Jump to content

Hallo, Ik stel mij graag eventjes voor..

Recommended Posts

Posted

Hoi, 

Ik ben Sabine uit Tilburg. En heb nu 10 dagen geleden een bv operatie gehad (3e X) omdat bij de 2e operatie vorig jaar ,(omdat er blijkbaar een bacterie bij was gekomen vlak na het opereren) ik in het afgelopen jaar veel pijn heb ondernomen en veel klachten heb gehad. Had de arts besloten om nóg een X te opereren omdat er waarschijnlijk kapsel vorming was ontstaan. (1e en 2e operatie waren beide op de spier) 

Nu ben ik 10 dagen geleden dus weer geopereerd ( dual plane)  de arts had ook gezien dat er beter andere prothese's in zouden kunnen (wel zelfde 500cc) alleen had ik eerst : mentor round high profile cohesive 1. en nu moderate plus profile cohesive 2. 

En omdat mijn rechter borst nu nog een stuk hoger zit dan links en ik al in de weer ben met een borst band. (Maar nog niet echt verschil zie) vroeg ik mijzelf af of ik er eigenlijk wel goed aan doe die band te gebruiken. Omdat de linkse eigenlijk wel goed is. En ik anders bang ben die goede ook verder naar beneden te drukken. 

Hebben jullie daar misschien tips voor?  of ervaring mee? 

Ps. Ik vind ook dat ze onwijs veel uit elkaar staan nu. 

Grt Sabine

Posted

Hoi! Vervelend dat je al zovaak geopereerd bent. Ik heb ook een borstband gedragen, dat moest van de pc, ik moest hem hebben zodat de protheses op hun plek blijven zitten en niet terug omhoog schieten. Heb je de band op aanraden van de pc? anders zou ik niet zomaar een band gaan dragen. Als je intypt in de zoekbalk 'borstband aka martelband hoe te dragen' dan zie je een filmpje hoe je hem moet dragen (boven je borsten dus). De band is dus niet alleen om je borsten te laten zakken. Je bent pas 10 dagen po en er gaat nog zoveel gebeuren (maar dat weet je vast al van de andere operaties). Ik ben nu 7weken po en zijn nog niet helemaal gezakt en soepel. Mail anders wat foto's naar je pc, dan kan hij advies geven voor wat je het beste kan doen. 

ik kom uit sprang-capelle, dichtbij :D 

Posted

Hoi, 

Bedankt voor je tip! 

Ik ga er zeker even naar kijken.  

Ik heb de borst band zeker in overleg gekocht met mijn pc. Zou het anders nooit durven. 

Omdat ik nog nooit eerder zo'n band heb hoeven gebruiken vroeg ik mijzelf af of ik er wel goed aan doe om m over allebei de borsten te dragen. Omdat voor mijn gevoel dan die andere ook verder naar beneden wordt gedrukt. 

Ik heb as donderdag mijn 1e controle bij de arts en zal m dat zeker voorleggen. 

Ik ben ook een van die ongeduldige. 

Posted
1 uur geleden zei Sabinemiranda:

Hoi, 

Bedankt voor je tip! 

Ik ga er zeker even naar kijken.  

Ik heb de borst band zeker in overleg gekocht met mijn pc. Zou het anders nooit durven. 

Omdat ik nog nooit eerder zo'n band heb hoeven gebruiken vroeg ik mijzelf af of ik er wel goed aan doe om m over allebei de borsten te dragen. Omdat voor mijn gevoel dan die andere ook verder naar beneden wordt gedrukt. 

Ik heb as donderdag mijn 1e controle bij de arts en zal m dat zeker voorleggen. 

Ik ben ook een van die ongeduldige. 

Als het goed is komt de band dan maar op 1 borst, diegene die nog hoger zit. Maar hij moet erboven/half erop, dat zie je wel in het filmpje. Ben benieuwd wat je pc zegt, altijd fijn die controle vind ik. Even zekerheid! 

Posted

Hoi hoi, 

Ben vandaag op controle geweest bij de arts. En Tot mijn grote opluchting ziet  alles er goed uit! Whoepie!! 

De hechtingen en litteken's ook! Dat de ene borst hoger zit kan idd komen doordat er nog vocht in zit. En geduld is dan ook een schone zaak. 

Wat ik overigens al meer had gelezen hier op t forum. 

Ik mag dan ook al rustig aan weer gaan werken. En daar ben ik super blij mee. 

Het slapen op de zij gaat nu gelukkig ook steeds beter. 

Op naar de vakantie en uitzicht op een mooie bh! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.