Jump to content

tip artsen gevraagd, ervaringen met dr K.Peters/dr F.Straten

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen lieve forumleden,

Ik ben vrij nieuw op deze forum, maar heb al heel wat goede en handige tips voorbij zien komen.
Even wat informatie:
24 jaar, 1.65, 50 kg. Hieruit kunt u al opmaken dat ik vrij kleine borsten heb. Na heel wat jaren erover nagedacht te hebben, heb ik eindelijk
besloten de knoop door te hakken en een borstvergroting te nemen :)  mijn keuze ligt op de diana gabriels kliniek (ondanks redelijk wat negatieve informatie hier).
Ik vroeg mij af of ik wat tips zou kunnen krijgen over de artsen. Mijn oog is al gevallen op 2 verschillende artsen, namelijk dr K.Peters en dr F.Straten.
Natuurlijk kan ik altijd bepaalde informatie over het hoofd zien of waarvan ik nog niet op de hoogte ben. Graag zou ik wat horen over jullie ervaringen of meningen over deze 2 artsen. Mochten jullie van betere opties op de hoogte zijn, zou ik natuurlijk heel dankbaar zijn deze te mogen ontvangen.
Alvast bij voorbaat dank, en ik kijk uit naar jullie reacties :)

Posted

Mijn mening...Beter €400,- meer betalen en rechtstreeks naar Frans Straten gaan. Ik twijfelde ook of ik naar Diana zou gaan , maar na hier wat informatie ingewonnen te hebben , besloten rechtstreeks naar Frans te gaan. Ik wil het risico niet lopen dat afspraken verzet/geannuleerd worden , uitlopen...Daarbij Diana heeft geen medische achtergrond en heeft al vaak verkeerde adviezen gegeven die de PC daarna weer mocht oplossen.

Mag ik vragen waarom je toch voor Diana kiest na wat je hier gelezen hebt?

Posted

ik geef @pammetje wel gelijk :) ik betaal liever wat meer en ga rechtstreeks bij een arts dan via Diana.. Ze heeft geen medische achtergrond & komt haar afspraken niet na! 

Ik zou pissig worden dat ik op de dag van mijn operatie te horen krijg van ''ohja ma je wordt niet vandaag geopereerd jij staat niet in het systeem bla bla bla bla blaaa'' 

Beetje vreemd dat je na de negatieve verhalen alsnog je geld weggooit aan diana :) 

Posted

Ja natuurlijk mag dat gevraagd worden. Een vriendin van me Is seksuoloog/psycholoog en heeft zelf 2 keer een borstvergroting genomen bij diana. Ze zegt dat qua afspraken diana inderdaad af en toe wat laks kan zijn, maar dat er met de artsen niks mis Is en je eigenlijk toch alleen maar met de artsen te maken hebt. Diana heeft weinig tot geen medische achtergrond, maar je hebt uiteindelijk toch nog een gesprek met de arts die je opereert en Diana Is maar een tussenpersoon. Dus ik nam aan dat de artsen gewoon veilig zijn. 

Posted

ja en ik lees  vaker dat de dames met problemen juist geen contact hebben met de arts maar met diana... Ik zou als ik van jou was rechtstreeks gaan. Maar naja,.. Wie ben ik ? :) 

Posted

Je moet het natuurlijk zelf weten. Jouw lichaam , jouw geld , jouw keuze. Maar als Diana dan toch maar een tussen persoon is , waarom dan niet rechtstreeks kiezen voor de PC zelf?
Bij Frans is het maar €400,- duurder(als je ronde protheses kiest) , contact is veel persoonlijker en ook de nazorg is veel beter. 

Beter €400,- meer uitgeven en zeker weten dat alle afspraken goed verlopen , de PC meer tijd heeft om te opereren en je bij vragen altijd contact op kunt nemen met de PC.

Posted

Ik heb zojuist een directe afspraak gemaakt met dr peters, ook heb ik nog mijn intake gesprek staan met Diana, maar dan kan ik gewoon horen wat zij te melden heeft en daarna bij dr peters of Frans zelf terecht. Ik denk wel dat mijn keuze 1 van die 2 word. 

