Ga naar inhoud

Bij welke klinieken kun je in termijnen betalen?


Mackytje

Aanbevolen berichten

Ik zou lekker sparen tot dat je het bedrag zelf hebt.. er komt zo veel rente boven op dat je uiteindelijk bijna het dubbelen kwijt bent. Als je iets heel graag wilt dan lukt het je ook! Ik heb er ook keihard voor gewerkt maar uiteindelijk gelukt, en super trots!! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sparen zal mij wel lukken. Maar dat duurd zeker een jaar.

Ik wil het nu. Als ik van te voren wist dat min borsten er zo uit zouden gaan zien na 2 bevallingen.. had ik er wel voor gespaard. Maar ik ben er iedere dag mee bezig. Ik word er verdrietig van. 

Nooit grote borsten gehad maar dit is echt een hoopje ellende wat ik nu heb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat ze het niet vergoeden :( ik was al bekend met je verhaal. Probeer andera rond te bellen bij verschillende klinieken? Niet iedereen hier weet waar je in termijnen kan betalen en het zal ook niet altijd op de website staan, en zoals hierboven al wordt genoemd, komt wel vel rente bij. Oja en ga alsjeblieft niet naar diana, dat gun ik je echt niet.. er zijn zoveel slechte reacties over haar en vooral wat met geld te maken heeft. En ja er zal vast iemand zijn waarbij het wel goed is gegaan, maar ik lees zoveel negatiefs, en dat verdien je niet want je hebt het al lastig genoeg met je borsten nu. Ik hoop echt voor je dat je een kliniek vind! En anders wordt het uiteindelijk toch sparen... dat is niet leuk, maar je weet dan dat je er voor gaat en jij ze heus wel gaat krijgen. Kies ook verstandig en niet het goedkoopste omdat geld even moeilijk is voor je, laat je goed informeren. Niet te snel omdat je zo graag wil (wat ik heeel goed begrijp hoor :) ) moet wel gelijk goed zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie tips en reacties.
ik denk dat ik toch mijn vader ga vragen of hij alles wil voorschieten en dat wij hem in termijnen terug gaan betalen.
scheelt ook weer rente inderdaad.

kredit adviseur is ook een goede idd. daar ga ik ook even info over opzoeken.

thnx nogmaals!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Mackytje said:

bedankt voor jullie tips en reacties.
ik denk dat ik toch mijn vader ga vragen of hij alles wil voorschieten en dat wij hem in termijnen terug gaan betalen.
scheelt ook weer rente inderdaad.

kredit adviseur is ook een goede idd. daar ga ik ook even info over opzoeken.

thnx nogmaals!!

Ik denk dat dit de beste optie is. Persoonlijk ben ik geen fan van een lening tenzij het echt niet anders kan. Maar ik ben al helemaal geen fan van klinieken die het aanbieden. Ik ken er een paar maar ga hun naam niet noemen omdat zij het kwalitatief gewoon niet waard zijn!

De meeste bedrijven die zoiets aanbieden gaan voor geld en niet voor kwaliteit. En als het om jouw lichaam gaat zou ik voor kwaliteit gaan. Beter 1 jaar wachten en jaren genieten van je borsten. Dan goedkoop en na 1 week spijt. Want daar zijn er genoeg van te vinden hier helaas :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.