Jump to content

BeckyB : 26 juli 2016 : Dr. Doornaert : MFIV

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal, 

Na twee zwangerschappen en vaak aankomen en afvallen zijn mn boobs niet meer om aan te zien haha. Aangezien ik 31 ben en mijzelf te jong vind voor thee zakjes heb ik besloten er wat aan te doen. 

Na wat googlen kwam ik bij Diana Gabriels uit. In maart mijn eerste consult gehad en eind juli wil ik geopereerd worden dus was er ruim op tijd bij. Ik had mijn eerste consult met Joann.  Zij vertelde mij dat mijn BMI iets te hoog was (ging om 4 kilo) wat niet zo gek was aangezien ik in december bevallen ben. 

Ik moest dus afvallen. Nou geen probleem dat was toch de bedoeling. Inmiddels ben ik afgevallen en voor mij op een stabiel gewicht wat ik al jaren heb. Ik zou in Uden bij Bernekliniek geopereerd worden echter moest ik zelf een afspraak voor de ok met Uden maken. Deze plannen ze bij Gabriels niet want Uden beheert eigen agenda. Afijn gebeld en mij 2 data toegekend 26 of 28 juli in mei zou ik horen welje dag. Ow ja krijg een borstlift met Prothesen. Toen ik dus in mei belde bleek ik niet eens op de ok lijst te staan. Pfff ik 3 weken vakantie genomen op het werk, mijn vriend ook en oppas geregeld. Dus ik belde Gabriels op. Hun vonden dit ook raar en na wat praten heb ik besloten om dan naar Vlaardingen te gaan waar ik op 26 juli geholpen word. 

Gisteren had ik in Barendrecht een consult met de chirurg. Na lang wachten ( operatie liep uit) kwam de arts. Die mijn dossier pakte en vrijwel meteen zei borstvergroting toch? Ik zei nee ik krijg een lift met prothese. De chirurg zei maar die voer ik niet uit dat doet mijn collega. Wat blijkt sta ik bij de verkeerde chirurg ingepland. Hij heeft nog gekeken en zei dat ik wel een vergroting kon maar net op het randje zit. Hij zou dan voor de spier plaatsen. Ik heb aangegeven toch een lift te willen en achter de spier. 

Kortom weer naar die assistente de boel uitgelegd en geëxcuseerd.  Maar ik moest dus inderdaad bij zijn collega zijn. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik echt die dag geholpen moet worden want alles is al geregeld. Gelukkig kon ik dezelfde dag bij dr. Maarten Doornaert geholpen worden. Maar ik moet dus wel weer terug op consult bij hem. 

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden zo. 12 juli heb ik een afspraak met de chirurg. Ik ga zometeen wel even Joann bellen dat ik niet blij ben met deze gang van zaken. Het heeft ons toch een vrije zondag gekost voor niets. 

Lang verhaal haha. Iemand die mij iets kan vertellen over borstlift met prothesen? 

Groetjes Becky

Posted

Jeetje meid, wat een gedoe allemaal zeg. Helaas is dat niet vreemd bij de kliniek van DG. Het gaat vaker mis met afspraken dan dat het goed gaat. Als ik jou was zou ik er nog een keer of 5 achteraan bellen, en misschien ook rechtstreeks met doornaert? Via zijn website ofzo? Dat je wel helemaal zeker weet dat je nu wel geholpen word.

Posted

Ik heb Joann zojuist gesproken. Ze had het al gehoord en de betreffende collega ero pl aangesproken. Ook vergoed ze mijn reiskosten toch anderhalf uur heen en anderhalf uur terg.  Dit is niks natuurlijk ik vind mijn vrijdag erger.  

Ik heb wel een bevestiging mail met 12 juli consult en 26 juli ok in Vlaardingen. 

Ze verzekerde mee dat dr. Doornaert mooie borsten zet.  

Ik ben wel heel zenuwachtig nu haha

Posted

Wat vervelend allemaal,jammer dat het zo vaak mis gaat bij DG. Ben er zelf geholpen door dokter doornaert en gelukkig alles goed gegaan. Fijne man hoor met gouden handjes!!

succes xx

Posted

Spannend he! :D ik word 29 juli geopereerd door dr hupkens in Vlaardingen.. zin in! Succes weetje al wat je krijgt? Liefs 

Posted

@Claartje39 ik denk ook wel dat het een goede chirurg is.  Hoor alleen maar goeds. 

@jo oh spannend. 3 dagen later dus. Ik weet dus nog niet wat de chirurg vind dus wacht de 12e even af. Mijn wens is: borstlift met 500 cc rond achter de spier. Hoe het met mn nippels gaat bespreek ik nog met hem hihi.  Wat ga jij laten doen?  En wat is jou voorsituatie? 

