Jump to content

Bestemming oude bh's

Miesjet

Recommended Posts

Posted

Hi allemaal!

Wat hebben jullie gedaan met jullie oude BH's of wat gaan jullie ermee doen? Ik heb best wel veel waarvan veel ook echt nog nieuw en zelfs nog mooie nieuwe setjes die niet goedkoop waren. 

Ik ben benieuwd wat jullie bestemmingen zijn geweest, misschien zelfs een goed doel bijvoorbeeld voor wat nog ongedragen is

Posted

In een groene kledingbak doen? Is van het rode kruis. Bij ons staan die bij supermarkten af en toe. Marktplaats? Www.packmee.nl is van kika. Uhm... meer weet ik zo even niet.

Ik heb ze in de kachel gegooid buiten in de tuin, ik was zo blij dat ze weg konden :3:

Posted
12 minuten geleden zei Sarah0023:

Ik zou er wel iets "symbolisch" mee willen doen maar het enige wat ik me kan bedenken is de grijze container.... :mellow::152:

Slinger van maken en ophangen als je jarig bent :D 

Posted

Hahahaa maar dan wel op de boobie verjaardagen hè @Summer2 :P 

Ik kwam ook niet veel verder dan die kliko of een vuurtje @Sarah0023, maar dat voelt ook zo 'gewoon'. Zeker doordat het nog allemaal zo goed is, maar ik kan ook begrijpen wanneer goede doelen er niet op zitten te wachten. Het blijft ondergoed haha! 

Ik ben wel heel benieuwd naar goede ideeën! Ik ga het toch ook eens navragen bij goede doelen. Ik weet dat het dierenasiel zo'n kleding container heeft en ze krijgen dan een vergoeding per gewicht. Dat is nauwelijks wat, dus als de bh zelf nuttig voor iemand is die het zelf niet zo snel kan kopen zou dat nog leuker zijn. Ik denk ook hier weer vast te veel over na, maar besefte vanmiddag ineens hoeveel bh's wij met zijn allen afstoten per jaar hahaa

Posted

Ik heb ze allemaal aan een vriendin gegeven, die is er erg blij mee! :) sommige hingen de kaartjes er nog aan!

Ohja en 1 bikini heb ik express gehouden zodat ik hem kon passen na m'n operatie..  paste natuurlijk voor geen meter woehoeeee:101:

Posted

Op facebook op de lokale marktplaats groep gezet per 5stuks in ruil voor chocolade! Was ze binnen no time kwijt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.