Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Kheyra

Kheyra : 19 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Bijna 2 uur onderweg en 8 minuten bij dr. Nio binnen gezeten. :P

Littekens onder zijn mooi dicht en er zit geen vocht meer in de borsten. Wel erg veel onderhuidse blauwe plekken en beurs. Hij geeft ook aan dat hij lang bezig geweest is en daardoor alles wat extra tijd nodig heeft om te herstellen en wat langer pijnlijk is. Dus gelukkig alles prima! :D

En ik mag een sport bh scoren, moet zelfs omdat het vestje niet goed zit! Dr. Not heeft uitgelegd waar ik op moet letten en verder qua merk en maat moest ik zelf maar kijken (dit in tegenstelling tot wat ik bij anderen las). Vestje kan helemaal weg. Ook 's nachts sport bh aan.

Over 6 weken weer terug op controle. 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Kheyra,

Goed dat jouw littekens zien er goed uit! Mijne ook, je mag in mijn album kijken. Ik was het eerste aan de beurt, om 16:00 en was binnen 13 min klaar. Voor mij was het ook 2 uur reizen voor maar 13 minuten!!:27: Hoe laat had jij een afsprak? 

Ik ging naar buiten en daar was een stel dus ik weet niet, miss was jij het! :D

Bij mij was ook alle vocht eruit dus ik hoop dat ze gaan niet kleiner worden :wub: 

Ik heb triumph triaction gekocht en meegenomej, want ik heb gelezen dat hij adviseerse het altijd...Het is inderdaad echt stevig maar dat is juist goed :)

Succes met je herstel :*  

xx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Sweetboobs16Oh, ik wist niet dat je ook een afspraak had. Er stond inderdaad iemand achter me, maar daar heb ik verder helemaal niet op gelet. Jammer, had het wel leuk gevonden om je even gedag te zeggen. 

Hoop dat je een goed/fijn consult met "onze" dr. Nio gehad hebt. 

@Dreamboobies25Apart hè, zolang reizen voor zo'n korte afspraak. En toch zijn mijn vragen beantwoord en vond ik dat hij gewoon goed de tijd nam. Heerlijke nuchtere man. Ik hoor hem nog zo zeggen dat hij wel verwacht had dat ik nog flink pijn zou hebben. :P

Welke Triump TriAction bh heb jij? Ik zie online zoveel verschillende versies (extreme/hybrid lite/free motion). 

Ik was het niet. Had pas om 16.30 de afspraak en mijn man was er niet bij. 

Fijn dat bij jou alles ook goed was. :)

Ik zit eraan te denken om toch zometeen de bus in te springen en iets bij de Livera/Hunkmöller te halen. Dan weet ik ook mijn maat en kan ik altijd nog een Triumph online erbij bestellen. 

Maakt Livera of Hunkmöller nog verschil in goede sport bh's voor na de operatie? Hoop dat ze personeel hebben die goed kunnen adviseren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb Triumph Triaction sport BH (

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.
) - Deze. Ik heb een zwarte 75D en het zit wel oke....is wel stevig en ik moet het steeds naar beneden duwen zo dat het irriteert mijn littekens niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfff met de bus naar Livera geweest. Hele onderneming, maar wel geslaagd. Heb ook de Triumph TriAction gescoord. Dan weet ik tenminste zeker dat het een goede bh is.

Het is een 80C geworden. Even getwijfeld met de 80B, doordat mijn rechterborst kleiner is. Uiteindelijk toch voor de C gegaan, waarbij ik rechts gewoon net wat meer ruimte heb.

Ik had het dus toch zelf goed opgemeten. Ik hoopte destijds op een D, maar ik vind ze mooi dus bij deze is een B/C ook prima.

Eindelijk borsten en eindelijk een echte bh. Ik ben super blij :D:D:D

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

• Upvote 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er goed uit! Mooi gevulde bra. Hij is prettig he? Die triactiom? Vooral dat klittenband om de bandjes te verstellen is handig. Het was zonte horen een hele operatie om naar de stad te gaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, idd een prettige bh die TriAction. Ik heb hem nu een dagje aan en hij zit echt heerlijk. Makkelijk verstelbaar met dat klittenband, vooral met mijn wat ongelijke borsten. Drukt onderaan wel wat op mijn littekens, maar daarvoor heb ik van die gaasjes ertussen gedaan. 

Zo fijn een passende bh. Ik kan het niet laten om steeds als in naar de wc geweest ben even voor de spiegel mijn shirt omhoog te trekken om ff mijn gevulde bh te bewonderen. Wordt daar zo blij van :P

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag alweer 2 weken PO. Ik heb geen seconde spijt en ben nog steeds heel blij, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de pijn nu wel wat minder verwacht had. 

