Ga naar inhoud

borstvergroting verstandig?


Gast Guppie

Aanbevolen berichten

hee hoi.

Ik ben Janine, ik ben 20. In de afgelopen tijd ben ik veel afgevallen. Ik ben er super blij mee, ik ben nu 1.70 en 55 kilo. Ben nu tevreden, niets meer eraf maar ook niets meer erbij. Ik was ooit 73 kilo. Helaas heb ik hierdoor wel een slappe huid gekregen, vooral mijn bovenbenen zijn niet mooi stevig.

Maar wat me nog het meeste dwars zit, mijn borsten zijn verdwenen. Ik had al niet zulke grote borsten, en het is nu echt een A'tje geworden, en ze zijn nog verschillend in grootte ook. De rechter is een aardig stuk kleiner, en ziet eruit alsof hij niet volgroeid is. Mijn borsten groeien niet meer, dat is op mijn 16e al gestopt. Ik zit er serieus aan te denken om over een tijdje een borstvergroting te ondergaan. Ik voel me niet vrouwelijk met zulke kleine borsten, ik wil me graag sexy voelen zonder opvulling te gebruiken, ik wil me graag sexy voelen als ik een leuk lingeriesetje aantrek voor mijn vriend. :mellow:

Maar waar ik een beetje over inzit, is dat ik over een jaartje of 5-6 misschien wel kinderen wil. Stel ik laat mijn borsten vergroten naar een kleine C, en ik word zwanger. Dan gaan mijn borsten misschien ook groeien, en ik ben bang dat ze dan misschien te groot worden of dat ze gaan misvormen, omdat de prothese er in is geplaatst toen ze nog klein waren. Als er dan plotseling weefsel achter die prothese gaat vormen, word dat misschien wel heel lelijk? En kan je nog wel borstvoeding geven na zo'n operatie?

Aan de andere kant lijkt het me dus verstandiger om te wachten na eventuele zwangerschap(pen). Ook omdat borsten daarna misschien kunnen gaan hangen, minder vol worden... En dat mooi opgelost kan worden met een vergroting. Of misschien zal dat wel niet eens nodig zijn. Alleen ik zie het niet zitten om nog jaren met kleine borsten rond te lopen <_< dilemma!

Iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt?

xx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hoi.

Ik ben Janine, ik ben 20. In de afgelopen tijd ben ik veel afgevallen. Ik ben er super blij mee, ik ben nu 1.70 en 55 kilo. Ben nu tevreden, niets meer eraf maar ook niets meer erbij. Ik was ooit 73 kilo. Helaas heb ik hierdoor wel een slappe huid gekregen, vooral mijn bovenbenen zijn niet mooi stevig.

Maar wat me nog het meeste dwars zit, mijn borsten zijn verdwenen. Ik had al niet zulke grote borsten, en het is nu echt een A'tje geworden, en ze zijn nog verschillend in grootte ook. De rechter is een aardig stuk kleiner, en ziet eruit alsof hij niet volgroeid is. Mijn borsten groeien niet meer, dat is op mijn 16e al gestopt. Ik zit er serieus aan te denken om over een tijdje een borstvergroting te ondergaan. Ik voel me niet vrouwelijk met zulke kleine borsten, ik wil me graag sexy voelen zonder opvulling te gebruiken, ik wil me graag sexy voelen als ik een leuk lingeriesetje aantrek voor mijn vriend. :mellow:

Maar waar ik een beetje over inzit, is dat ik over een jaartje of 5-6 misschien wel kinderen wil. Stel ik laat mijn borsten vergroten naar een kleine C, en ik word zwanger. Dan gaan mijn borsten misschien ook groeien, en ik ben bang dat ze dan misschien te groot worden of dat ze gaan misvormen, omdat de prothese er in is geplaatst toen ze nog klein waren. Als er dan plotseling weefsel achter die prothese gaat vormen, word dat misschien wel heel lelijk? En kan je nog wel borstvoeding geven na zo'n operatie?

Aan de andere kant lijkt het me dus verstandiger om te wachten na eventuele zwangerschap(pen). Ook omdat borsten daarna misschien kunnen gaan hangen, minder vol worden... En dat mooi opgelost kan worden met een vergroting. Of misschien zal dat wel niet eens nodig zijn. Alleen ik zie het niet zitten om nog jaren met kleine borsten rond te lopen <_< dilemma!

Iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt?

xx!

hoi hoi guppie,

ik was ook heel jong bij mijn eerste bv.ik was 17 jaar en heb er totaal geen spijt van gehad!ik ben mama geworden toen ik 23 was en ja ik kreeg grotere borsten tijdens mijn zwangerschap(pen) maar helaas zijn die na de bevalling weer verdwenen en was ik maar al te blij dat ik mijn inplantaatjes nog had :141:

ik heb in die tyd ook nagedacht om te wachten tot ik kids had,maar ik wilde niet jaren mezelf ongelukkig en onzeker voelen.ik heb het toen gedaan en zonder enige spijt!ik heb ook gewoon borstvoeding gegeven,was geen probleem.

ik moet er natuurlijk wel bij zeggen dat mijn borsten na de zwangerschappen niet meer mooi waren,maar ik had dan ook weer veel kapselvorming(weet niet of kapselvorming met de zwangerschappen te maken heeft)ik heb een maand geleden de protheses gewisseld,dus hebben ze er toch 13 jaar ingezeten,wat een "normale"tijd is om een prothesewissel te ondergaan.

nou ik hoop dat je er wat aan aan mijn ervaring hebt,als je vragen hebt gewoon mailen hoor!

niks is hier te gek om te vragen!

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan na een bv gewoon borstvoeding geven.

Er komt ook geen weefsel achter je implantaat ;)

Wel is het inderdaad zo dat je borsten groeien en dat als dat allemaal weg is je dus weer slappe huid heb met protheses erin, dit wordt er vaak niet mooier op nee:(

Maar 6 jaar is nog ver weg en straks kan je op de 1 of andere manier helemaal geen kinderen krijgen en heb je voor niks gewacht.

Kijk is het nou dat je zegt dit jaar of volgend jaar een baby dan zou ik ook zeggen wachten, maar is nu nog ver ;)

En goed dat je bent afgevallen hoor ik ben ook zo afgevallen alleen met protheses erin en dat werd er niet mooier op

Mijn fotos staan in galerij dan kan je kijken wat gewichtschommelingen kan doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi guppie, ik herken je twijfel want ik had altijd hetzelfde idee. Ik ben nu 25 en heb sinds een jaar een kindje, mijn borstvergroting heb ik over 1,5 week gepland staan maar het heeft jaren geduurd om echt het besluit te nemen.

Altijd hebben mensen me verteld dat je borsten wel groeien als je zwanger bent (dat klopt ook hoor) alleen niemand vertelt je dat ze ook nog kleiner kunnen worden dan ze al en dat is dus bij mij gebeurd. Heb nu 70AA overgehouden en ook al weet ik niet of ik in de toekomst nog kindjes wil, ik ben klaar met wachten en zie wel wat de toekomst brengt.

Of het nu het meest verstandig is weet ik niet, maar ik heb liever grote borsten die een beetje gaan hangen door een zwangerschap, dan helemaal geen borsten.....

Succes met je keuzes, het is niet makkelijk om de knoop echt door te hakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je pas na zoveel jaar zwanger wilt worden,kan je best nu een bv doen hoor,maar niemand kan je garanderen dat je borsten nog hetzelfde terug worden na je zwangerschap en eventuele borstvoeding.zelfs je arts kan dat niet.

en wisselen moeten we allen een keer,ene al na 10jaar ander pas na 15a20 jaar,overleg ook goed met je arts dat je die wens over paar jaar hebt.

want het verschilt namelijk wel wat voor plaatsing je gaat krijgen,voor de spier zal mega sneller hangen zeker na een zwangerschap,als achter de spier,dual plane kan je ook de nodige ellende geven,zoals dubbele boobs na een zwangerschap,dus als je alles even met je arts bespreekt,kan hij je de voor en nadelen vertellen van de soorten plaatsingen en wat die kunnen veroorzaken na zwangerschap.

sucses...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi guppie,

ik was ook heel jong bij mijn eerste bv.ik was 17 jaar en heb er totaal geen spijt van gehad!ik ben mama geworden toen ik 23 was en ja ik kreeg grotere borsten tijdens mijn zwangerschap(pen) maar helaas zijn die na de bevalling weer verdwenen en was ik maar al te blij dat ik mijn inplantaatjes nog had :141:

ik heb in die tyd ook nagedacht om te wachten tot ik kids had,maar ik wilde niet jaren mezelf ongelukkig en onzeker voelen.ik heb het toen gedaan en zonder enige spijt!ik heb ook gewoon borstvoeding gegeven,was geen probleem.

ik moet er natuurlijk wel bij zeggen dat mijn borsten na de zwangerschappen niet meer mooi waren,maar ik had dan ook weer veel kapselvorming(weet niet of kapselvorming met de zwangerschappen te maken heeft)ik heb een maand geleden de protheses gewisseld,dus hebben ze er toch 13 jaar ingezeten,wat een "normale"tijd is om een prothesewissel te ondergaan.

nou ik hoop dat je er wat aan aan mijn ervaring hebt,als je vragen hebt gewoon mailen hoor!

niks is hier te gek om te vragen!

liefs wendy

Hee, bedankt voor je reactie :)

Is het ook zo dat je borsten na je zwangerschap slapper zijn geworden?

