Ga naar inhoud

ervaringen met Dr. L.P. van der Weij?


SuuSBoob

Aanbevolen berichten

Heej Meiden!

Ik heb 30 juli een consult bij Dr. L.P. van der Weij..

heeft iemand van jullie ervaring met deze PC?

ik las op het forum dat hij vooral anatomisch voor de spier adviseert..

nou ga ik graag af op het advies van een deskundige,maar voor de spier beangstigd mij altijd een beetje.. al die verhalen over hobbels en bobbels die zichtbaar worden, draaiende prothesen enzo..

natuurlijk heb ik wel even wat foto's bekeken en die man maakt wel hele mooie borsten moet ik eerlijk zeggen..

maar goed, ik wil dus even weten of iemand van jullie ervaring heeft met deze arts?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hij heeft mijn 1e bv gedaan.

Hele goede arts erg kundig werkte als eerste al zonder drains 10 jaar terug.

Maar ja wel koppig inderdaad met anatomische..het zijn een beetje zijn kindjes zeg maar :rolleyes:

Iedereen krijgt ze ;)

Dus ja je kan er wel vanuit gaan dat hij jou ook dat adviseerd (100%) en inderdaad meestal voor de spier.

Draaien kan ook achter de spier, dus dat is geen reden om het achter de spier te doen.

Ik had ook 1 draaiende prothese maar kon ook meiden die het met achter de spier hadden.

Voor de spier altijd doen als je genoeg vet en huidweefsel heb dan zal je ook niks raars zien ;)

Aleen als je een hangende borst heb zou ik er geen anatomische in doen, maar goed hij wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar volle tevredenheid door hem geopereerd en had echt een droomherstel. En inderdaad met anatomische prothesen voor de spier :blush: . Ik had een hele hoge 'pinchtest' (in je vel boven je borsten knijpen, dan kun je voelen of je genoeg weefsel hebt om de prothese te bedekken) Dus ik kon voor de spier gewoon hebben. Hier in de gallerij kun je ze zien. Ik heb geen randen/bobbels of andere onregelmatigheden. MIjn littekens zijn erg dun en plat, waarschijnlijk zie ik daar over een tijdje bijna niets meer van. Nu heb ik mooie :1big_boobs: !

Ik was ook bang dat anatomische zouden gaan draaien en dat ben ik nu nog wel een beetje, maar ja, de hele operatie is natuurlijk een gok. Tot nu toe ben ik erg blij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Butterfly je hebt gelijk, de operatie op zich is al een hele gok, dus dat draaien van de prothesen kan er ook nog wel bij.

en daarnaast lees/ hoor je natuurlijk vaker de 'slechte' verhalen, dan degene bij wie het gewoon allemaal wel goed gaat en nergens last van heeft.

haha een pinchtest! nou hopen maar dat ik genoeg vet/ vel heb om ze voor de spier te doen, schijnt ook een stuk minder pijnlijk te zijn; logisch, want de spier blijft minimaal aangetast.

ik vind het sowieso al een topvent, hij heeft gestudeerd op de plek waar ik nu studeer en hij is getrouwd met een vrouw die mijn naam draagt --> dat moet een teken zijn :125:

Liz haar BV is inderdaad erg mooi!

nou ja, jullie zullen wel horen als ik op consult ben geweest!

bedankt voor jullie reacties!!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 5% heb ik weleens gelezen, aangezien het meestal komt door psuedokapsel.

(of te grote pocket, maar bij de ervaring met anatomische prothese bij vd weij hoef je je daar niet druk om te maken).

En gewone kapselcontractie is ook ong. 5% dus denk dat ze daarom bij draaien ook zeggen 5%.

Er komt dan een laagje vocht om je kapsel en dan kan hij dus makkelijk draaien.

Dit gebeurd trouwens net zoveel als bij ronde alleen tja dan zie je geen verschil natuurlijk ;)

Maar er zijn zoveel andere complicaties..die hier op dit forum niet eens besproken worden en daar hoor je verder ook niemand over ;)

Ja voor de spier is veel minder pijnlijk de spier blijft helemaal onaangetast.

