Damai Posted July 2, 2016 Posted July 2, 2016 Hallo allemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben 22 jaar. Ik werk 32 uur bij Etos. Ontzettend leuk. Via een kennis ben ik hier gekomen. Ben al een paar jaar bezig met het idee om een bv te gaan doen. Nu heb ik besloten dat ik dit eind van het jaar ga doen. Ben nog veel aan het lezen en info op doen. Hopelijk word ik hier nog wat wijzer van. Groetjes xx
Desert-Rose Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Hoi meis, Welkom en hier zul je zeker genoeg informatie vandaan kunnen halen,dus de eerste stap is gezet. De volgende stap kan zijn om met deze informatie een aantal pc's uit te zoeken, waar jij graag een consult zou willen, want wij raden hier altijd wel aan om meerdere consulten te plannen, omdat iedere pc een andere werkwijze/ advies heeft. Of heb je zelf al een idee welke pc mogelijk jouw voorkeur heeft. Heb je er al over nagedacht wat je graag voor cupmaat zou willen krijgen? Zoek foto's met voorbeelden en schrijf vragen op zodat je dit mee kunt nemen naar een consult. Nou meis, neem lekker de tijd om hier rond te neuzen, en heb je vragen, shoot. Heel veel lees en zoekplezier. xxx
Damai Posted July 5, 2016 Author Posted July 5, 2016 Dankjewel Desert-Rose! Ik heb nog geen idee welke pc mijn voorkeur heeft. Ben blij dat ik hier veel recenties kan lezen over verschillende pc's. Ik kan hier door zeker een betere keus maken, want ik vond het erg moeilijk waar ik nou moest beginnen. Ik heb 1 pc via een kennis gekregen, die heeft het bij doker Koeijers laten doen in Amstelveen. Die was heel erg tevreden. Dus zal daar zeker op consult gaan. Ik heb nu een kleine B, ik zou denk ik naar een C willen. Ik ben zelf niet groot en heel slank, dus wil dat het mooi blijft staan bij mijn figuur. Ik hoop dat daarin de artsen ook eerlijk zullen zijn over wat wel en niet bij mijn figuur kan. Ik ga binnen kort mijn eerste consult plannen, dus erg spannend allemaal. Dankjewel voor je reactie en je tips xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.