Essie Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Hallo dames! Ik ben een jongedame van 22. Sinds een aantal jaar wil ik al een borstvergroting. Ik ben me langzaam gaan verdiepen en ik heb twee weken geleden mijn eerste consult gehad bij Dr. Luijendijk bij Bergman Clinics in Bilthoven. Het consult ging opzicht goed, eerst de risico´s besproken, daarna protheses gepast, dit ging goed. We gaan voor 335cc anatomisch als dit past, anders 295cc. Wat mij opviel alleen, was dat Dr. Luijendijk na het passen als een trein door de informatie ging. Ik kreeg even snel de 3d-beelden te zien, daarna liet ik wensfoto's zien en dr. zei dat ik wel iets kleiner uit zou komen. Maar waar ik op uit zou komen kon hij niet zeggen, en zei ook meerdere malen: pin me nergens op vast want ik weet ook niet of dit het resultaat ook werkelijk wordt. Nou snap ik best dat je natuurlijk nooit met zekerheid kan zeggen hoe het 'eindproduct' eruit komt te zien, maar ik heb hem dat een aantal keer horen zeggen en dat deed mij eigenlijk wel een beetje twijfelen.. Daarna werd ik vrij vlot doorgestuurd naar zijn consulente, en had hem eigenlijk niet eens rustig vragen kunnen stellen. Die heb ik aan de consulente gesteld die wel echt de tijd nam, wat wel fijn was. Hij heeft ook geen projectie van implantaten met me besproken of iets opgemeten zoals borstwijdte. Ik bedoel hier niks mee te zeggen, maar ik dacht er achteraf pas aan en vond het jammer dat dat niet werd besproken in het consult. Heb ik later achteraan gemaild. Ik heb verder wel een prima gevoel over dr. Luijendijk en de operatie, alleen vond ik het jammer dat alles zo snel ging. Is dit normaal? Ik snap dat je geen uren kan blijven praten, maar vond het zo snel gaan..
Mamalisa Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Hey meis, jammer dat het een beetje tegenviel. Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is. Mijn pc had wel alle tijd voor me, maar ja, ze zijn allemaal anders he. Wil je niet voor de zelerheid nog een consult ergens anders inplannen? Is altijd fijn om een beetje te kunnen vergelijken en je zit dan nog nergens aan vast he.
Vrouwtjelief Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Hoi Essie, welkom op t forum meid Je moet een goed gevoel hebben bij je pc. Je kan altijd nog een consult inplannen bij een andere pc of als je t prettig vind alles nog eens doornemen met dr Luijendijk. Heb ik een maand voor m'n operatie ook gedaan, ik werd gek van twijfel en gepieker, dus vond het fijn om alles nog eens door te nemen. X
Essie Posted June 27, 2016 Author Posted June 27, 2016 14 uur geleden zei Mamalisa: Hey meis, jammer dat het een beetje tegenviel. Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is. Mijn pc had wel alle tijd voor me, maar ja, ze zijn allemaal anders he. Wil je niet voor de zelerheid nog een consult ergens anders inplannen? Is altijd fijn om een beetje te kunnen vergelijken en je zit dan nog nergens aan vast he. Ja ik heb er best een oke gevoel mij maar het was een beetje haastig. Ik weet het niet, misschien beeld ik me dat wel in maar het viel me op en vroeg me af of dat altijd zo gaat. Ik heb al een offerte per mail gekregen en krijg hem nog per post dus denk dat het te laat is nu om op zoek te gaan naar een andere chirurg, niet? Ik vind het ook niet zo heel erg, als het resultaat maar mooi is. Het was een aardige man en had gewoon een klik met 'm. Ik vroeg aan het einde nog snel, en wat als ik nou twijfel? Zei hij: dan kom je toch nog een keertje passen.
Essie Posted June 27, 2016 Author Posted June 27, 2016 14 uur geleden zei Vrouwtjelief: Hoi Essie, welkom op t forum meid Je moet een goed gevoel hebben bij je pc. Je kan altijd nog een consult inplannen bij een andere pc of als je t prettig vind alles nog eens doornemen met dr Luijendijk. Heb ik een maand voor m'n operatie ook gedaan, ik werd gek van twijfel en gepieker, dus vond het fijn om alles nog eens door te nemen. X Klopt, ik mag gewoon nog een keer langs komen alleen is het een dik uur rijden en ik heb zelf geen rijbewijs dus dan moet ik regelen dat er iemand mee gaat. Ik heb al een offerte per mail gekregen en begrepen dat als ik deze per post krijg, ik een aanbetaling moet overmaken. Dus lijkt mij vrij definitief nu?? Heb ook al een datum voor de operatie. Die is in september trouwens, niet augustus, foutje..
Desert-Rose Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 @Essie maar het is wel de 20e dan ? dan pas ik de datum even aan xx
Essie Posted June 27, 2016 Author Posted June 27, 2016 13 minuten geleden zei Desert-Rose: @Essie maar het is wel de 20e dan ? dan pas ik de datum even aan xx Ja 20 september 2016! Sorry voor mijn foutje!! En bedankt voor het veranderen
Desert-Rose Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Geeft niet meid, kan toch gebeuren ik ga het veranderen voor je xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.