Guest ptries Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 Hoihoi, as Maandag krijg ik eindelijk mijn boops, ben zo nieuwsgierig 450 cc rond bij F. Straten. Vraagje: welke maat zal ik straks ongeveer overhouden, heb nu gewoon B? En met welke creme smeren jullie de borsten in, en de littekens? Gr. Ptries
Fuchsbau Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 Hoi, Spannend zeg, dat schiet al op! Ik had begrepen dat 150cc ongeveer een cup erbij is, maar dat weet ik niet helemaal zeker nu. Ik zelf heb de Bio oil en Biodermal littekencréme besteld, deze kwamen nog best veel terug in forumposts.
Guest ptries Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 thnx en vanaf wanneer bij jij begonnen met smeren??
Fuchsbau Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 @ptries ik ben nog niet begonnen met smeren, ik ga pas de 11e mijn boobs krijgen. Wat ik begrepen heb is dat je met de bio oil de borsten voorzichtig kan insmeren (niet masseren), en de littekencréme pas als het litteken helemaal dicht/goed hersteld is. Toch @best_boobie?
Bruisend Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Ligt geheel aan je omtrek! ik heb 450 cc en ben op 80D uitgekomen. Maar ja, dat staat ook gelijk aan 70F... Ik heb mijn borsten gewoon ingesmeerd met bodylotion en mijn littekens met biodermal littekencreme
jaino Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Ik had een 75c en met 400cc nu 75f Ik smeer bio oil en als mn littekens dicht zijn litteken creme
Lindsay12345 Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Ik ben 21 juni geopereerd en mag pas na drie weken smeren met een speciale littekencreme die ik heb meegekregen van m'n pc! Is van Bergman Clinics.
Summer2 Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Ik smeer 2 keer per dag met biodermal en 1 keer met bio oil. Mag na 6 weken bij mij als de littekens helemaal dichtzijn en geen korstjes. Ik smeer nu 1 weekje. @jaino ik mag absoluut niet smeren als het nog open is met bio oil of wat dan ook, gek dat elke pc wat anders aanraad haha!! Soms snap ik er niks meer van
jaino Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 1 uur geleden zei Summer2: Ik smeer 2 keer per dag met biodermal en 1 keer met bio oil. Mag na 6 weken bij mij als de littekens helemaal dichtzijn en geen korstjes. Ik smeer nu 1 weekje. @jaino ik mag absoluut niet smeren als het nog open is met bio oil of wat dan ook, gek dat elke pc wat anders aanraad haha!! Soms snap ik er niks meer van Nee mn borsten met bio oil en rechter litteken smeer ik in. Links niet want die is niet goed dicht nog
Summer2 Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 3 uur geleden zei jaino: Nee mn borsten met bio oil en rechter litteken smeer ik in. Links niet want die is niet goed dicht nog Oh! Vandaar
best_boobie Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 9 uur geleden zei Fuchsbau: @ptries ik ben nog niet begonnen met smeren, ik ga pas de 11e mijn boobs krijgen. Wat ik begrepen heb is dat je met de bio oil de borsten voorzichtig kan insmeren (niet masseren), en de littekencréme pas als het litteken helemaal dicht/goed hersteld is. Toch @best_boobie? Borsten mogen idd tegen uitdroging ingesmeerd worden, maar idd niet masseren de eerste 6 weken Littekens pas insmeren wanneer de korstjes allemaal verdwenen zijn xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.