Ga naar inhoud

vraagjes


Gast ptries

Aanbevolen berichten

Hoihoi, 

as Maandag krijg ik eindelijk mijn boops, ben zo nieuwsgierig:1bouncingboobs:

450 cc rond bij F. Straten. 

Vraagje: welke maat zal ik straks ongeveer overhouden, heb nu gewoon B?  En met welke creme smeren jullie de borsten in, en de littekens?

Gr. Ptries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Spannend zeg, dat schiet al op!

Ik had begrepen dat 150cc ongeveer een cup erbij is, maar dat weet ik niet helemaal zeker nu. 

Ik zelf heb de Bio oil en Biodermal littekencréme besteld, deze kwamen nog best veel terug in forumposts. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt geheel aan je omtrek! ik heb 450 cc en ben op 80D uitgekomen. Maar ja, dat staat ook gelijk aan 70F...

Ik heb mijn borsten gewoon ingesmeerd met bodylotion en mijn littekens met biodermal littekencreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer 2 keer per dag met biodermal en 1 keer met bio oil. Mag na 6 weken bij mij als de littekens helemaal dichtzijn en geen korstjes. Ik smeer nu 1 weekje.

@jaino ik mag absoluut niet smeren als het nog open is met bio oil of wat dan ook, gek dat elke pc wat anders aanraad haha!! Soms snap ik er niks meer van :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Summer2:

Ik smeer 2 keer per dag met biodermal en 1 keer met bio oil. Mag na 6 weken bij mij als de littekens helemaal dichtzijn en geen korstjes. Ik smeer nu 1 weekje.

@jaino ik mag absoluut niet smeren als het nog open is met bio oil of wat dan ook, gek dat elke pc wat anders aanraad haha!! Soms snap ik er niks meer van :4:

Nee mn borsten met bio oil en rechter litteken smeer ik in. Links niet want die is niet goed dicht nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Fuchsbau:

@ptries ik ben nog niet begonnen met smeren, ik ga pas de 11e mijn boobs krijgen.

Wat ik begrepen heb is dat je met de bio oil de borsten voorzichtig kan insmeren (niet masseren), en de littekencréme pas als het litteken helemaal dicht/goed hersteld is. Toch @best_boobie?

Borsten mogen idd tegen uitdroging ingesmeerd worden, maar idd niet masseren de eerste 6 weken :35: 

Littekens pas insmeren wanneer de korstjes allemaal verdwenen zijn :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.