Posted

Ikzelf ben wel via Diana gegaan, het gaat niet altijd goed, maar tot nu toe geen problemen ondervonden. Wel wat afspraken die uitliepen, maar ik zou persoonlijk ook willen dat ze alle tijd zou nemen voor miijn vragen. Bij van Straten ben ik ook op consult geweest. En heb daar ook zeker geen problemen ondervonden, 11 juli heb ik mijn operatie. 

Een vriendin van mij is ook via Diana gegaan en had ook geen problemen. Het ligt er vooral aan waar jij je bij op je gemak voelt. Er zijn negatieve verhalen, anderszijds ook positieve. Kijk wat jou het beste lijkt. 

En ik persoonlijk zou gelijk contact opnemen met de arts waar ik door geopereerd ben. Ze kunnen het toch niet controleren als ik een mailtje stuur naar de kliniek van de arts. En gezien het de arts is die opereert, zal ook hij zijn verantwoording moeten nemen.

• 1 month later...
Posted

Ik ben ook via diana geweest en alleen maar goeds te vertellen over ze.

Vandaag belde joanna me nog hoe t met me was, ben nu 5 weken po.

Nee echt , ik vind merendeel wat hier geschreven staat zware bullshit. Sorry als ik hier iemand mee op de tenen trap maar mijn ervaring is alleen maar positief! 

Diana zelf schijnt wat chaotisch te zijn en joanna gaf zelf aan dat de afspraken idd te vaak uitlopen maar vergeet niet dat ze met heel veel artsen werken en hun afspraken (operaties e.d) lopen ook weleens uit, dat heb je niet in de hand! Ze vertelde dat ze daaraan aan t werken zijn en dat ze vanuit zichzelf dit vertelde vond ik ook weer heel positief.

Ik ben geopereerd door Kevin peters en voor hem geld ook, alleen maar positief! Hij luisterde naar wat ik wilde en gaf me wat ik wilde. 

Posted
Op 23-8-2016 om 01:03 zei Mamatje88:

Ik ben ook via diana geweest en alleen maar goeds te vertellen over ze.

Vandaag belde joanna me nog hoe t met me was, ben nu 5 weken po.

Nee echt , ik vind merendeel wat hier geschreven staat zware bullshit. Sorry als ik hier iemand mee op de tenen trap maar mijn ervaring is alleen maar positief! 

Diana zelf schijnt wat chaotisch te zijn en joanna gaf zelf aan dat de afspraken idd te vaak uitlopen maar vergeet niet dat ze met heel veel artsen werken en hun afspraken (operaties e.d) lopen ook weleens uit, dat heb je niet in de hand! Ze vertelde dat ze daaraan aan t werken zijn en dat ze vanuit zichzelf dit vertelde vond ik ook weer heel positief.

Ik ben geopereerd door Kevin peters en voor hem geld ook, alleen maar positief! Hij luisterde naar wat ik wilde en gaf me wat ik wilde. 

Heb ook geen klachten over diana Gabriels! Gesprek met joanna gehad.. heel lieve sympathieke meid! Ben netjes te woord gestaan en er is goed naar mij geluisterd! Enige nadeel ook bij mij indd was dat ik 2x verzet werd kwa op datum. Jammer maar ben wel gecompenseerd met een gratis Anna carefix!

Xxx

• 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Ik twijfel tussen dr. kevin en straten, ik houd namelijk van big boobs ,bij wie kan ik het beste wezen volgens jullie?

Ps: ik ben nieuw hier en weet niet hoe ik zelf een topic kan starten,vandaar het als reactie gedaan

Posted
Op ‎1‎-‎12‎-‎2016 om 23:34 zei Marques:

Ik twijfel tussen dr. kevin en straten, ik houd namelijk van big boobs ,bij wie kan ik het beste wezen volgens jullie?

Ps: ik ben nieuw hier en weet niet hoe ik zelf een topic kan starten,vandaar het als reactie gedaan

Lees ook even de reacties op je eigen topic. Daarin staan al wel wat tips vernoemd :)
xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.