Jump to content

Voorstellen

minni boobs

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Ik kom me even voorstellen, ik ben meid uit Limburg ik heb 2 prachtige Bengels een relatie van 12jaar 2 honden en oooo ja ik heb geen borsten dit is al altijd zo geweest zelfs tijdens mijn zwangerschappen zijn mijn borsten nooit gegroeid,de laatste jaren zit me dit echt tegen kga ni graag zwemmen bij mijn kids omdat ik niet in mijn bikini durf gaan omdat ik geen borsten heb erin ik kan geen mooie kleedjes of topjes aan doen.  :146:

Ik ben over een jaartje trug ongeveer met 4verschillende chirurgen gaan praten alle 4zeiden ze wat anders en waren de prijzen ook heel verschillend.dan heb ik het even gelaten ook omdat ik het geld niet heb om het zo te betalen ik moet er hard voor sparen en dat sparen vind ik moeilijk.

Nu sinds een paar maanden trug ben ik er weer meer mee bezig wat lezen over chirurgen op het internet over verschillende prothesen . ik had mijn gedachten altijd gezet op anatomiche prothesen omdat dit natuurlijker uit komt, nu twijfel ik of ik toch niet de ronde ga nemen, omdat ik gelezen heb dat de anatomiche sneller kunne draaien en dat zie je als ze draaien en met de ronde zie je dit niet en met de ronde prothesen ziet het er ook wel natuurlijker uit Las ik nu op de site van de wellnes kliniek ik heb bang dat als ik de ronde prothesen ga nemen ze te fel rond gaan staan omdat ik zo goed als plat ben aan mijn borsten.

Pffffffff weet niet wat te doen.

Gr. Xxx. Minniboobs. :)

Posted

Hey meis, als het goed is ga je op consult bij een pc, en laten die pc's er nu toevallig voor gestudeerd hebben. Jij hoeft je nu dus nog even niet druk te maken over rond of anatomisch, het is fijn als je een beetje weet wat beiden inhouden, maar ga eerst eens foto's opzoeken van wat je mooi vind.

foto's van dames met mooie borsten. Neem die mee naar je consult en daar kan de pc je precies vertellen met welke soort protheses je datzelfde resultaat ongeveer kunt bereiken. Wij hebben er allemaal niet voor gestudeerd en dit forum is heel handig, maar uiteindelijk blijf het voor een leek heel moeilijk inschatten hoe het 1 of ander gaat staan bij jouw lichaam. Dus gewoon mooie foto's uitzoeken en die meenemen naar het consult. ;) dan gaat het helemaal goed komen!

Posted

Ik sluit me aan bij hierboven, zei heeft helemaal gelijk. 

Ik ben slank en klein en had aa en heb toch ronde protheses, ik heb ze dual plane, dus half achter de spier. Dat betekend dat de prothese aan de bovenkant door de spier wat plat word gedrukt, dat maakt het een beetje anatomisch ondanks de protheses rond zijn. Ik ben ook zo slank daarboven ondat ik ook niks had maar ik vind niet dat ik van die ronde ballen heb, dat zal je krijgen als je te grote protheses hebt, ik heb 300cc, is niet zoveel. Succes allemaal! En speur lekker rond op het forum. 

Posted

85% gevulde ronde protheses vallen als anatomische. Althans, zo is het mij verteld en heb het zelf gezien. En mn fake boobs vallen ook heel natuurlijk :)

Als je zo skinny bent zal het hoogstwaarschijnlijk wel dual of achter spier worden. Succes met deze ontdekkingsreis! Kies voor de PC waar je je prettig bij voelt en wat qua omschrijving overeenkomt met jou droom boobs, dat is denk ik t belangrijkst.

Posted

Hallo meiden bedankt voor de reacties ik ben ook maar een kleintje ben 1m59 en ook heel slank van model weet wel nog dat dokter verdonck van de wellnes kliniek zei dat hij ronde prothesen wou gebruiken bij mij achter de spier dat dit dan ook mooi natuurlijk zou uitkomen. Hoe meer ik er over nadenk denk ik om toch voor de ronde te gaan kiezen. Als ik eens tijd heb morgen zal ik zien of ik foto's van mijn borsten van nu in mijn galerij krijg gezet. Bedankt voor de reacties. PS{ die foto's van borsten die ik mooi vind ben ik al aant zoeken heb al 1paar mooie borsten gevonden}.  :)     

Gr. Minniboobs. Xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.