Jump to content

Voorstellen | Monobloc Hydrogel?? | 250cc??

Louise68

Recommended Posts

Posted

Hallo, wil me bij deze voorstellen. Na jarenlang af en toe bezig te zijn met het onderwerp borstvergroting heb ik de stoute schoenen aangetrokken en consult gehad bij Velthuis in Adam. Wil opnieuw een consult inplannen bij Boerhave, om te kijken of een andere arts misschien tot andere conclusies komt. Op dit moment denk ik aan een vergroting van rond de 250cc, dual plane (huid bovenaan de borst is 1cm, ik heb niet zoveel vet) en ik oriënteer me op Monobloc Hydrogel protheses. Velthuis plaatst dit type protheses niet, bovendien is de operatie in Hilversum wanneer je voor Velthuis kiest en dat vind ik niet handig omdat ik in Amsterdam woon.. kwam ik tijdens consult pas achter. Hoor graag ervaringen van anderen met Monobloc Hydrogel en zou vooral wat foto's willen bekijken van vergelijkbare vergrotingen, alhoewel ik er al op gewezen ben dat 250cc bij iedereen anders kan uitpakken, er zijn veel variabelen om rekening mee te houden! In ieder geval hoop ik me goed te kunnen oriënteren door deel te nemen aan dit forum. En altijd fijn om tips te krijgen van ervaringsdeskundigen!!

Posted

Hey, ik heb enkel ervaring met de Mentor(225cc), cohesieve gel en kan zeggen dat ik van 75a-aa naar 75c in sportbh ben gegaan... Nu 9 dagen PO en ik moet zeggen dat alles vrij vlot gegaan is, ik had me wel op het ergste voorbereid van pijn als ik bepaalde verhalen lees. Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst omdat ik enorm weinig eigen weefsel heb. Mijn plastische chirurg raadde mij 280cc aan, beter wat groter of te klein, maar ik ben oh zo blij dat ik dat niet gedaan heb!

Groetjes

• 2 weeks later...
Posted

Hai,

Welkom op BF :) 

Ik zie amsterdam en monobloc protheses staan...dus dacht gelijk eigenlijk aan 2 topartsen in het OLVG ziekenhuis (west) bij Dr.Nio of Dr.van Selms. Je hebt wel een verwijsbrief van je huisarts nodig om een afspraak met afd chirurgie te maken. Informatie over deze protheses of artsen kun je terugvinden in de zoekbalk. Genoeg te vinden hierover :) 

Veel leesplezier op BF!

Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.