En wat vind je vriend/man ervan? Want ik hoor van sommigen dat je zo'n implantaat heel duidelijk kunt voelen zitten, en ik wi graag dat mijn borsten een beetje zacht blijven aanvoelen haha...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan na een bv gewoon borstvoeding geven.

Er komt ook geen weefsel achter je implantaat ;)

Wel is het inderdaad zo dat je borsten groeien en dat als dat allemaal weg is je dus weer slappe huid heb met protheses erin, dit wordt er vaak niet mooier op nee:(

Maar 6 jaar is nog ver weg en straks kan je op de 1 of andere manier helemaal geen kinderen krijgen en heb je voor niks gewacht.

Kijk is het nou dat je zegt dit jaar of volgend jaar een baby dan zou ik ook zeggen wachten, maar is nu nog ver ;)

En goed dat je bent afgevallen hoor ik ben ook zo afgevallen alleen met protheses erin en dat werd er niet mooier op

Mijn fotos staan in galerij dan kan je kijken wat gewichtschommelingen kan doen ;)

heey :)

Maar wat als je dus eerst afvalt, en daarna pas protheses krijgt?

Ik ben wel bang dat het minder mooi word na een eventuele zwangerschap. En ik denk dat ik wel kinderen wil.. Dan moet ik daarna nog eens een borstlift laten doen en ik weet niet of ik daar geld voor heb. Maar ja, mijn moeder bijvoorbeeld had een cup AA, heeft na 3 zwangerschappen een mooie volle B, ze is bijna 50 en heeft nog steeds erg mooie borsten, van zichzelf. Dus ik kan ook hopen dat ik haar gede genen heb geerfd, en dat het bij mij ook zo gaat. maar het duurt nog wel een jaartje of 6 voordat ik 'eindelijk' eens zwanger word en kids krijg, dus dan zit ik tot die tijd wel met kleine tietjes 'opgescheept' haha :P Mijn vriend is er tevreden mee, maar ikzelf niet.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je pas na zoveel jaar zwanger wilt worden,kan je best nu een bv doen hoor,maar niemand kan je garanderen dat je borsten nog hetzelfde terug worden na je zwangerschap en eventuele borstvoeding.zelfs je arts kan dat niet.

en wisselen moeten we allen een keer,ene al na 10jaar ander pas na 15a20 jaar,overleg ook goed met je arts dat je die wens over paar jaar hebt.

want het verschilt namelijk wel wat voor plaatsing je gaat krijgen,voor de spier zal mega sneller hangen zeker na een zwangerschap,als achter de spier,dual plane kan je ook de nodige dubbele boobs geven na een zwangerschap,dus als je alles even met je arts bespreekt,kan hij je de voor en nadelen vertellen van de soorten plaatsingen en wat die kunnen veroorzaken na zwangerschap.

sucses...

greetzz moontje

Tsja, dat is dus een beetje waar ik over in zit. Áls ik implantaten wil, dan wil ik ze waarschijnlijk achter de spier laten plaatsen. Dan lijkt het me ook minder voelbaar, en het zal beter in vorm blijven. Wat bedoel je precies met dubbele boobs na een zwangerschap?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het heel slap is moet je tegelijkertijd liften met prothese.

Maar goed ze zijn niet heel groot dus dat werkt in je voordeel ;)

double bubble is als ze achter de spier zitten houd de spier je prothese vast maar je eigen hangende borst kan daaroverheen vallen 4 borsten lijkt het dan, dat wil je niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het heel slap is moet je tegelijkertijd liften met prothese.

Maar goed ze zijn niet heel groot dus dat werkt in je voordeel ;)

double bubble is als ze achter de spier zitten houd de spier je prothese vast maar je eigen hangende borst kan daaroverheen vallen 4 borsten lijkt het dan, dat wil je niet ;)

Hee hoi.

