AJ1992 Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Goedemorgen! Ik ben AJ! ik ben nieuw hier en hoop hier veel informatie op te doen en ervaringen te kunnen lezen. Sinds ik moeder ben geworden in 2012 is mn voorgeveltje helemaal vervallen.. Er zat ooit volume in.. Daar is niks meer van over.. Heb pasgeleden mn bhs uitgezocht daar zaten toch wat Dtjes tussen.. Nu draag ik 70B maar staan 9 van de 10 keer nog open! Terwijl ik toch iedere keer op laat meten. En ik ben het gewoon helemaal beu. Ik wil mooie borsten!!!! Ik heb al wat rond gezocht en ben uitgekomen bij Dr. Verdonck uit België. Er staan op internet al heel wat ervaringen over deze chirurg en allemaal positief. Is er hier op het forum iemand door hem geopereerd? En mensen die echt spijt hebben van de ingreep? Of zijn dat bij mij gewoon al meteen zenuwen bij het idee dat het steeds dichterbij komt? ik zou het liefst deze winter geholpen worden zodat boobies en ik klaar zijn voor zomer 2017.. Ik hoor het wel! Fijne dag dames!
Desert-Rose Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 He meis, Welkom Dr. Verdonck staat zeker heel goed bekend, en via de zoekbalk rechts boven kun je heel veel informatie vinden door dames die door hem zijn geholpen. Echt spijt van de operatie ben ik hier nog niet tegengekomen,maar weet wel dat "gezonde"zenuwen heel veel kunnen doen, het is tenslotte niet zomaar even een operatie, en voorbereidingen op consult en later op de operatie zelf zijn het halve werk. We raden hier aan om een aantal consulten te plannen bij verschillende pc's, omdat iedere arts zijn eigen werkwijze en adviezen heeft, en het heel belangrijk is dat je je goed moet voelen bij de pc naar keuze. Kijk lekker rond hier, en mochten er vragen zijn, shoot. Heel veel lees en zoekplezier. xx
AJ1992 Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Dankjewel! Goede tip om bij meerder chirurgen een consult te plannen! Vond het al moeilijk om er 1 te kiezen! Nu ff verder orienteren dan!
Borry92 Posted July 29, 2016 Posted July 29, 2016 Haaaii, Ik reageer maar even in je eigen topic haha, voor dat we een heel gesprek in haar operatieverslag hebben straks! Jaaa ook uit 92 haha hoe toevallig allemaal! Mijn voor situatie is een 70A.. en tijdens mijn eerste consult kwamen we uit om 300 en 330 cc i.v.m een klein verschil tussen mijn borsten. Maar eenmaal thuis kwamen allemaal twijfels, dus ga ik woensdag weer even terug voor mijn 2e consult. Ik wil graag op een volle C, kleine D uitkomen.. maar denk toch dat ik meer cc wil.. hahah en bij jou?
Desert-Rose Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 @AJ1992 Hoi meis, Aangezien je een datum hebt, heb ik gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en uiteraard na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes in 1 topic bij elkaar hebt staan. Nu lekker aftellen, xx
Lisanne Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 Jaaaaaaaaaa je afspraak staat vast! Geweldig! Wat zei Koeijers allemaal?! Ik ben heeeeeel benieuwd x
AJ1992 Posted August 2, 2016 Author Posted August 2, 2016 @Desert-Rose Dankjewel!! @Borry92 wat n toeval! Was dat bij jou ook niet macimaal dan? Die 330 cc? ik heb gewoon gezegd dat ik uit wilde komen op D /E maar waarschijnlijk niet haalbaar dan. Ik denk gewoon nu doe ik het dan meteen goed ook! Hahaha! @LisanneBen vorige week vrijdag op consult geweest! We gaan voor de max aantal cc volgens dr Koeijers maar dat is niet zo veel.. Tussen 350 en 420 geloof ik moet ik nog ff checken! Hij gaat 4 verschillende maten bestellen. Maar ook ivm klein verschil in de borsten 2 verschillende implantaten. Tijdens het passen vond ik het wel klein lijken maar als ik dan hier vergelijkbare voorsituaties en implantaten voorbij zie komen valt dat best mee! Ik ging zoiezo voor max want beter te groot als te klein denk ik maar... verder vond ik dr Koeijers wel erg gehaast overkomen. Maar heb 3 verschillende pc's gezien en vond Koeijers echt het best overkomen. Ook door de goede verhalen enzo. Het lijkt me gewoon n heel kundig man! Om dan te bedenken dat de eerste pc gewoon 620 cc erin had gepropt? Hoe dan!? nu mn post op bra"s morgen eens bestellen! Spannend allemaal man!! en als klap op de vuurpijl hebben ik en mijn (ex) vriend gisteren besloten om uit elkaar te gaan... Dus deze 4 weken geen tijd om me te vervelen dus de tijd zal hopelijk voorbij vliegen!
