Ga naar inhoud

Kheyra : 19 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb Triumph Triaction sport BH (http://www.wehkamp.nl/damesmode/sportkleding-dames/dames-sportbovenkleding/triumph-tri-action-workout-sportbh/C21_1AI_A3G_425681/) - Deze. Ik heb een zwarte 75D en het zit wel oke....is wel stevig en ik moet het steeds naar beneden duwen zo dat het irriteert mijn littekens niet. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff met de bus naar Livera geweest. Hele onderneming, maar wel geslaagd. Heb ook de Triumph TriAction gescoord. Dan weet ik tenminste zeker dat het een goede bh is.

Het is een 80C geworden. Even getwijfeld met de 80B, doordat mijn rechterborst kleiner is. Uiteindelijk toch voor de C gegaan, waarbij ik rechts gewoon net wat meer ruimte heb.

Ik had het dus toch zelf goed opgemeten. Ik hoopte destijds op een D, maar ik vind ze mooi dus bij deze is een B/C ook prima.

Eindelijk borsten en eindelijk een echte bh. Ik ben super blij :D:D:D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd een prettige bh die TriAction. Ik heb hem nu een dagje aan en hij zit echt heerlijk. Makkelijk verstelbaar met dat klittenband, vooral met mijn wat ongelijke borsten. Drukt onderaan wel wat op mijn littekens, maar daarvoor heb ik van die gaasjes ertussen gedaan. 

Zo fijn een passende bh. Ik kan het niet laten om steeds als in naar de wc geweest ben even voor de spiegel mijn shirt omhoog te trekken om ff mijn gevulde bh te bewonderen. Wordt daar zo blij van :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 2 weken PO. Ik heb geen seconde spijt en ben nog steeds heel blij, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de pijn nu wel wat minder verwacht had. 

Het is well minder dan de eerste week en natuurlijk draagt het feit dat ik weer werk en met mijn kindjes sjouw niet bij aan het herstel, maar ik heb echt nog heel veel pijn. Ik slik nog de maximale hoeveelheid Paracetamol en gebruik nog Naproxen (en een maagbeschermer).

Ik hoop gewoon dat de pijn snel iets minder heftig wordt. Maar zoals ik al aangaf; het is het nog steeds meer dan waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Kheyra:

Vandaag alweer 2 weken PO. Ik heb geen seconde spijt en ben nog steeds heel blij, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de pijn nu wel wat minder verwacht had. 

Het is well minder dan de eerste week en natuurlijk draagt het feit dat ik weer werk en met mijn kindjes sjouw niet bij aan het herstel, maar ik heb echt nog heel veel pijn. Ik slik nog de maximale hoeveelheid Paracetamol en gebruik nog Naproxen (en een maagbeschermer).

Ik hoop gewoon dat de pijn snel iets minder heftig wordt. Maar zoals ik al aangaf; het is het nog steeds meer dan waard. 

Hoi Meis

Voor het herstel staat minimaal 6 weken en wat je al eerder aangaf was dat Dr.Nio langer bezig is geweest met je BV.

Die onderhuidse beurzen plekken,heeft veel meer tijd nodig om te genezen.

XX Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn in nog erger geworden. Ik trek het echt niet meer. Gisteravond dacht ik dat het na een nachtje slapen wel beter zou worden, dus vroeg erin gedoken. 

Weer met heftige pijn opgestaan. Ik lig nu de hele ochtend al op bed, maar hou het niet meer uit. Lig te huilen van de pijn. Mijn man is boos met de kindjes weg. Hij vind dat het nu lang genoeg geduurd heeft.

Ik heb de huisartsenpost gebeld, maar aangezien het niet rood, warm of dik is krijg ik van hen geen extra pijnstillers. Moet maandag naar mijn eigen huisarts.

Iemand tips voor mij? Is er bij de drogist nog iets wat ik extra zou kunnen halen?

Sorry dat ik zo'n jankerd ben, maar ik weet niet waar ik elders terecht kan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

41 minuten geleden zei Kheyra:

De pijn in nog erger geworden. Ik trek het echt niet meer. Gisteravond dacht ik dat het na een nachtje slapen wel beter zou worden, dus vroeg erin gedoken. 

Weer met heftige pijn opgestaan. Ik lig nu de hele ochtend al op bed, maar hou het niet meer uit. Lig te huilen van de pijn. Mijn man is boos met de kindjes weg. Hij vind dat het nu lang genoeg geduurd heeft.

Ik heb de huisartsenpost gebeld, maar aangezien het niet rood, warm of dik is krijg ik van hen geen extra pijnstillers. Moet maandag naar mijn eigen huisarts.

Iemand tips voor mij? Is er bij de drogist nog iets wat ik extra zou kunnen halen?

Sorry dat ik zo'n jankerd ben, maar ik weet niet waar ik elders terecht kan. 