Is dit altijd het geval na een zwangerschap? Of gebeurt het vaak? Hier zit ik natuurlijk niet op te wachten :P

Ik heb er met mijn vriend over gepraat. Ik vind het vaak erg moeilijk om over mijn onzekerheden te praten, het is niet echt charming, een onzekere vrouw. Maar ik heb er met hem over gepraat. Hij zou er achter staan als ik graag een borstvergroting zou willen. Hij begrijpt het dat ik er niet tevreden mee ben, aangezien ik veel ben afgevallen en ik mijn borsten ben kwijtgeraakt. Als ik een flinke B had gehad en ze groter zou willen, zou hij het liever niet willen. Gelukkig is hij tevreden met me zoals ik ben, ook zoals ik nu ben. Dat maakt het me allemaal een stuk gemakkelijker.

Maar ik zit dus te twijfelen. Als ik het echt zou willen zou ik het over een jaartje kunnen doen, ondertussen ervoor sparen. Maar als ik over een jaartje of 5 kinderen krijg dan moet er misschien wéér wat aan gedaan worden. Misschien is het beter om te wachten?? Stel dat mijn borsten een cupmaat groeien bij een zwangerschap, dan heb ik een mooie B en daar kan ik zeker wel tevreden mee zijn. Dan zou een borstvergroting niet nodig geweest zijn. Maar ik ben ook weer bang dat ik achteraf denk: Had ik het toch maar gedaan.. Zijn hier vrowuen die ervaring hebben met het nemen van een borstvergroting en daarna zwanger zijn geweest? En wat daar de resultaten van zijn?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis!

Ik kan me heel goed inleven in jou verhaal! ^_^

Zelf ben ik nog 18 jaar en ben nu 2 dagen PO

Ik ben altijd onzeker geweest over mijn borsten, leuke bh's pasten niet (alleen met vulling)

Leuke setjes voor mijn vriend tja die pasten dus meestal ook niet.

Ik voelde me altijd een lange slungel (ben 1,75 en redelijk smal)

Maar ik moet zeggen ondanks de pijn voel ik me al een stuk vrouwelijker! :D

Ik hoop naar een mooie c cup te gaan en had een aa/a

Ook ik heb veel zitten twijfelen voor, achter de spier?

Het heeft allebei zijn voor en nadelen,

Mijn arts heeft ze helaas niet voor de spier kunnen plaatsen en heb ze nu dual-plane of helemaal achter de spier.

Ik vind het ook eng om te bedenken dat er dubble double kan optreden nadat ik kinderen heb gehad maar je ziet ook veel vrouwen waarbij het er nog goed uitziet!

Ik kan alleen zeggen stop met twijfelen, bij iedereen is het anders en beleeft het ook anders ^_^

Mijn vriend vond me ook altijd goed zoals ik was/ben maar hij is nu al verlieft op mijn geultje en zegt dat het me erg goed staat ^_^

Veel succes met je beslissing meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor dat gebeurd niet heel vaak, je heb flink wat hang nodig om dat te laten gebeuren.

Het gebeurd dus niet vaak maar kan dus wel, maar je pc bekijkt het ter plekke.

Daarom hebben ze nu ook dual plane dan heb je daar veel minder kans op.

Je groeit tijdens je zwangerschap altijd met je borsten alleen dat is niet blijvend daarna worden ze weer kleiner, en meestal nog minder mooi (en kleiner) dan voor de zwangerschap..helaas

En bij sommige na een zwangerschap blijft het wel goed genoeg om niet te wisselen hoor, maar mooier zal het er niet op worden ;)

Bij mij kan je het resultaat in de gallerij zien na 2 kids <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis!

Ik kan me heel goed inleven in jou verhaal! ^_^

Zelf ben ik nog 18 jaar en ben nu 2 dagen PO

Ik ben altijd onzeker geweest over mijn borsten, leuke bh's pasten niet (alleen met vulling)

Leuke setjes voor mijn vriend tja die pasten dus meestal ook niet.

Ik voelde me altijd een lange slungel (ben 1,75 en redelijk smal)

Maar ik moet zeggen ondanks de pijn voel ik me al een stuk vrouwelijker! :D

Ik hoop naar een mooie c cup te gaan en had een aa/a

Ook ik heb veel zitten twijfelen voor, achter de spier?

Het heeft allebei zijn voor en nadelen,

Mijn arts heeft ze helaas niet voor de spier kunnen plaatsen en heb ze nu dual-plane of helemaal achter de spier.

Ik vind het ook eng om te bedenken dat er dubble double kan optreden nadat ik kinderen heb gehad maar je ziet ook veel vrouwen waarbij het er nog goed uitziet!

Ik kan alleen zeggen stop met twijfelen, bij iedereen is het anders en beleeft het ook anders ^_^

Mijn vriend vond me ook altijd goed zoals ik was/ben maar hij is nu al verlieft op mijn geultje en zegt dat het me erg goed staat ^_^

Veel succes met je beslissing meid!

