henk73 Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Beste mensen hier, zoals je kunt zien ben ik een man. mijn laat mij vrouw mij hints vallen over haar borsten. ik heb al eens voorstel dat ze als ze wilt een borstvergroting kan doen. haar reactie is hmm nee niks voor mij. maar ze kijkt af en toe toch naar de kliniek op het internet. nu wil ik dit haar cadeau geven. maar zoals je al kunt begrijpen heb ik hier helemaal geen verstand van. ik heb natuurlijk al wat gelezen op het internet. mijn vrouw heeft nu een kleine 85B. ze wil graag naar een volle C cup. misschien hebben jullie tips voor mij. over welke kliniek en grote. natuurlijk bespreek je dit met de arts. maar ik graag jullie ervaring horen. nu de bedoeling dat ik het voorwerk doe, en haar binnenkort ga verrassen hier mee. dan kan zij dit allemaal zelf lezen. graag alle info is welkom. alvast bedankt. gr. henk
Guest Toetje1993 Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Hoi Henk, Wat lief dat je haar steunt en een borstvergroting cadeau wilt doen! Er zijn enorm veel klinieken waar je terecht kunt en de prijzen verschillen ook veel.. keuze zat dus:) het is aan te raden ommet je vrouw bij een paar verschillende plastisch chirurgen een consult te plannen als je niet weet waar je je comfi bij voelt. In de zoekbalk op dit forum kun je trefwoorden intypen om zo meer informatieen recensies in te winnen! Dan zijn er nog ronde en anatomische protheses die je kunt kiezen, en of je deze voor de spier of achter de borstspier wilt plaatsen. Dit zijn allemaal wel echt dingen waar je vrouw denk ik zich ook in moet verdiepen voor ze een keuze maakt. Mij is verteld dat 150cc prothese ongeveer 1 cupmaat verschil maakt, dus als je 2 maten groter wilt, 300cc. Kijk lekker rond en lees mee in de gesprekken, dan wordt je wel wat wijzer Succes!
henk73 Posted July 3, 2016 Author Posted July 3, 2016 bedankt Toetje1993, ga ik zeker doen. ik snap dat ik haar bij moet betrekken. maar ik heb geen zin in de klinieken die een snelle euro willen verdienen. ik wil er een stuk of 5 uitzoeken en dan met haar samen naar kijken. kwa kosten zit er ook verschil in je moet snel denken aan 4000 a 5000 euro. maar kijk ik dan weer naar België dan scheelt dit ook weer. vandaar dat ik zoveel mogelijk voor werk wil doen. dus als vrouwen zijn die hier meer info over hebben hoor ik dit graag. qua België (buitenland) bedoel ik. of zeggen jullie juist dat we alleen in NL moeten kijken. alvast bedankt gr. henk
Guest Toetje1993 Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Ik heb veel gelezen over wellness kliniek in Gent, moet je even zoeken op het forum of op internet:) ik hoor idd dat het in België wat goedkoper kan zijn maar dat de kwaliteit daar zeker niet door achteruit gaat! Het enige wat wel belangrijk is om rekening mee te houden is dat je vrouw na de borstvergroting niet nog uren in de auto moet zitten om naar huis te reizen met jou, schijnt niet heel prettig te zijn (onder andere door de narcose) maar verder heb ik de kennis niet van de klinieken in belgie.. dames??
henk73 Posted July 3, 2016 Author Posted July 3, 2016 oke bedankt, ik hoop dat meer vrouwen hier wat info overhebben. ik ga zeker even zoeken op dit forum gr. henk
Desert-Rose Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Hoi Henk, en welkom hier op het forum. Het kan zeker zijn dat je vrouw het graag zou willen,maar of het niet wilt toegeven, of het misschien ook best een hele hevige operatie vind , en het is ook iets wat niet onderschat moet worden, maar lief dat je haar dit cadeau zou willen doen. Er zijn zowel in Belgie als Nederland hele goede pc's die absoluut niet de hoofdprijs vragen. Pc's die ik je aan kan bevelen zijn: Dr, Nio ( die staat hier op het forum met stip op nummer 1, de pc met de gouden handen) deze zit in OLVG West in Amsterdam Dr, Straten Kliniek Heyendael in Groesbeek . Dr. van der Weij Boerhaave in Amsterdam Dr. DeMeyere Artemedis Gent Dr. Verdonck Wellness Kliniek of Belgian Breast Clinic, deze pc is goed, maar meestal als de vrouw een behoorlijk platte voorsituatie heeft.Anders zit er ook in de Wellness nog Dr, Visser, en Dr van Zele Het is ook niet meer zo dat het in Belgie stukken goedkoper is, want sinds kort zit daar nu ook de 21 % BTW bij, dus de prijzen liggen nu veel dichter bij elkaar. Kijk eens rustig rond hier, en als er vragen zijn dan horen we het wel. xx
henk73 Posted July 3, 2016 Author Posted July 3, 2016 oke super bedankt, hmm groesbeek, daar wonen wij zelf haha ik even hier kijken. dankjewel gr. henk
Desert-Rose Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Oh kijk aan , dat is nog eens naast de deur graag gedaan hoor
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.