Je kan het zelf wel beetje gokken als je nu plat bent, erg slank bent en een A cup heb dan is de kans normaal gesproken erg groot op dual of achter de spier.

Maar goed met vd weij weet je het nooit ;)

Zou gokken op voor de spier anatomisch ;)

Houd er wel rekening mee dat dit niet voor iedereen dit perfect is, alleen hij dat niet meer ziet, en ik ben ervan overtuigd met de beste bedoeling ;)

Als je twijfelt of je wel anatomisch wilt gewoon nog een consult doen.

Als je zelf graag anatomisch wilt zeker door hem laten doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.. lastig,

ik dacht in eerste instantie ik wil ronde, ivm het draaien, aan de bovenkant ook een beetje gevuld willen zijn enz..

maar van der Weij maakt wel hele mooie borsten! en als ik dan de 'voor' foto's zie, dan zie ik nog best wel veel borsten die op mijn borsten lijken zoals ze nu zijn..

eigenlijk weet ik niet eens echt wat voor BH-maat ik heb, ik koop al jaren dezelfde BH (in allemaal verschillende kleuren) in maat 70B, maarja met vulling..

dus zal zonder vulling wel een 70A hebben... straks toch eens even opmeten..

ik ga hem gewoon zijn oren van zijn lijf vragen.. waarom, of het wel echt kan bij mij, of je niet de randen gaat zien zitten, waarom persé boven de spier, enz..

had jij voor je hersteloperatie ook anatomische prothesen?

op de foto's zien ze er namelijk erg 'rond' uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ín een flinke hangborst zou ik geen anatomische doen in een plattere kleine borst wel (als je geen bolling wilt) :)

Ja ik had ook anatomische prothese 410 (vanzelfsprekend..wist ik veel toen hihi) en ja op sommige fotos lijkt hij rond maar dat is de onderkant de bovenkant was leeg en plat <_<

Daarom nu ronde, maar goed hij is dual plane geplaatst dus nu drukt de spier hem als nog plat aan de bovenkant :24:

Nog geen bolling voor mij dus, hopen dat het wat soepeler wordt en dat het met bh nog wel wat lijkt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar als ik jou foto's bekijk vind ik ze wel supermooi geworden!

heel natuurlijk! --> en je bent nog maar zo kort PO!

je hebt natuurlijk heel je vel uitgerekt met de eerste prothesen, dus de arts van de hersteloperatie heeft echt heel mooi werk geleverd!

en tja die bolling.. wie weet hoe ze eruit zien als de herstelperiode voorbij is! en anders hebben we altijd nog die leuke push- upjes!

ik denk niet dat ik erge hangborsten heb, ben pas 20 jaartjes jong..

maar als de operatie gepland is/ gebeurd is, zal ik de voor (en hopelijk na) foto's erop zetten..

dan kun je zelf oordelen..

ik moet maar gewoon lekker het consult afwachten, als het goed voelt, voelt het goed, en heb ik twijfels kijk ik gewoon even verder.

Bij Beaucare adviseerde ze namelijk ronde prothesen, maarja.. daar werken zij weer heel veel mee!

en die heeft mijn borsten niet eens goed bekeken..

We zien het allemaal wel, ik hoef nog niet te beslissen en er zijn wat dat betreft PC's genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies ik ben zelf altijd een beetje huiverig als ze met 1 product werken.

Iedere pc heeft meestal wel een eigen voorkeur.

Maar die wordt ook behoorlijk beïnvloed door de marketingstrategieën van de prothesefabrikanten.

De anatomische is duurder en brengt dus meer geld in het laatje!

En de hele mediatoestand over lekkende protheses van jaren geleden (de oude generatie zachte protheses) speelt dit nog eens extra in de kaart.

Gelukkig zijn er ook pc’s die door de jaren heen weer terugvallen op de ronde protheses, en alleen anatomische plaatsen als de klant dat zelf liever wil.

Aan een anatomische prothese houd een arts/kliniek simpelweg meer geld over.