Hee, dankje voor je reactie! Wat fijn dat je er zo tevreden mee bent. Wat vind je vriend ervan? En als je aan je borsten voelt, voelt dat dan een beetje natuurlijk aan?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor dat gebeurd niet heel vaak, je heb flink wat hang nodig om dat te laten gebeuren.

Het gebeurd dus niet vaak maar kan dus wel, maar je pc bekijkt het ter plekke.

Daarom hebben ze nu ook dual plane dan heb je daar veel minder kans op.

Je groeit tijdens je zwangerschap altijd met je borsten alleen dat is niet blijvend daarna worden ze weer kleiner, en meestal nog minder mooi (en kleiner) dan voor de zwangerschap..helaas

En bij sommige na een zwangerschap blijft het wel goed genoeg om niet te wisselen hoor, maar mooier zal het er niet op worden ;)

Bij mij kan je het resultaat in de gallerij zien na 2 kids <_<

Hoihoi. Ik heb je verhaaltje gelezen en je foto's gezien. De nieuwste foto ziet er erg mooi uit, ben je tevreden met het resultaat?

En als ze achter de spier geplaatst worden, kan je dan niet met sporten enzo ervoor zorgen dat je mooi strak blijft, ook bij je borsten?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lane

Hoihoi. Ik heb je verhaaltje gelezen en je foto's gezien. De nieuwste foto ziet er erg mooi uit, ben je tevreden met het resultaat?

En als ze achter de spier geplaatst worden, kan je dan niet met sporten enzo ervoor zorgen dat je mooi strak blijft, ook bij je borsten?

xx

Nee je spieren kan je trainen maar je uitgerekte vel blijft vel ;)

Als je met achter de spier je borstspieren aanspant zit dat het wel raar uit trouwens ;)

Dan kan je beter dual plane doen als je vaak sport.

Nee ik ben niet tevreden, had om minder hang gehoopt en boven op meer bolling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oh dat is jammer.. Laat je verder nog iets er aan doen dan?

Ik heb nog steeds de moed niet gevonden om een afspraak te maken. Het kost ook wel een hele hoop geld, en dat heb ik (nog) niet. Alleen ik denk er iedere dag aan, ik ben zo ontevreden over mijn borsten.. Als ik geen BH met vulling aan heb, of gewoon geen BH aan heb voel ik me helemaal niet prettig. Ik heb echt het gevoel dat ik geen tieten heb, ik voel me niet vrouwelijk. Zijn hier vrouwen die zo'n bv n termijnen hebben betaald? Of weten jullie de mogelijkheden hiervan?

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Sorry voor mijn late reactie :blush:

Morgen ben ik 5 weken PO :136: En wauw ik voel me echt heel goed!

Om je vragen te beantwoorden:

Mn borsten beginnen nu steeds zachter te worden mijn rechterborst voel zelfs al bijna aan als een echt borst (zegt mn vriend :blush: )

Hij vind ze echt heel erg mooi en is er helemaal aan gewent en vind het echt niet nep!

Ik heb ze toch dual-plane gekregen en hiermee verklein je de kans met double boobs (dit komt zo ie zo bijna nooit voor)

Kortom meid, Mn borsten worden steeds zachter en ik voel me er zo goed bij!

Ik kan nu bh's passen zonder teleurstelling en zonder bh heb ik ook borsten!

Mn vriend vind ze ook prachtig! Het zijn zijn flinke memmen :P

Kortom als het mogenlijk is bel voor een consult het is het echt waard :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw dat klinkt geweldig... Mag ik vragen wat het je heeft gekost in totaal? En wat is dual-plane precies?

Ik hoop dat ik de moed kan vinden haha. Mijn vriend staat achter me heeft hij gezegd. Geld is nu nog het grootste probleem. Maar over iets meer dan een jaar ga ik werken, dan heb ik meer geld. Maar dat duurt nog zo lang! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3950 moeten betalen met overnachting en bh band ^_^

Zonder overnachting is het natuurlijk goedkoper :D

Dual-plane is half achter de spier.

De spier loopt alleen aan de bovenkant over de prothese,

Zo heb je voordelen van voor en achter de spier :D

Fijn dat je vriend achter je staat voelt echt heel fijn he ^_^

Hoop dat je snel genoeg bij elkaar hebt!

Mischien samen met je vriend bellen? :D

In termijnen kan je ook betalen maar weet niet zo goed hoe dit werkt, kun je altijd na vragen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.