Xxx

Posted
2 uur geleden zei BeckyB:

@Claartje39 ik denk ook wel dat het een goede chirurg is.  Hoor alleen maar goeds. 

@jo oh spannend. 3 dagen later dus. Ik weet dus nog niet wat de chirurg vind dus wacht de 12e even af. Mijn wens is: borstlift met 500 cc rond achter de spier. Hoe het met mn nippels gaat bespreek ik nog met hem hihi.  Wat ga jij laten doen?  En wat is jou voorsituatie? 

Xxx

Jaaa, ik tel echt de dagen af! Ik heb nu 70a/b en ik krijg 450cc hp cohesive II rond dual plane.. 

Hopelijk is je wens mogelijk hihi

Xx

Posted
12 uur geleden zei jo:

Jaaa, ik tel echt de dagen af! Ik heb nu 70a/b en ik krijg 450cc hp cohesive II rond dual plane.. 

Hopelijk is je wens mogelijk hihi

Xx

Spannendddddd. Ja ik hoop ook echt dat het kan.  Tel wel af nu maar heb ook onzekerheid omdat ik de chirurg nog niet gesproken heb.  Xxx

• 2 weeks later...
Posted

Het Goedemorgen, yeahhh gisteren op consult geweest het liep natuurlijk weer ontzettend uit kwa wachttijd bij Gabriels. Maar goed nieuws. De.  Doornaert zei dat ik helemaal geen lift nodig heb enkel een vergroting. Dr. Peters zei dat ook al dus ik ben op dat advies ingegaan. Ik krijg 26 juli 450 cc ronde prothesen dual plane. Nog 2 weekjes hihi. 

Xxx

Posted

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!
Fijn dat je geen lift nodig hebt! Sta je daar zelf ook helemaal achter nu?

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je gewoon in dit topic blijven updaten, ook na je operatie. Dat is overzichtelijker voor jezelf en voor ons :)

Veel plezier nog met aftellen, zo lang duurt het niet meer!! :35: 

Oh en je wordt geopereerd in Vlaardingen?

xxx BB

Posted

@jo. Het komt voor jou nu ook al in de buurt. Spannend ben je niet zenuwachtig? 

@best_boobie thanx. Ik zal zoizo na de operatie een update geven. Ik weet nog niet goed hoe het forum werkt precies maar dat komt goed. 

Ja ik wordt in Vlaardingen geholpen. Ik sta er echt achter geen lift. Dr. Doornaert zowel als dr. Peters zeiden dat een lift absoluut niet nodig is en er maar zo minimaal gelift moet worden dat het de littekens niet waard is.  Plus met een tecuniek met het zetten kan hij hang omhoog brengen en volume creëren. 

Terwijl de consulenten bij DG toch echt beide een lift adviseerden.

Schilt in ieder geval een litteken, pijn en iets in de portomonee hihi.

Xxx

Posted

@BeckyB hey hey, vandaag een en al stress! hupkens heeft zn pols gebroken :(:(:( nu kan ik 4 aug geopereerd worden door  Patrice Grabietz  ?! 26 juli gesprek.. ben benieuwd beetje eng, kan niet veel vinden over hem hier! 

Posted

ach weet je.. de consulenten bij DG... die zijn niet medisch onderlegd en die kunnen daar echt niks van zeggen.. Jammer dat ze dat wel doen, want dat schept altijd zoveel verwarring.. en dan maar de schuld op de planning afschuiven.. Soms word ik daar wel eens moe van haha... Het is al jaren onzin dat ze daar verkopen, en dan maar steeds die 'klachten' moeten afhandelen.... Dat daar niet eens een lampje gaat branden of zo.. Ik begrijp dat niet.. maar daar ben ik waarschijnlijk gewoon te dom voor :P 

xx

Posted

@jo neeeeeeee oh wat balen zeg.  Hmmm naam komt me wel bekend voor.  Ff googelen enzo. Zou gewoon op consult gaan en als je je er goed bij voelt doen.  Anders wachten op Hupkens. Succes keep me posted?  

@best_boobiepoeh ja ik lees hier zoveel slechts over hun planning etc. Chirurgen zijn schijnbaar wel heel goed.  

Vind het hele voor traject ook moeizaam verlopen. Dat terwijl ik toch juist van positieve mond op mond reclame daarzo uitgekomen ben want kwa geld schilt het praktisch niks.

Wellicht zijn ze zo gegroeid kwa animo dat ze het overzicht en persoolijk contact niet meer aankunnen. 

Maar goed ik ga er vanuit de operatie niet zo klungelig verloopt whaha. De chirurg moet het uiteindelijk doen hè. 

Weet jij iets over de nazorg bij hun?

Posted

@BeckyB ja balen! K ga zeker op gesprek. Ja wachten op hupkens kan niet of k moet eeeen jaar wachten. Maar dan word k gek. 

