Jump to content

Aantal cc zelf thuis passen met rijst

asdfghjkl

Recommended Posts

Posted

Hey dames,

Omdat ik nog al twijfelde om het aantal cc's 265 of 280 adviseerde de kliniek waar ik ga om het aantal cc met fijn gekookte rijst te vergelijken in een boterham zakje. Nu ben ik heel dom geweest om het te vragen maar hoe werkt dit nou eenmaal??

Iemand die mij kan helpen ! 

Posted

Nou.. eigenlijk is het heel lastig om dit precies te meten.. het ligt er maar net aan hoe groot het zakje is waar je het in propt ;)

Een prothese heeft een bepaalde breedte en een bepaalde projectie (volume naar voren) en dat is per prothese verschillend.. Je zou al precies die afmetingen moeten namaken (niet kijkende naar hoeveel gram rijst dat is, gekookt of ongekookt ) om een beetje een beeld te krijgen wat er in je bh komt :) 

Het blijft altijd lastig om te bepalen. maar wil je niet te klein, kies dan gewoon altijd het meeste aantal cc dat past volgens je pc.

xxx BB

Posted
Op 30 juni 2016 om 21:26 zei best_boobie:

Nou.. eigenlijk is het heel lastig om dit precies te meten.. het ligt er maar net aan hoe groot het zakje is waar je het in propt ;)

Een prothese heeft een bepaalde breedte en een bepaalde projectie (volume naar voren) en dat is per prothese verschillend.. Je zou al precies die afmetingen moeten namaken (niet kijkende naar hoeveel gram rijst dat is, gekookt of ongekookt ) om een beetje een beeld te krijgen wat er in je bh komt :) 

Het blijft altijd lastig om te bepalen. maar wil je niet te klein, kies dan gewoon altijd het meeste aantal cc dat past volgens je pc.

xxx BB

Dank je wel! Ga inderdaad gewoon voor het grootste, en ga er maar niet aan beginnen in een broodzakje.. Bang dat ik er van schrik en het fout doe hahaha ik laat me verassen!!

xx

Posted

He wat grappig om dit te lezen @asdfgh

Ik heb dit heel toevallig vd week ookgedaan om te kijken hoe dat'voelt' whaha.. ik denk indd wel dat de meiden gelijk hebben over dat het niet precies vergelijkbaar is, maar ik vond het idee van ongeveer deze maat wel leuk om te voelen.. ik weet ook zeker wat ik voor cx wil en wat ik dus ongeveer kan gaan verwachten straks..

Jij weet het op een paar cc niet zeker en ik denk dus niet dat dus dit bij jou goed zal werken.. mja voor t idee kanje t natuurlijk proberen..

Ik heb een panty gebruikt en het aantal cc drogen rijst in gram afgewogen. Toen dicht geknoopt en in mijn aangeschafte sport bh gedaan en soort van gevormd. .

Nogmaals besr grappig om te proberen maar ik denk niet dat je er echt wat aan zal hebben..

Succes met het overwegen van je maat:rolleyes:

• 3 weeks later...
Posted

Mijn rijst was op...
Dus ik dacht weet je wat genoeg suiker in huis...
Prik ik per ongeluk het zakje lek, mijn hele bh alles maar dan ook alles onder de suiker.:31:

Posted

Dat had de PC waar ik in Hasselt op Consult bij geweest was ook gezegt om dit te doen daar moest ik dan een dag bij rond lopen zei hij om te zien hoe het voelt. Wist ook niet hieik dit moest doen dus nooit geprobeerd :-D 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.