oopetraoo Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Hallo iedereen! Ik zal me even kort voorstellen; Ik ben Petra, 25 jaar en had na veel afvallen nog een kleine hangende A cup over en wilde graag borsten hebben. Na lang nadenken lezen en doen ben ik gister geopereerd in het Rode Kruis ziekenhuis te Beverwijk! Ik heb gekozem voor 500cc dual plane 85% gevulde hp implantaten (heel mondje vol!) Eigelijk vanaf het moment dat ik geholpen ben heb ik onwijs veel pijn! Ik had ook drains in m'n borsten die zijn vandaag de dag na de operatie verwijderd (wat vond ik dat vreselijk zeg) Ik heb alleen steeds vreselijke pijn in 1 borst en de ander voel ik helemaal niet zo.. herkennen mensen dit? Ik moet nog even ontdekken hoe dit allemaal werkt op dit forum.. en zal ook proberen om hier een foto bij te voegen van het resultaat van vandaag 1 dag po Groetjes, Petra Pictures visible for members only. Become a member now.
best_boobie Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Hoi hoi Welkom op het forum! En van harte gefeliciteerd met je boobies!! Helaas komt het vaker voor dat de ene borst meer pijn doet dan de andere.. Het zijn twee afzonderlijke wonden en die genezen dus ook afzonderlijk van elkaar. Misschien hebben ze ook net ietsje meer 'werk' gehad in de pijnlijkere borst, waardoor je dat meer voelt. Neem je wel je medicatie op gezette tijden? Als je een spiegel opbouwt van medicatie (dus elke 6 uur paracetamol 1000 mg, ook in de nacht) dan heb je een basis.. De rest van de medicatie neem je daar tussendoor op vaste tijdstippen. Dan is de verdeling het best. MOet je iets twee maal per dag nemen, dan neem je dat dus elke 12 uur Mag ik vragen bij welke pc je geopereerd bent? Toevallig bij dr. Melis (weet dat die daar werkt)? Een heel goed herstel gewenst!! xxx BB
oopetraoo Posted July 1, 2016 Author Posted July 1, 2016 Bedankt voor je snelle respons!! Hahaha ja bij dokter Melis dat klopt ben heel blij met het resultaat! En ik neem me medicatie trouwens netjes op tijd! Zodra het begint uit te werken voel ik het gelijk!
Pinkylicious Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Hallo Petra, Ziet er nu al heel mooi uit. Gefeliciteerd! Hopelijk trekt de pijn snel weg. Veel liefs
best_boobie Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Je boobs zien er heel mooi uit meid.. Denk dat het idd even een kwestie van bikkelen is Melis is een goeie pc, dus daar zit je sowieso goed Bij roodheid, koorts, warme plekken of vochtverlies via je litteken, wel altijd even je pc waarschuwen. Voor de rest: een goed herstel gewenst!! xxx
oopetraoo Posted July 1, 2016 Author Posted July 1, 2016 25 minuten geleden zei Pinkylicious: Hallo Petra, Ziet er nu al heel mooi uit. Gefeliciteerd! Hopelijk trekt de pijn snel weg. Veel liefs Hehe dank je wel! Leuk om te horen! Ik hoop het ook! Liefs!
oopetraoo Posted July 1, 2016 Author Posted July 1, 2016 11 minuten geleden zei best_boobie: Je boobs zien er heel mooi uit meid.. Denk dat het idd even een kwestie van bikkelen is Melis is een goeie pc, dus daar zit je sowieso goed Bij roodheid, koorts, warme plekken of vochtverlies via je litteken, wel altijd even je pc waarschuwen. Voor de rest: een goed herstel gewenst!! xxx Dankjewel! En ja Melis is zeker goed! Ik ga het in de gaten houden! Fijn zo een forum waarin je alles kwijt kan! Bedankt voor alle tips! Xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.