Jump to content

wie heeft er anatomisch prothese voor de spier?

lovelife

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi dames,

Over 10 dagen krijg ik mijn boobs. 

Ik ben nog steeds erg benieuwd over de hardheid van de anatomische prothese. ....

Zijn er dames al langer po en zouden hier meer informatie over willen geven? 

Xx lovelife 

Posted

Hoi meid, heb je toevallig het filmpje gezien wat ik in een ander topic heb gepost? Zal je d'r even in taggen.

Ik zit ook op ig met een ander account en er zijn een hoop meiden die filmpjes maken van de zachtheid van hun boobs, ook anatomische. Ik vind ze na 8 weken bij de meesten er al heel zacht en beweegbaar uitzien. En die meiden zeggen ook dat ze aanvoelen als eigen weefsel.. Dus verre van hard.

X

Posted

Ik heb ze nog niet zo lang, bij mij is de onderkant al heel zacht. De bovenkant nog wat hard maar daar moet mijn huid nog oprekken.. 

Ik heb ze ook voor de spier... Je kan in mijn album kijken naar het resultaat.. Ik zag alleen dat ik erbij had gezet 3 dagen po, de foto is 1 dag po gemaakt.

Posted
3 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Hoi meid, heb je toevallig het filmpje gezien wat ik in een ander topic heb gepost? Zal je d'r even in taggen.

Ik zit ook op ig met een ander account en er zijn een hoop meiden die filmpjes maken van de zachtheid van hun boobs, ook anatomische. Ik vind ze na 8 weken bij de meesten er al heel zacht en beweegbaar uitzien. En die meiden zeggen ook dat ze aanvoelen als eigen weefsel.. Dus verre van hard.

X

Lief! Dankje! Dat stelt me toch gerust.

Vind het zo spannend hoe het straks zal zijn! De tijd vliegt voorbij en nu is het al bijna zover! 

Had je nog gebeld ? Of nog niks wijzer over de tijd... xx

Posted
10 minuten geleden zei lovelife:

Lief! Dankje! Dat stelt me toch gerust.

Vind het zo spannend hoe het straks zal zijn! De tijd vliegt voorbij en nu is het al bijna zover! 

Had je nog gebeld ? Of nog niks wijzer over de tijd... xx

Nog geen nieuws.. Misschien vrijdag.. En anders dinsdag pas.. 

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.