Jump to content

Dr. Verdonck en Straten

Lynn1590

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op dit forum en vond het eens tijd worden om me hier even voor te stellen. Ik ben 26 jaar, 1m69 en weeg 52kg. Mijn borsten zijn voor mij altijd een struikelblok geweest. Heb altijd gevonden dat ze te klein waren. De hoop dat ze nog zouden verder groeien had ik al snel opgegeven. De stap naar een borstvergroting is iets waar ik vroeger niet aan durfde denken, maar nu ik ouder ben en hier wat ervaring opdoe, wordt het verlangen naar grotere borsten toch groter. Door er met mijn vriend, ouders en vriendinnen over te spreken krijg ik meer en meer de indruk dat ik niet meer hoef te twijfelen. Daarom zou ik graag een aantal consulten plannen bij verschillende pc's. Op dit forum las ik goede beoordelingen over Straten en Verdonck. Deze zou ik graag eens willen spreken, kijken wat ze me aanraden. Zelf wil ik niet te groot gaan. Ben nogal smal gebouwd en hou het graag natuurlijk. Ik hoop op dit forum foto's te kunnen bekijken van niet al te grote borstvergrotingen om een idee te kunnen krijgen hoe het eruit zou kunnen zien. Tips of ervaringen van dr. Straten of Verdonck zijn altijd welkom!

Groetjes,

Lynn 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.