Jump to content

Help a girl out ladies! Even voorstellen:)

LeoGirl

Recommended Posts

Posted

Hoihoi!

na bijna 2 jaar meegelezen te hebben, heb ik eindelijk de stap genomen om een consult aan te vragen bij dr Nio! 11 juli is het zo ver!

zelf ben ik 21 jaar jong, een 2de jaars business studente in Groningen die ontzettend veel van krachtsport houdt ( werk zelfs in een sportschool, winning in life haha). Ik hoop echt ontzettend erg dat het gaat lukken om nog deze zomer een bv te hebben. Van mijn vriendinnen hoor ik alleen maar dat ik me aan stel en dat ik niks te klagen heb, maar die zien me natuurlijk altijd alleen maar met de dikke push up bh's, haha. Het probleem is dat dames die gespierd en slank zijn, meestal ook geen boobs hebben:(

Het was voor mij altijd al een droom om mooie grote borsten te hebben, om de heerlijke open topjes en jurkjes zonder bh te kunnen dragen en dat de kont boob verhouding eindelijk zou kloppen haha.

Binnenkort is mijn consult al, en ik had al bij de handige lijst gekeken wat voor vragen ik wou stellen. De enige 2 dingen die voor mij best belangrijk zijn en ik hoop dat jullie me er bij kunnen helpen zijn:

--je borsten na borstvoeding, hoe staat het ermee als je een bv hebt gehad?! ( niet dat kinderen aankomende 10 jaar op de planning staan, maar toch, its good to know) want hoor hele verschillende verhalen, en snap natuurlijk dat elk lichaam anders is, maar mijn grootste drempel om nu een bv te doen zou toch echt de kans op een nieuwe operatie zijn!

-- mijn borsten staan best ver uit elkaar, om heel eerlijk te zijn ben ik bang dat als ze groter worden het nog zichtbaarder zou zijn( als in te veel ruimte tussen te boobs, terwijl ik  bij anderen echt de mooie dicht bij elkaar zittende borsten prachtig vind)

-- en voor de sporters hier, wat gebeurde er met jullie gains tijdens de herstel periode??? Ik hou namelijk ook van heeeel veel en lekker eten( Jep schuldig)

Ps: omdat bijna iedereen het bij zet: ben dus 21, 1,74m lang, 57 kilo en heb nu een 75a of 70b:) wil het liefst uitkomen op zo iets als dit ( en ja ook zo heerlijk bruin zijn haha)

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Hoi! Niks van andere aantrekken, als jij graag boobs wil dan moet je dat zeker doen :D ik kan niet antwoord geven op al je vragen. Wat ik wel weet is dat een borstvergroting je borsten alleen uitvergroot. Dus als jij nu je borsten niet dicht bij elkaar hebt, zal dat ook na de bv niet zijn, misschien wel iets meer omdat ze groter worden. Ze worden gewoon uitvergroot. Ik heb geen idee of ze toch op een of andere manier zo kunnen opereren dat ze dichter bij elkaar staan, maar dat weten andere meiden misschien wel. 

Over die spieren... helaas waren ze bij mij vanaf week 4 verdwenen :( je mag pas na 3 maanden opbouwen met krachttraining. Ik ben nu 7 weken po en doe wel wat buikspieroefeningen en been/bil oefeningen zonder gewicht om weer te wennen, dat zal ik voorlopig moeten doen totdat ik weer langzaam mag beginnen, afkicken!!! Maar volgensmij zijn de spiertjes zo weer terug bij iedereen die veel sport :) 

Posted

@Summer2 heel lief dat je reageert! Had inderdaad gelezen dat je pas na 3 maanden weer zwaar mag trainen, maar so be it, dan maar minder eten haha. Wel tof dat je überhaupt iets doet met oefeningen haha, heb vorig jaar mijn ogen laten laseren, maar ipv de 3 maanden heb ik uiteindelijk veel langer helemaal niks meer gedaan met mijn luie reet. Dus dat word nog wat met opbouwen! Maar echt heel fijn om te horen dat het na week 7 al kan, alleen maar goede vooruitzichten voor je bikinibody dus;)

Posted
10 minuten geleden zei LeoGirl:

@Summer2 heel lief dat je reageert! Had inderdaad gelezen dat je pas na 3 maanden weer zwaar mag trainen, maar so be it, dan maar minder eten haha. Wel tof dat je überhaupt iets doet met oefeningen haha, heb vorig jaar mijn ogen laten laseren, maar ipv de 3 maanden heb ik uiteindelijk veel langer helemaal niks meer gedaan met mijn luie reet. Dus dat word nog wat met opbouwen! Maar echt heel fijn om te horen dat het na week 7 al kan, alleen maar goede vooruitzichten voor je bikinibody dus;)

Ja inderdaad. Ben zelf ook blij dat ik dat allemaal weer kan. Kan niet wachten totdat ik weer echt goed kan sporten!! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.