Jump to content

Even voorstellen

ivd1987

Recommended Posts

Posted

Hi allemaal,

Na lang twijfelen ben ik er over uit... Ik wil een borstvergroting.

Momenteel ben ik druk aan het rondkijken waar ik een afspraak wil maken voor een eerste consult. In ieder geval wil ik een afspraak maken bij de Bergman. Daarnaast wil ik ook nog een consult bij een andere kliniek om te kunnen vergelijken. Ik vind het erg lastig om te beoordelen bij welke pc ik moet zijn en welke kliniek. Er zijn er zoveel... Voorkeur gaat wel uit naar omgeving Utrecht.

Na gesprekken met meiden die inmiddels een bv hebben gedaan weet ik ongeveer wat ik wil. Voor de borstspier en zo natuurlijk mogelijk.

Als er meiden zijn met tips over pc/kliniek hoor ik het graag :-)

Groeten Iris

Posted

Hi Iris,

Welkom op dit forum, en wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en de stap gaat zetten. Fijn dat je al weet wat je wilt! Ik ben geholpen in de Bergman Clinics door Dr. de Blecourt. Mijn foto's staan openbaar dus daar zou je kunnen kijken naar het resultaat.

Heel veel kijk en lees plezier hier, en succes met alle keuzes die je nog zou moeten maken hahaha.

Liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.