Jump to content

Opgeblazen buik

Guest

Recommended Posts

Posted

Sinds kort heb ik als ik in-en uitadem last van veel lucht in mijn buik. Het maakt dan ook veel geluid, precies of mijn buik rommelt van de honger.

Heb ergens gelezen dat het van oppervlakkig ademen kan komen, maar ben niet zeker.

Is dit normaal?

Posted

Hoi Katarina,

ik heb geen last van 'herrie' in mijn buik maar ik ben mijn buik is wel opgezet. Lijkt wel zwanger haha! Denk dat het door het vocht is nog ?? 

Posted
12 minuten geleden zei Lindsay12345:

Hoi Katarina,

ik heb geen last van 'herrie' in mijn buik maar ik ben mijn buik is wel opgezet. Lijkt wel zwanger haha! Denk dat het door het vocht is nog ?? 

Ja bij mij maakt het echt geluid als ik adem. Het is niet heel de dag door, het komt soms op en gaat weer weg na een kwartier. Heel vreemd

Posted

Same here ladies.. Ben nu 17 po nog steeds een dikke buik en opgeblazen alsof ik idd zwanger ben. Hate it <_<

Posted

Niet zwanger? Haha geintje. Ik heb het ook weleens gehad zomaar, dus niet na een bv of narcose. Soms eventjes en dan is het weer weg. Weet niet of jij hetzelfde voelt natuurlijk. Het zal niet veel zijn denk ik. Vocht enzo kan zich verplaatsen. Heb je geen pijn? 

Zal wel vocht zijn. Maar natuurlijk wel even in de gaten houden :) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.