Jump to content

Kvrx : 11 oktober 2016 : Dr. Peters : MFIV

Recommended Posts

Posted

Goedeavond

ik ben net 18 een maandje en zit al met mijn borsten vanaf mijn 14a 15e

ik heb het nooit aan iemand verteld en draag altijd een dubbelde pushup bhtje . Sinds een paar weken heb ik het eindelijk via de app tegen me moeder durven te vertellen ik was bang voor haar reactie .. Maar ze reageerde er super op ze leefde ontzettend met me mee een begon meteen de deze dag nog te informeren voor me.. Nu een aantal weken verder ga ik een consult plannen en ik wil niks liever als eindelijk een normalen bikini aan te kunnen en kleding aan te kunnen die mijn totaal niet staan .. Ik heb nooit een vriend ik stoot ze altijd van me af als ze te dicht bij komen en ik baal daarna altijd ontzettend van me zelf , ik wil gewoon in de spiegel kunnen kijken en een vrouw zien inplaats van een "jongetje "

ik hoop dat jullie nog wat tips en adviezen voor me hebben ! 

Alvast bedankt en sorry voor het hele dramatische verhaal...

• Replies 132
  • Created
  • Last Reply
Posted

Heee meis! Wat ongelofelijk goed van je dat je de stap durfde te nemen om het je moeder te vertellen! Ik heb mijn BV over 1.5e week, ook op mijn 18e. Mijn advies voor jou is lekker op het forum neuzen om een idee te krijgen welke chirurg je langs zou willen gaan. Als je wilt kun je bij meerdere een consult plannen, en achteraf beslissen bij wie je het beste gevoel hebt. De PC zal je ook advies geven over het aantal cc (dit is namelijk afhankelijk van je voorsituatie, dus je eigen borstweefsel en dingen als je borstbreedte etc) en het soort plaatsing. Ik heb zelf mijn bh's ook altijd heel erg opgevuld, als ik 's avonds in de spiegel keek voelde ik me nooit écht vrouwelijk. Toen ik de passessie had met de chirurg dacht ik 'ja, dit is wat ik wil!'. Ik wens je heel veel succes alvast met dit proces, mocht je het doorzetten! (Je mag me altijd een berichtje sturen als je wilt :)) X

Posted

Hee meis!

Super goed dat je het eindelijk verteld hebt.. nu word er actie ondernomen en voel jij je straks goed met en in je eigen lichaam! :) voor mij was het ook altijd een ding, en dat van de bikini's herken ik heel goed! Ik ben nu 24 en 4 weken geleden eindelijk mijn borstvergroting gehad.. achh ik ben zo blij en gelukkig, voel me eindelijk echt vrouwelijk! 

Kijk lekker rond, lees mee en stel al je vragen op je consult! Succes meissie xxx

Posted

@Kvrx

Wat goed van je dat je het aan je moeder hebt verteld. En nog beter: hoe geweldig haar reactie was!

Ik herken mezelf wel in jouw verhaal. Ik zit zelf ook al in de knoop met mijn borsten sinds ongeveer mijn 15e.

Niet zozeer omdat ze klein zijn, al zijn ze dat wel degelijk, maar meer omdat ze behoorlijk ongelijk zijn. Er zit zo'n twee jaar groeiverschil in, wat voor mij een ruime cupmaat verschil betekent. Ene kant B, andere kant A'tje... Overigens heb ik de hoop opgegeven dat dit nog rechttrekt.

Ik weet dus ook al sinds mijn 15e, sinds ze niet meer groeien, dat ik er wat aan wil laten doen. Nu ben ik sinds een maandje 19 jaar en staat mijn operatie over twee weken gepland! Het gaat allemaal zooo veel sneller dan je denkt!!

Een dramatisch verhaal is trouwens logisch als je met zo een complex zit. Heb ik ook altijd gehad echter ik hang dit niet graag aan de grote klok. Maar dat is persoonlijk, af en toe zou ik willen dat ik er meer open over was geweest dan had ik misschien hulp gekregen bij het een plekje te kunnen geven totdat ik oud genoeg was voor een augmentatie. Nu heb ik alles altijd een beetje opgekropt...

Mag ik trouwens vragen welke maat je nu hebt en wat jouw verwachtingen zijn m.b.t. het resultaat straks?

Ik wens je in ieder geval heel veel succes!

Posted

Wat een geweldige reacties van jullie ! Super bedankt doet me echt goed !

En boobli ik heb een kleine a ene iets groter als de andere ...:blush:zou graag een normalen c willen gewoon lekker vrolijk maar niet te overdreven .. Wil niet dat ik dadelijk ineens bigboobies heb ik ben namelijk ook best slank en niet heel groot .. Maar wil ook niet te klein zodat ik dadelijk spijt krijg .. 