Ze verkopen ze voor een hogere prijs dan eigenlijk nodig is.

Er zijn inderdaad zelfs artsen die hier extra provisie over krijgen.

Maar ik wou juist geen natuurlijk ;)

Maar goed het is een stuk beter dan eerst :)

En inderdaad geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Gezien dit topic eigenlijk alleen over LP van der Weij hoort te gaan, plaats ik er ook eentje:

Ik ben pas door hem geholpen en heb idd ook anatomische prothese voor de spier gekregen. (Op een eerder consult bij een volledig andere chirurg kreeg ik nochtans precies hetzelfde advies ;) hoewel ik toen nog voor de ronde ging!)

Ik ben er nog steeds elke dag heel erg blij mee en ben van mening dat v/d Weij wel een heel kundig man is! Totaal geen pijn ervaren!!! Hij gebruikt idd geen drains en werkt met volledige narcose..

Ben er zeer over te spreken! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Lotus!

ik heb net jouw foto's bekeken! wauw wat mooi!!

ik heb gisteren de tip gekregen om waterzakje gevuld met water(het aantal cc's wat je krijgt) in je BH te doen: GEWELDIG!! wat was dat leuk!

nu kon ik er zelf aan wennen en verschillende kleren aandoen om te zien hoe het eruit zou kunnen komen te zien!

ik krijg 255 cc FM of MF, dat weet ik even niet meer.. volgens mij de meest vooruitstekende.

ik word waarschijnlijk juli/ augustus geopereerd, dit ivm met werk en studie. maar als ik jou verhaal lees (zonder pijn enz) zou ik zo graag eerder geholpen willen worden.. maar ik weet niet of ik na een paar dagen alweer met de trein naar Rotterdam toe kan.. misschien kan jij me daar iets meer over vertellen?

heel veel geluk en succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik ben ook door Dr. Van der Weij geopereerd. Onwijs tevreden. Heeft me van mijn zorgen afgeholpen en ik kon hem ook altijd bereiken met eventuele vragen.

De operatie is me ook 100% meegevallen achteraf, tuurlijk wat pijntjes. Die pijntjes duurden een week en daarna ben ik langzaamaan weer aan de slag gegaan. Maar ik ben onwijs blij met mijn borsten!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Suus,

Ik word vrijdag a.s. Door van der Weij geopereerd.. Ik wilde eerst ook in juli maar hij zij dat ik na een dag weer aan het werk kan.. Ik moet na 4 dagen weer werken zit voornamrlijk achter de computer.. Dus dat moet wel lukken denk ik. Misschien helpt dit is je keuze.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je nou toch je bv doorzetten ?

Weet nog wel dat je na mijn consult bij beaucare had..

Ben toen wel daar geopereerd.. Echt raar dat a.s augustus als jij wss onder het mes gaat het alweer voor mij een jaar is geleden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!!

ja hij gaat absoluut door! maar het moest echt een heel eind verzet worden omdat ik gewoon geen vrij krijg.. ben nu inmiddels weg bij die baas..

(het erge was dat een vrouw is en zij zelf ook een BV heeft gehad! dan weet je toch hoe graag iemand het wil?! of ben ik nou gek!)

ik ga van de week maar weer eens even bellen naar de Boerhaave.. ik ga me gewoon even laten voorlichten door v/d Weij.. want als hij zegt dat ik na een week of 2 weer aan de studie kan ga ik het zeker rond de pasen ofzo laten doen! Dan is het toch rustig op de studie en met mijn werk hoef ik geen rekening te houden, ik beslis namelijk zelf wanneer ik wel of niet werk!..

ooeeeh,, ik hoop echt dat het beter kan! ik heb iedereen mijn plastic zakjes gevuld met water al laten en iedereen vind het bij me passen (toch wel fijn!)

ben zo benieuwd! ik houd jullie op de hoogte!!

@ Mii118; jaaa voor jou is het gewoon al een JAAR geleden!! ongelofelijk hè?? ze zijn zo mooi geworden!! ben je nog steeds blij met je keuze voor Beaucare?

nou meiden een fijne zondag allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey meiden!