Posted

1 jaar wachten ? Ik moest tot sept wachten :(
Ik baal ook want hij is echt een TOP PC! 
Nu dus ook opzoek naar een andere die sneller kan en net zo goed is .. 

Posted

Zo dames hierbij mijn verslag van mijn borstvergroting gisteren. 

Om 05.30 moesten we ons melden bij het MFIV te Vlaardingen. Niet schrikken zo vroeg want ik had zelf hierom gevraagd. Ik was als eerste aan de beurt maar goed ook want ook op ok dagen staat via praktijk DG de planning strak. Er waren mensen die die dag waarschijnlijk weer 2,5 uur moesten wachten vertelde me ze daar.  Enfin.

Eenmaal aangekomen zo muf want ik had maar een uurtje geslapen die nacht hihi. Mocht ik mee mn operatie hemd enzo aandoen. Dr. Dooraert heeft alles netjes afgetekend de boel nog goed doorgenomen nog enigszins uitgelegd over een tepelhofverkleining indien ik dat nodig acht. Dr. Doornaert was heel lief en nam de tijd. Daarna de boel doorgenomen voor de narcose en toen mocht ik mee.

De narcose infuus ging niet zo snel en goed erin en het inspuiten deed echt zeer. Flinke blauwe plek aan over gehouden.  Toen ik zei wat is die pijn in godsnaam kwam dr. Doornaert binnen die heeft nog goed gekeken en toen hebben ze me weggemaakt.  

Na de operatie werd ik wakker op de verkoever.  In plaats van rustig bij te komen trok ik uiteraard mn deken omlaag en ging meteen mn boobs bewonderen yeahhhh. De zuster kwam meteen bij me en vertelde me dat alles goed was gegaan maar dat ik moeilijk wakker werd en mn bloeddruk te hoog was.  Na nog een keer of 20 mn deken omlaag te trekken en te kijken zei ze dat ik daarmee moest stoppen en ff rustig moest doen voor mn bloeddruk. Ik kreeg toen een warme blazer onder mn deken en ze ging iets te eten en koffie maken.  

Meteen kwam dr. Doornaert kijken hoe het ging en even bij praten. Hij is wel 3 x komen kijken ook het overige ok personeel kwam even langs.  Fucking hel ik moet wel bekennen het doet wel zeer hoor.  Na het eten heeft de zuster me aangekleed mn vriend na de apotheek gestuurd en uitleg gegeven over de medicatie en nazorg.  Nadat ik zelfstandig geplast heb mocht ik naar de relaxruimte waar mijn vriend ook heen mocht.  Ff gekletst samen koffie gedronken en dr. Doornaert kwam nog even.  Toen mocht ik naar huis nog een auto rit van een uur voor de boeg. 

Ik moet wel bekennen dat het heel erg zeer doet hoor. Ik ben totaal niet kleinzerig heb namelijk ME en reuma werk gewoon 4 dagen per week 2 kindjes sociale activiteiten dus ik kan wat hebben maar ditttt. Dual plane 450 cc hp heb ik gehad. Het meeste last heb ik van mn rugspieren weet ook niet hoe dat kan.  Zal ook wel met mn ziektes te maken hebben.  Ik neem wel echt alle medicatie die ik heb gekregen plus paracetamol. Vandaag bellen ze om te vragen hoe het gaat en voor de controle afspraak dan vraag ik even herhaalrecept. Ik kan niet zelfstandig in een uit bed daar moet mijn vriend mij mee helpen.  Ik heb wel een heel hoog bed moet ik bekennen. Gelukkig kan deze electriche omhoog enzo.  Slaap gemiddeld 3 uurtjes en dan hou ik het niet van de RUGPIJN whaha niet mn boobs maar mn rug. Als ik eenmaal op ben kan ik me redelijk redden. Vriendje lie is heel zorgzaam zo schattig.  Ik heb hem nu naar bed gestuurd want hij slaapt net zo weinig ik ga Netflix maar even lastigvallen. Kindjes zijn deze week uitbesteed en we hebben beide 3 weken vakantie genomen. 

Haha ow en mn boobs ik ben er zo blij mee whahaha. Kan niet stoppen met kijken.  Ik vind ze zelf niet te groot maar vriend lief  zegt dat het knetters zijn.  Hopelijk word die rugpijn minder. Al met al wel de moeite waard. 

Lang verhaal hihi 

Xxx happy boobie BeckyB

Posted
24 minuten geleden zei BeckyB:

Zo dames hierbij mijn verslag van mijn borstvergroting gisteren. 