Het is well minder dan de eerste week en natuurlijk draagt het feit dat ik weer werk en met mijn kindjes sjouw niet bij aan het herstel, maar ik heb echt nog heel veel pijn. Ik slik nog de maximale hoeveelheid Paracetamol en gebruik nog Naproxen (en een maagbeschermer).

Ik hoop gewoon dat de pijn snel iets minder heftig wordt. Maar zoals ik al aangaf; het is het nog steeds meer dan waard. 

• Upvote 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Kheyra:

Vandaag alweer 2 weken PO. Ik heb geen seconde spijt en ben nog steeds heel blij, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de pijn nu wel wat minder verwacht had. 

Het is well minder dan de eerste week en natuurlijk draagt het feit dat ik weer werk en met mijn kindjes sjouw niet bij aan het herstel, maar ik heb echt nog heel veel pijn. Ik slik nog de maximale hoeveelheid Paracetamol en gebruik nog Naproxen (en een maagbeschermer).

Ik hoop gewoon dat de pijn snel iets minder heftig wordt. Maar zoals ik al aangaf; het is het nog steeds meer dan waard. 

Hoi Meis

Voor het herstel staat minimaal 6 weken en wat je al eerder aangaf was dat Dr.Nio langer bezig is geweest met je BV.

Die onderhuidse beurzen plekken,heeft veel meer tijd nodig om te genezen.

XX Ank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De pijn in nog erger geworden. Ik trek het echt niet meer. Gisteravond dacht ik dat het na een nachtje slapen wel beter zou worden, dus vroeg erin gedoken. 

Weer met heftige pijn opgestaan. Ik lig nu de hele ochtend al op bed, maar hou het niet meer uit. Lig te huilen van de pijn. Mijn man is boos met de kindjes weg. Hij vind dat het nu lang genoeg geduurd heeft.

Ik heb de huisartsenpost gebeld, maar aangezien het niet rood, warm of dik is krijg ik van hen geen extra pijnstillers. Moet maandag naar mijn eigen huisarts.

Iemand tips voor mij? Is er bij de drogist nog iets wat ik extra zou kunnen halen?

Sorry dat ik zo'n jankerd ben, maar ik weet niet waar ik elders terecht kan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Kheyra:

De pijn in nog erger geworden. Ik trek het echt niet meer. Gisteravond dacht ik dat het na een nachtje slapen wel beter zou worden, dus vroeg erin gedoken. 

Weer met heftige pijn opgestaan. Ik lig nu de hele ochtend al op bed, maar hou het niet meer uit. Lig te huilen van de pijn. Mijn man is boos met de kindjes weg. Hij vind dat het nu lang genoeg geduurd heeft.

Ik heb de huisartsenpost gebeld, maar aangezien het niet rood, warm of dik is krijg ik van hen geen extra pijnstillers. Moet maandag naar mijn eigen huisarts.

Iemand tips voor mij? Is er bij de drogist nog iets wat ik extra zou kunnen halen?

Sorry dat ik zo'n jankerd ben, maar ik weet niet waar ik elders terecht kan. 

He meis, 

Als de pijn zo erg is moet je nu gewoon gelijk naar Nio bellen, hij is de eindverantwoordelijke, laat hem maar even nu een oplossing gaan zoeken, want over het algemeen zal idd een huisartsenpost weinig doen.

Ziet alles er nog wel rustig uit, niet extra zwelling etc? 

Ook bij een drogist zul je geen echt zware pijnstillers vinden, enige is diclofenac, maar dit ligt in dezelfde groep NSAID als naproxen, het heeft alleen net een iets andere werking, en ik denk dat het nu te lang duurt, dus gelijk nu Nio bellen.

Misschien zou je tramadol of oxycodon/oxynorm kunnen krijgen. 

En meis, verontschuldig je niet dat je denkt dat je een jankerd bent, als de pijn erger word, en nu als zo lang aanhoud,raak je op, je slaapt amper en pijn is gewoon vreselijk, je bent lang genoeg positief geweest, dus jank maar ff lekker hoor,geeft helemaal niks.

xxx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Kheyra jeetje wat heftig zeg. Idd ik zou ook meteen nio bellen om te kijken wat hij voor je zou kunnen betekenen.

Het komt allemaal goed en ik had je verslag pas zojuist gelezen en de beha staat je goed.

Heel veel succes.

Xje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com