Lisanne Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 Vlak voor mijn operatie zijn mijn exvriend en ik ook uit elkaar gegaan... Hij is wel nog met mij meegegaan naar de operatie. Hoe is het nu met je??? Ben je niet verdrietig? Knuffel!
AJ1992 Posted August 2, 2016 Author Posted August 2, 2016 Heb ff gecheckt links 300/350/375 recht 380 @Lisanne nee eerder opgelucht.. Liep er al zoo lang mee t afgelopen jaar hebben we het samen nog geprobeert maar voor mij was het eigenlijk al voorbij net na de geboorte van onze dochter.. Het was voor mij echt voortaan een toneelstuk wat we opvoerde voor de rest van de wereld omdat het zo hoort he. En t blijft toch n "schande" uit ellaar gaan voor mijn gevoel! Gelukkig hebben we het nu "samen besloten" nadat ik aan gegeven heb dat ik dit zo echt niet meer kan. We hebben ook gewoon goede gesprekken nu en kunnen samen alles regelen. T word wel op n houtje bijten nu want ik werk maar n paar uur in de week en moet nu toch van dit huis de huur gaan betalennof ergens anders naar toe! Morgen eens overleggen met de woningbouw of ik hier zou kunnen blijven en dat met huurtoeslag enzo.. Hij gaat wel heel lief op de dag van operatie vrij nemen en de eerste week na de operatie om de zorg van onze dochter even op zich te nemen en ze naar school te brengen enzo. En tot de tijd dat er een van ons vertrekt blijven we ook in dit huis wonen en in hetzelfde bed slapen.. Heel raar maar we hebben ook geen ruzie gemaakt. Het kon gewoon niet meer en het is zoals het is. We hebben iets heel bijzonders samen onze dochter en daarvoor zullen we altijd zon goed mogelijk contact moeten blijven houden. toch fijn zon forum! Lekker van je af schrijven.. xxx
AJ1992 Posted August 3, 2016 Author Posted August 3, 2016 Vandaag de vragenlijst van Kliniek Amstelveen ingevuld. Morgen opsturen. En morgen even gaan bellen voor de post op bra's.. @Lisanne heb jij ze via internet besteld of telefonisch?
Borry92 Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Ik ben vandaag weer even geweest.. en heb gepast het wordt tussen de 350 en 400 cc hebben we besloten.. ik vond zelfs de 400cc klein ogen idd wat je al zei, maar als ik dan weer foto's zie denk ik weer wow wat groot haha! Welke bh's ga jij bestellen/kopen? Spannend allemaal joh!! Hebben wij op 2 september nieuwe boobies!
Lisanne Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 @AJ1992 telefonisch was de enige optie hihi. Krijg je ook de korting? Als je aan de telefoon zegt dat je via Veldhoven bestelt krijg je korting welke bh moet je bestellen? Ik reageer morgen even op je andere berichtje, vind je dat goed meis? Xx
AJ1992 Posted August 3, 2016 Author Posted August 3, 2016 Is goed hoor! ja de eerste die op het papier stond anna geloof ik en dan maat S! Maar zag bij jou dat je er flink last van hebt gehad met maat M. Dus twijfel nu om 1 maat S te pakken en een M.. Ik ga ze morgen bellen ze zullen het wel weten daar. Ik ga gauw slapen morgen weer werken! xxx
AJ1992 Posted August 3, 2016 Author Posted August 3, 2016 @Borry92 ik ga de bh's bestellen die aangeraden worddn via Veldhoven Kliniek. Jaaaa spannend he 2 september!! Ja met passen vond ik het ook klein! En op fotos denk ik ook van nou dat zijn echt mooie volle borsten! En dr. Koeijers zei ook dit is de max en als je zegt ik wil 600 cc dan is daar het gat van de deur. Dat kan gewoon niet.