Posted

Hooi,

Aaah denk dat veel meiden hier weten hoe jij je voelt. Ik ben daar ook één van. Altijd al graag gewild, zag me vriendinnen op de middelbare school vorsten krijgen en ik noppes nada helemaal niks :( Maar idd goed dat je het hebt vertelt, stukje last van je schouders hè!

Plan lekker bij verschillende PCs afspraken in, zodat je kan vergelijken! Ik heb zelf ook een A en wil op een volle C uitkomen. Ben zelf ook klein (1.54cm haha). 

Heel veel succes, je gaat veel aan dit forum hebben haha!

X

• 3 weeks later...
Posted

Hallo dames !

ik heb net al me moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt voor mijn eerste concult en dat word op 10 augustus al ! Ik ben nu al zenuwachtig .... Iemand tips ???

weet niet wat ik er van moet verwachten enzo..

xxx

Posted

Hey! Ik snap volledig dat je je niet goed voelt. Ben ook 18 jaar en heb 4 weken geleden een borstvergroting gedaan. Van een AA naar een C gegaan! Ben dolgelukkig! Succes nog, je mag me altijd mailen

Posted
6 uur geleden zei Kvrx:

Hallo dames !

ik heb net al me moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt voor mijn eerste concult en dat word op 10 augustus al ! Ik ben nu al zenuwachtig .... Iemand tips ???

weet niet wat ik er van moet verwachten enzo..

xxx

Wat spannend meid. Anders zoek je via de zoekbalk naar "vragenlijst".  Ik denk dat je dan al een heel end komt xxx

• 4 weeks later...
Posted

Hallo dames !

ik heb net mijn consult gehad via praktijk grabriels !

ik ben op een volle c uitgekomen en mijn dag kan bijna niet meer stuk ! Ik stond daar voor de spiegel en kon wel huilen zo blij was ik

ik heb over ongeveer 3 weken een afspraak met de chirurg dr k Peters iemand daar ervaring mee ??

als dat allemaal goed is gegaan en het mogelijk is word ik 11/10 geopereerd !!

Posted

Goedenavond dames ..

ik ben vorige week op een consult geweest en we zijn uitgekomen op een 375 cc een volle c cup rond en van mentor (heb nu een A)

ik twijfel of ik misschien ietje groter wil omdat ik er geen spijt van wil krijgen betaal er al genoeg voor dus wil er ook iets moois voor :) 

nu was mijn vraag of iemand foto's voor mijn heeft zodat ik een beetje kan zien hoe het er echt uitziet ?

bedankt alvast !

Posted

Hoi,

ik heb 375 gepast en ik twijfel heel erg omdat ik bang ben dat deze maat te groot voor mij is.... Ik ben 1.58 m en 53 kg. 

het ligt heel erg aan jouw postuur hoe de 375 uitkomt.

hoe lang ben  je? en wat is jouw gewicht? 

x

Posted
7 minuten geleden zei Rosie85:

Hoi,

ik heb 375 gepast en ik twijfel heel erg omdat ik bang ben dat deze maat te groot voor mij is.... Ik ben 1.58 m en 53 kg. 

het ligt heel erg aan jouw postuur hoe de 375 uitkomt.

hoe lang ben  je? en wat is jouw gewicht? 

x

Hoi hoi

ik ben 1.64 cm en 56 kilo ongeveer 

het stond erg mooi maar ik lees dat somige er spijt van hebben omdat ze toch nog net te klein waren .. Ik ben allang blij als ik een gewonen bikini ect aan kan dus ik denk dat ik me eigen niet zo druk moet maken ik moet over 3 weken op consult bij de chirurg zelf dus dan kan ik het altijd nog een keer passen denk ik en kijken hoe het is als ik net ietje groter neem ...

jou operatie dag al bekent ?:) 

xx

Posted

Ja, en het lastige is ook nog eens dat mijn zusje mee was, en zij begon zelfs over...."zou je niet groter nemen??" 

Misschien omdat ik gewend ben aan helemaal niks, dat de borsten in het shirtje even een shock voor mij was ^_^

ik twijfel ook nog steeds.....en net als jij; denk ik dan ook maar aan die bikini die eindelijk een keer is gevuld met borsten.

a.s. vrijdag heb  ik mijn consult bij Dr Hupkens. en (tot nu toe) staat mijn operatie gepland op 14 oktober:D

Ben jij  ook bij Diana oper consult geweest?

Posted

Precies als we maar niet meer met dikke vullingen hoeven te lopen ! Haha 

ik ben inderdaad ook bij Diana geweest .. Ik heb 13 september pas mijn consult bij k Peters .. Ik ben nu al zenuwachtig ! En mijn operatie staat 10 oktober als het allemaal door gaat ! Ik vind het allemaal maar lang duren haha maar ik ben ook wel erg zenuwachtig nu al .. Ben nog nooit geopereerd dus ben bang voor de narcose en de pijn er naar ... Lees somige dingen die ik eigekijk niet moet lezen denk ik ..

hahah

Posted

Hier hetzelfde hoor! mega zenuwachtig haha. De operatie valt bij iedereen mee, maar de herstel periode vind ik erg tegenvallen zoals ik het hier lees. 