Om 05.30 moesten we ons melden bij het MFIV te Vlaardingen. Niet schrikken zo vroeg want ik had zelf hierom gevraagd. Ik was als eerste aan de beurt maar goed ook want ook op ok dagen staat via praktijk DG de planning strak. Er waren mensen die die dag waarschijnlijk weer 2,5 uur moesten wachten vertelde me ze daar.  Enfin.

Eenmaal aangekomen zo muf want ik had maar een uurtje geslapen die nacht hihi. Mocht ik mee mn operatie hemd enzo aandoen. Dr. Dooraert heeft alles netjes afgetekend de boel nog goed doorgenomen nog enigszins uitgelegd over een tepelhofverkleining indien ik dat nodig acht. Dr. Doornaert was heel lief en nam de tijd. Daarna de boel doorgenomen voor de narcose en toen mocht ik mee.

De narcose infuus ging niet zo snel en goed erin en het inspuiten deed echt zeer. Flinke blauwe plek aan over gehouden.  Toen ik zei wat is die pijn in godsnaam kwam dr. Doornaert binnen die heeft nog goed gekeken en toen hebben ze me weggemaakt.  

Na de operatie werd ik wakker op de verkoever.  In plaats van rustig bij te komen trok ik uiteraard mn deken omlaag en ging meteen mn boobs bewonderen yeahhhh. De zuster kwam meteen bij me en vertelde me dat alles goed was gegaan maar dat ik moeilijk wakker werd en mn bloeddruk te hoog was.  Na nog een keer of 20 mn deken omlaag te trekken en te kijken zei ze dat ik daarmee moest stoppen en ff rustig moest doen voor mn bloeddruk. Ik kreeg toen een warme blazer onder mn deken en ze ging iets te eten en koffie maken.  

Meteen kwam dr. Doornaert kijken hoe het ging en even bij praten. Hij is wel 3 x komen kijken ook het overige ok personeel kwam even langs.  Fucking hel ik moet wel bekennen het doet wel zeer hoor.  Na het eten heeft de zuster me aangekleed mn vriend na de apotheek gestuurd en uitleg gegeven over de medicatie en nazorg.  Nadat ik zelfstandig geplast heb mocht ik naar de relaxruimte waar mijn vriend ook heen mocht.  Ff gekletst samen koffie gedronken en dr. Doornaert kwam nog even.  Toen mocht ik naar huis nog een auto rit van een uur voor de boeg. 

Ik moet wel bekennen dat het heel erg zeer doet hoor. Ik ben totaal niet kleinzerig heb namelijk ME en reuma werk gewoon 4 dagen per week 2 kindjes sociale activiteiten dus ik kan wat hebben maar ditttt. Dual plane 450 cc hp heb ik gehad. Het meeste last heb ik van mn rugspieren weet ook niet hoe dat kan.  Zal ook wel met mn ziektes te maken hebben.  Ik neem wel echt alle medicatie die ik heb gekregen plus paracetamol. Vandaag bellen ze om te vragen hoe het gaat en voor de controle afspraak dan vraag ik even herhaalrecept. Ik kan niet zelfstandig in een uit bed daar moet mijn vriend mij mee helpen.  Ik heb wel een heel hoog bed moet ik bekennen. Gelukkig kan deze electriche omhoog enzo.  Slaap gemiddeld 3 uurtjes en dan hou ik het niet van de RUGPIJN whaha niet mn boobs maar mn rug. Als ik eenmaal op ben kan ik me redelijk redden. Vriendje lie is heel zorgzaam zo schattig.  Ik heb hem nu naar bed gestuurd want hij slaapt net zo weinig ik ga Netflix maar even lastigvallen. Kindjes zijn deze week uitbesteed en we hebben beide 3 weken vakantie genomen. 

Haha ow en mn boobs ik ben er zo blij mee whahaha. Kan niet stoppen met kijken.  Ik vind ze zelf niet te groot maar vriend lief  zegt dat het knetters zijn.  Hopelijk word die rugpijn minder. Al met al wel de moeite waard. 

Lang verhaal hihi 

Xxx happy boobie BeckyB

Wow, wat een avontuur heb je achter de rug zeg. Dappere vrouw! Zonet lezen gaat jouw positiviteit je er wel doorheen trekken. Pijn valt inderdaad tegen. Maar goed dat je dat vantevoren niet weer hè? Sterkte vandaag!

Posted
2 uur geleden zei Susannah:

Wow, wat een avontuur heb je achter de rug zeg. Dappere vrouw! Zonet lezen gaat jouw positiviteit je er wel doorheen trekken. Pijn valt inderdaad tegen. Maar goed dat je dat vantevoren niet weer hè? Sterkte vandaag!

thanx.  Idd hihi maar waarschijnlijk zou ik het dan alsnog doen.  Nu mn eigenwijze ikke even rustig aan laten doen.  

@Dee_x thanx meid ik hoop het ook

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.