Zo morgen 2e consult bij Dr. Van der Weij.. Hoop dat ik nog even mag passen en nog wat vraagjes beantwoord ga krijgen!!

Verder hopelijk de operatiedatum plannen! Ik zit zelf te denken aan 21 april, daarna sowieso lekker wat daagjes vrij, wat weer minder van mijn verlof af zou gaan..

Pfffft.. Spannend! Zou willen dat morgen al de operatiedag was!

Word er binnenkort nog iemand geopereerd bij vd Weij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hallo allen,

Ik ben 1,5 jaar geleden door v.d. Weij geopereerd! In 1 woord fantastisch, zeer vakkundige man, nauwelijks pijn gehad en een geweldig resultaat! Zeker een aanrader. 2 Vriendinnen zijn ook door hem geopereerd en tevreden over het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

vandaag ben ik ook op consult geweest bij vd Weij.

wat een verschil met mijn 1e consult!

uitgebreid opgemeten, inderdaad welke de beste zou zijn,

mag het helemaal zelf weten, ronde of anatomisch kon bij mij beide..

wederom 350 cc op de spier.

ik voelde me zeer op mijn gemak bij hem en voelde mij geen nummer dit keer.

maar er is dan ook een prijsverschil van 1000 euro.

ik ben er nog niet helemaal uit, maar .... vd Weij heeft mij een goed gevoel gegeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ga 9 Maart naar hem toe voor mn wisseltje.. Wat je zegt: zeer duidelijk, relaxed en wat jij wil mits het haalbaar is.. Ik zou eerst 425cc high profile krijgen maar dacht achteraf; eigenlijk wil ik het uiterste.. Kon gewoon langskomenen hij ging rustig nog een keer kijken en jaja 535cc ultra high profile.. En hoef niet eens bij te betalen voor de 500+ cc protheses.. Verder stond het mij ook aan dat hij 'droog' opereert dus zonder drains en naar het schijnt met minimale zwelling en pijn ook dual plane geplaatst..

Ik ga mn laatste 17 dagen aftellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

nou mij probeerde anders weer een nieuwe borstvergroting aan te smeren 10 jaar geleden ben ik in de boerenhaave kliniek geholpen door dr maas denk laat ze is controleren dus kwam bij van der weij terecht

ten eerste stond ik niet geregistreerd bij de kliniek!!!had het contant betaald dus zal wel zo in dr maas zijn broekzak in gegleden zijn!! ten 2de zou ik de mc ghan style 410 implantaten krijgen en hoor ik nu bij dokter van der weij dat het eurosiliconen zijn vreemd!!! dus dr van der weij ging controleren en jaaaaa hoor heel veel kapselvorming en ze moesten er zo snel mogelijk uit liefst binnen 2 weken!!dus ik bezorgd maar wilde niet terug daar omdat ik niet geregistreerd sta en andere heb gekregen dan ik had besteld!! ik na de huisarts voor een second opinion en daar kon ik vandaag terecht en deze plastische chirhurg zei mevrouw u heeft wel kapselvorming maar heel weinig dat is normaal u borsten zijn soepel en zien er nog prachtig uit daar ga ik niks aan doen!!! belachelijk dat die dr van der weij zo met mensen omgaat pech voor hem maar ik hou 3500,- euries in mijn zak!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Hoi en nu zitten ve in 2015 als ik naar de reacties kijk zijn julie al jaren po ik ben ook Door Dr Van der weij geopereed en alles ging hee goed ik ben nu 10 dagen po en heb nog wel beetje pijn maar dat is wel normaal ik ben wel blij om die reacties te horen Van anderen over hem. dat stelt me wel gerust want ik hoor hier alleen maar andere Dr die goed zijn. Ik zij tegen hem dat ik ronde borsten wilde en dat was gelijk oke hoor, dus hij doet ook rond niet alleen anatomishe ik ben er blij mee. Nu nog wel teminste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.