Ik hoop dat je samen met jouw chirurg met zekerheid jouw gewenste maat kan kiezen!  

Posted

Ach wie mooi wil zijn moet .... Helaas pijn lijden :145: hahahha

ik hoop dat jij er ook uitkomt maar volgens mijn gaat dat wel goed komen !

ik zie tegen die tijd vast wel je verslag ! 

Alvast heel veel succes !

xxx

Posted

Ik heb de 380cc gekozen.  Ben 1.70m lang en weeg 58 kg. Ik heb nu een grote A, kleine B. Moet alleen nog uitvogelen voor welk merk ik ga maar ik vond deze maat om zo in een T-shirt te zien wel heel erg mooi :)

Posted
8 minuten geleden zei LaVie:

Ik heb de 380cc gekozen.  Ben 1.70m lang en weeg 58 kg. Ik heb nu een grote A, kleine B. Moet alleen nog uitvogelen voor welk merk ik ga maar ik vond deze maat om zo in een T-shirt te zien wel heel erg mooi :)

Hee hee

zolang het mooi staat is het goed toch ?! 

ze zeiden ook tegen me dat deze aantal cc super mooi was als ik groter ging dan kan het zijn da het aan de zijkant te breed word en dat is zeker niet de bedoeling..

jij al een operatie dag in planning ??

Posted

Absoluut! Ik ben het helemaal met je eens :) Maatje kleiner vond ik zelf al heel mooi maar deze hadden voor mij echt de 'wauw' factor. Ik mocht nog groter passen maar dan zou het er niet meer natuurlijk uit zien volgens de arts. Heb dat niet eens meer gedaan, ben hier echt super blij mee. Mijn operatie ligt vast op 6 januari. Eerder kan ik niet meer vrij nemen helaas. Ik ga in november nog wel een keer terug om alles nog eens goed te bespreken. Kan kiezen tussen Sebbin, Mentor en Motiva maar weet het nog niet zo goed. Ik wil idd ook niet dat het anders de zijkant te breed wordt maar ik vind een gootje dan weer wel heel erg mooi en het lijkt me dat je dan juist wel wat bredere protheses nodig hebt.. Best lastig allemaal hé 

Posted
9 minuten geleden zei LaVie:

Absoluut! Ik ben het helemaal met je eens :) Maatje kleiner vond ik zelf al heel mooi maar deze hadden voor mij echt de 'wauw' factor. Ik mocht nog groter passen maar dan zou het er niet meer natuurlijk uit zien volgens de arts. Heb dat niet eens meer gedaan, ben hier echt super blij mee. Mijn operatie ligt vast op 6 januari. Eerder kan ik niet meer vrij nemen helaas. Ik ga in november nog wel een keer terug om alles nog eens goed te bespreken. Kan kiezen tussen Sebbin, Mentor en Motiva maar weet het nog niet zo goed. Ik wil idd ook niet dat het anders de zijkant te breed wordt maar ik vind een gootje dan weer wel heel erg mooi en het lijkt me dat je dan juist wel wat bredere protheses nodig hebt.. Best lastig allemaal hé 

Dat is nog eventjes wachten dan ! Maar is het wachten denk ik allemaal wel waar ik waarschijnlijk 11 oktober maar als ik iets eerder kan regelen met me werk dan liefste ietje eerder !

jaa inderdaad daar heb je een punt ..: mhh weer een vraag die ik bij me 2e gesprek kan vragen bedankt hihi 

alvast heel veel succes ! 

Posted

Ik kom hier ook steeds meer dingen tegen die ik nog verder uit wil zoeken of na wil vragen. Zou ook het liefst al veel eerder geholpen willen worden maar helaas. Het geeft me in ieder geval wel de tijd om alles goed na te lezen en uit te zoeken. Ben benieuwd naar de reactie van je pc.

Succes met je 2e gesprek en hopelijk kun je alsnog eerder terecht.

Posted
3 uur geleden zei LaVie:

jaa inderdaad ! Ik kijk echt hele dagen lang op dit forum ...

komt vast allemaal wel goed met ons ! 

Posted

Daar gaan we van uit :) ik zal blij zijn als ik voor mijn 2e consult kan gaan. Deze keer laat ik mijn man gelijk even een foto nemen als ik de prothese onder mijn shirt heb. Heb ik de vorige keer niet aan gedacht en het duurt nog zoooo lang voor het eindelijk zover is.. Kan ik tussendoor nog eens gluren op de foto haha. Hoe wordt hij bij jou geplaatst? Voor of achter de borstspieren of dual plane? 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.