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2016 om 05:56 zei Flowaatje:

Hahha ook in pijn hier. Maar nog steeds dankbaar dat de operatie dag zou geweldig verliep.

Fijn dat je zo gelukkig voelt en ja nieuwe kleding, bikini's en bh's uitzoeken, lijkt me ook een geweldig vooruitzicht.

Geniet ervan.

Liefs,

Xx

Hai partner in pain:4:, of nou ja niet helemaal meer want ik heb nie zo heel veel last meer:43:wat fijn dat het goed is gegaan! Hoe ist nu met je en hoe zijn de afgelopen dagen geweest?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BrownieG:

@Cha83 je strandtopic is hiernaartoe verplaatst :45:  Onder je eigen verslag!! Heb je als het goed is ook een notificatie van gehad in je envelopje ( berichtenbox) whahahahahaaa

 

:45::45::45: ja weet k veel snap al die toestanden hier nog nie:66:

 

Btw moeders vandaag zat k @mirandabad (zwembad) met bh & top.. was gwn trots op mezelf whahahaha:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omw op controle @mister magic boobie Nio:127: ik vind t zoooo spannenddddd :126: as maandag zijn de 6w om:153: hopelijk snel weer trainen:91::91::91:en die verdomde bh verbranden :122::focus: ok neee die bewaar k maar op advies van @BrownieG maar t allerbelangrijkste finally i get 2 show my boobies:123::01::1bouncingboobs: trapless shirts, topless shirts, bikini's en body's her i come:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Inmiddels controle geweest bij onze tietengoeroe "Magic Nio" whahahaha.. En waarschijnlijk ben je goedgekeurd en los van je sportbh? Die sportbh ga je missen..let maar op hihihi. 

:tatice_04:SHOW THEM BOOBS :45: en laat nog wat achter voor de rest in de winkels he..oh ja, je weet dat je niet helemaal los kan gaan he want boobs veranderen nog heel veel de komende maanden dus koop niet teveel....thats a bumbum he! Ach ook deze periode gaat snel en voordat je het weet ben je bij de 3 maanden grens en is je bh maat ongeveer in balans. Nu hopen op beter weer anders kun je buiten niet showen he xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.