 

He meis, 

Als de pijn zo erg is moet je nu gewoon gelijk naar Nio bellen, hij is de eindverantwoordelijke, laat hem maar even nu een oplossing gaan zoeken, want over het algemeen zal idd een huisartsenpost weinig doen.

Ziet alles er nog wel rustig uit, niet extra zwelling etc? 

Ook bij een drogist zul je geen echt zware pijnstillers vinden, enige is diclofenac, maar dit ligt in dezelfde groep NSAID als naproxen, het heeft alleen net een iets andere werking, en ik denk dat het nu te lang duurt, dus gelijk nu Nio bellen.

Misschien zou je tramadol of oxycodon/oxynorm kunnen krijgen. 

En meis, verontschuldig je niet dat je denkt dat je een jankerd bent, als de pijn erger word, en nu als zo lang aanhoud,raak je op, je slaapt amper en pijn is gewoon vreselijk, je bent lang genoeg positief geweest, dus jank maar ff lekker hoor,geeft helemaal niks.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kheyra jeetje wat heftig zeg. Idd ik zou ook meteen nio bellen om te kijken wat hij voor je zou kunnen betekenen.

Het komt allemaal goed en ik had je verslag pas zojuist gelezen en de beha staat je goed.

Heel veel succes.

Xje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat reageren jullie toch allemaal lief, dankjewel!!! :wub:

Ik heb dr. Nio zelf niet gesproken. Mede doordat ik aangaf dat mijn borsten niet rood, hard, warm of dikker waren en ik dus niet vermoedde dat er iets "mis" is. Ik heb benoemd dat ik denk dat alles goed zit, maar dat de pijn ondraaglijk ik en dit uitgelegd. Via het ziekenhuis toen uiteindelijk weer Diclofenac gehad (volgens mij hebben ze zelf wel contact met hem gehad of met een andere arts). 

Ik dacht dat dit niets zou helpen, maar ik moet zeggen dat het beter is na mijn dubbele dosis gisteravond en de dosis vanochtend. Ik heb nog steeds erg veel pijn, ook met adem halen, maar het is weer een beetje te doen. Dat was het gisteren echt niet. Toen dacht ik letterlijk "trek die silliconen er maar uit, zolang ik maar geen pijn meer heb". 

Nu hoop ik dat het niet weer erger wordt en hopelijk ook snel wat beter. Lig vandaag, net als gisteren, in mijn bedje. De hele dag rust. Ik heb morgen een extra dag vrij genomen, dus kan blijven rusten. Hoop dat mijn lichaam na 3 dagen in bed er weer een beetje tegenaan kan. 

Hoop dat de pijn niet meer zo erg als gisteren wordt. Dat was, met uitzondering van toen ik wakker werd na de narcose, de ergste pijn die ik meegemaakt heb. 

Gelukkig is er weer wat vooruitgang. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kheyra

Toch wel geruststellend dat het allemaal 'normaal' is zeg maar. Maar zolang pijn hebben is natuurlijk gewoon ontzettend rot! 

Ben blij voor je dat het met een dubbele dosis diclofenac toch een beetje te doen is. 

Ben benieuwd wanneer je weer een beetje uit de weg kan zonder in je bed te moeten blijven liggen. Ik hoop voor je dat dat niet te lang meer gaat duren.

Jij moet echt zeker weten aardig wat over hebben voor mooie borsten. Maar goed! Uiteindelijk kan ook jij gaan genieten van ze dat weet ik zeker :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Het is op zich niet erg dat je Nio niet zelf hebt gesproken,waar het om ging is dat ze iets moesten voorschrijven wat de pijn draaglijk zou maken en dat is gelukkig gebeurt, ik weet niet hoe vaak ze de diclofenac hebben voorgeschreven ( 2 of 3 keer per dag )  en welke 50 of 75 mg, maar als je die gewoon nog even een paar dagen verdeeld over de dag in neemt, en daarbij ook paracetamol 4 keer per dag, dan zou het echt uiteindelijk vrij snel draaglijk moeten worden.Hoop wel dat je een maagbeschermer hebt bij de diclo, anders moet je die zelf even halen bij de drogist.

beterschap meis, 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kheyra, wat vervelend zeg, dat je herstel zo stroef verloopt. Hopelijk helpt de diclofenac en zul je snel minder pijn hebben. Maar ik vraag me wel af hoe het komt dat je zo'n pijn hebt. Want meestal hoor je toch wel dat de pijn na drie dagen langzaam afneemt en niet dat de pijn juist toeneemt. Wanneer moet je weer naar Nio toe? 

Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar elke dag een beetje beter, zodat je eindelijk van je mooie boobs (die ik helaas nog steeds niet heb mogen bewonderen :() kunt gaan genieten. Good luck ,meis.:71::71:

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @Sweetboobs16

@Jaydee

Thanx girls! :)

De Diclofenac was extra. Ik zat nog aan de Paracetamol en Naproxen (met maagbeschermer). Ik heb nu in principe hetzelfde als waarmee ik van start ging na de operatie. 

Het is nu nog steeds erg heftig, maar draaglijk. :)

Ik voel nu wel alles bewegen. Op moment dat ik even naar voren hang voel ik alles naar voren/naar boven schuiven. Is dit normaal? 

Ik ben zo bang dat ik het kapot gemaakt heb met het in- en uit bed tillen van mijn kindjes van 20 kilo :(

@JaydeeOh sorry, ik dacht dat ik iedereen aan mijn fotoalbum had toegevoegd. Meteen gedaan! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kheyra, bedankt dat je me hebt toegevoegd. Ze zijn echt prachtig geworden. 

Maar doe je wel voorzichtig met het tillen? Want volgens mij is het de bedoeling dat je de eerste zes weken na de operatie niet méér tilt dan 2 kilo en dat je zorgt dat je je ellebogen niet boven je schouders heft. Dus dan denk ik dat het tillen van 20 kilo een "no go" is. Is er niemand die je de komende weken kan helpen met je kindjes? Doe maar voorzichtig, meis..... hoe moeilijk dat ook is. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe dat is heftig, naproxen en diclofenac samen,neem heel goed je maagbeschermer hierbij in, want anders gaat je maag dit niet leuk vinden, het zijn beide NSAID's en hebben soms een slechte uitwerking op je maag,en een hele enkele keer kan het elkaar ook tegenwerken, maar als voor jou nu de pijn draaglijk is, dan zou ik even zo door blijven gaan, maar zodra je kan zou ik proberen als eerste af te bouwen met de naproxen,

Het is goed mogelijk dat je voelt dat het beweegt als je naar voren buigt,en je kunt ook beter zo min mogelijk naar voren hangen/buigen, je zit nog volop in je herstel van het inkapselen dus ik zou wel voorzichtig zijn en het echt zoveel mogelijk proberen te vermijden.

En je maakt het niet zo snel kapot hoor, wat er gebeurt bij bepaalde bewegingen/tillen etc is dat er kleine scheurtjes kunnen komen in je kapsel, dit herstelt wel, maar zou op den duur kunnen zorgen voor overmatige kapselvorming, dus probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat je dit soort bewegingen maakt, en ik snap dat dit lastig is met kleine kindjes, maar je herstelt maar 1 keer meid.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @Sweetboobs16

@Jaydee

Ik weet dat het tillen fout is, maar voor het in en uit bed halen ontkom ik er niet aan. Daarvoor heb ik geen hulp. De rest van de dag sjouw ik niet met ze. 

Voor wat betreft de medicatie heb ik gelukkig geen last van mijn maag. Afbouwen zal nog wel even duren, want de pijn is draaglijk, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb echt nog veel pijn. Hoop heel snel op verbetering, want ik wordt er wat depri van. Dag en nacht pijn, slecht slapen... :(

Fijn te lezen dat er niet zo snel iets echt kapot kan. Het voelt wel heel vervelend het bewegen van de protheses. Ook als ik 's nachts plat op mijn rug lig voelt het alsof ze wat meer omhoog schuiven. 

Mijn volgende afspraak bij dr. Nio heb ik op 13 oktober. Dan ben ik 8 weken PO. Hoop toch echt dat de pijn dan helemaal weg is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, kun je toch niet eens aan je huisarts vragen of je voorlopig even tramadol of oxycodon kunt krijgen ipv naproxen en diclofenac, wellicht dat die beter werkt bij jou , en dan ook nog even 4 keer per dag de paracetamol blijven slikken,er is ook een combinatie preparaat ( zaldiar) dit is paracetamol en tramadol in 1 pil.

Wat je ook kunt vragen of je geen spier ontspanner kunt krijgen,want als je spieren iets meer ontspannen heb je ook kans dat de pijn minder word, zou gewoon eens even overleggen met je huisarts, wie weet heeft die anders nog wel een andere oplossing.

En zit je sport bh wel helemaal goed, heb je de schouderbandjes niet te strak, als je ook gevoel hebt dat ze met liggen omhoog schuiven? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kheyra  

Hoe gaat het nu met je meis het advies van @Desert-Rose sta ik helemaal achter.

Vraag je huisarts om een zware pijnstiller,mij heeft voor een andere klacht tramadol erg geholpen.

Als leek vind ik dat bij een dual plane methode de pijn meer bestreden moet worden met andere medicijnen,en dat de pc zich hier in gaat verdiepen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kheyra, wat lees ik nu allemaal mop.  Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt! Het is inmiddels bijna een week verder. Hoe gaat het nu met je? Heb je het advies van Desert-Rose ter harte genomen? 

Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.