prisje81 Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 @AJ1992, je bent echt in goede handen bij Koeijers! Hij is zo relax! Ook in de OK en alles.. Maak je geen zorgen! Aftellen meid! Nog iets minder dan een maandje. Geloof me, de dagen vliegen voorbij! xxx
AJ1992 Posted August 4, 2016 Author Posted August 4, 2016 Dankje @prisje81 Ik hoop het! Pff ben nu al zenuwachtig! had jij trouwens acryl nagels? en ik moet nog n smoes verzinnen voor op mn werk ik kan wel zeggen dat ik geopereerd moet worden maar werk met allemaal oude mensjes dus wat voor operatie laat ik doen.. Want dat gaan ze op zeker vragen! wat hebben jullie verteld tegen je omgeving/werk? @prisje81 @Borry92
prisje81 Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 @AJ1992, Komt goed meid! Nee ik had geen acryl nagels. Bel de kliniek anders even op of je ze mag laten zitten. Er zijn wel meer vrouwen hiermee. Het is volgens mij geen probleem als je het maar eerst aangeeft. Ik heb de waarheid verteld op het werk. Mijn naaste collega's weten het en ook mijn clusterhoofd. Heb nu 3.5 week vakantie dus in principe zal niemand er last van hebben. Ik werk op een woonvorm met licht verstandelijk beperkte ouderen. Geen zwaar fysiek werk, ik ga er dus vanuit dat ik het wel ga redden. Verder weten mijn vriendinnen en naasten het ook, geen geheim en iedereen reageert heel positief. Ik hoop dat dit bij jou ook van toepassing is. Liefs x
AJ1992 Posted August 4, 2016 Author Posted August 4, 2016 @prisje81 nou ik heb het maar tegen n paar mensen gezegt zoals moeder en haar vriend, Mijn sinds maandag ex en een hele goede vriendin. Mijn zusje weet het niet eens! en ik heb het bij de organisatie waarvoor ik werk ook aangrgeven dat ik geopereerd moet worden en verder geen details. Wat een dilemmas allemaal...
prisje81 Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 @AJ1992Vertel waar jij je goed bij voelt meid, hoe je het zegt aan wie je het verteld! Je hoeft geen details te geven. Je hebt gelukkig nog eventjes om te bedenken hoe je het aan kunt pakken.
AJ1992 Posted August 4, 2016 Author Posted August 4, 2016 Ja inderdaad! @prisje81 @Borry92 @Lisanne hoe hebben julloe het gedaan mer bestellen van de post op bh's? Welke maar? Ik heb nu 70b aan heb maar voor de zekerheid 1 maat s en een maat m besteld omdat ze klein uit zouden vallen.. Dr. Koeijers raadde me wel S aan... wat was/ is jullie maat voor de operatie? En welke maat hebben jullie besteld? sorry voor de vele vragen! xxx
prisje81 Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 @AJ1992, ik heb de carefix Anna maat L. Had een 75b en kreeg 380cc..
AJ1992 Posted August 4, 2016 Author Posted August 4, 2016 Oh wauw ik zal gauw nog n mail sturen dat ik toch 2x m wil dan die S gaat zoiezo niet passen dan!!
AJ1992 Posted August 5, 2016 Author Posted August 5, 2016 @prisje81 @Lisanne @Borry92 Ik heb n foto van de voorsituatie en n foto van de pas sessie in mn album gezet.. En als het goed is kunnen jullie ze zien.
AJ1992 Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 19 dagen till boobday! Zenuwen beginnen nu al...
Borry92 Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 2 uur geleden zei AJ1992: 19 dagen till boobday! Zenuwen beginnen nu al... Waaaaaw ik ben zo zenuwachtig hahahaha
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.