Ga naar inhoud

borstvergroting west vlaanderen


sara890

Aanbevolen berichten

Hallo, Zijn ér dames die hun operatie hebben laten doen in west vlaanderen en een dokter kunnen aanraden? 

 

Ik vroeg me ook af van waar de grote prijs verschillen komen Antwerpen genk rond de €2500 en dichterbij €3500. Ik vroeg me ook af na veel opzoekwerk waarom sommige nog achter de borstspier werken omdat dit blijkbaar wel veranderingen en méér pijn kan teweegbrengen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Gent heb je Dokter Demeyere.. Hij is voorstander van voor de spier te plaatsen. :) 

en grote prijs verschil.. Goh.. Geen idee aan wat dit ligt. Ik denk ook wel dat het te maken heeft met, hoeveel cc, welke prothesen er gebruikt word en of je rond of anatomische krijgt, anatomische zijn namelijk duurder dan de ronde :) 

Groets x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaar veel uitleg op hun website gevonden. Heeft ér iemand een idee van de prijs in gent?

 

In de breast clinic zijn de prijzen rond de €2500, en ik lees er ook goeie recensies maar meestal lees ik wel dat ze achter de borstspier plaatsen en daar ben ik minder voor te vinden

 

Alvast bedankt voor je reactie Miss.S

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei sara890:

Ik heb inderdaar veel uitleg op hun website gevonden. Heeft ér iemand een idee van de prijs in gent?

 

In de breast clinic zijn de prijzen rond de €2500, en ik lees er ook goeie recensies maar meestal lees ik wel dat ze achter de borstspier plaatsen en daar ben ik minder voor te vinden

 

Alvast bedankt voor je reactie Miss.S

Goh , ik hoor van de dames die bij hem geweest zijn dat ze 3500e hebben betaalt :) Ja ik denk dat ze daar ook vooral achter de spier plaatsen, maar demeyere doet dat niet graag :) hij doet altijd voor de spier & als je te weinig borstweefsel hebt maakt hij gebruik van de anatomische voor de spier, die is een speciale waarvan de bovenkant heeeel dun is dus dan zie je ook geen randen :) 

Graag gedaan meiss ;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Miss.S:

gevonden, hij maakt dan dus gebruik van de  style 510 protheses :) 

Deze prothese is van het merk Natrelle, en deze is ook duurder. Hij plaatst hem niet voor de 3500 euro, waar hij wel de ronde prothesen voor plaatst.
Maar goed, anatomische prothesen zijn bij iedereen duurder.

Je bent snel terug, miss.s ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

Deze prothese is van het merk Natrelle, en deze is ook duurder. Hij plaatst hem niet voor de 3500 euro, waar hij wel de ronde prothesen voor plaatst.
Maar goed, anatomische prothesen zijn bij iedereen duurder.

Je bent snel terug, miss.s ;) 

xxx

ja voor ff :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Miss.S:

 maar demeyere doet dat niet graag :) hij doet altijd voor de spier & als je te weinig borstweefsel hebt maakt hij gebruik van de anatomische voor de spier, die is een speciale waarvan de bovenkant heeeel dun is dus dan zie je ook geen randen

 

Dit is niet helemaal correct, De Meyere is  voorstander van plaatsing voor de spier, maar als het niet anders kan, opereert hij ook achter de spier, of hij gebruikt de Natrelle 510.

Dit even ter aanvulling,zodat alle info goed over komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei sara890:

Bedankt voor de reacties Dames. Ik heb een voorkeur voor ronde protheses voor de borstspier dus is het nu zoeken naar een plastisch chirurg die bekwaam is, en goede recensies heeft, maar ook geen stukken van mensen vraagt.

Dan zit je bij dr. Demeyere eigenlijk heel goed!

Of je zou naar Nederland moeten willen? Daar zit nog dr. Nio, die opereert ook voor de spier met ronde prothesen.

Als het mogelijk is, zullen deze twee pc's absoluut de eersten zijn, die voor de spier plaatsen. En ze zijn niet duur:
Demeyere in zijn eigen kliniek 3500 en Nio in het OLVG-west, in Amsterdam voor 3100 euro
Uiteraard zijn er klinieken die goedkoper opereren.. maar ik zou zo 123 even geen pc weten in deze klinieken die rond voor de spier zet, indien mogelijk :) 

Succes met je zoektocht!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Om ook nog even in te gaan op je vraag waarom er pc's zijn die nog achter de spier plaatsen of dual plane,de belangrijkste reden daarvoor is, als je voor de borstspier gaat plaatsen, bij iemand  die van te voren bijv hang heeft, en/of ook een dunne huid en weinig weefsel, je heel snel de protheses ziet zitten, en de kans heel erg groot is dat de hang dus in ergere mate terug komt.

Daarom meet een pc ook de huiddikte op,en aan de hand daarvan bepaald hij of zij of het voor de spier kan.

Ik zou als ik jou was gewoon eens een consult plannen bij DeMeyere , en anders eens verder gaan kijken bij bijv Dr. Nio in OLVG-West Amsterdam.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat ik hier zoveel reactie krijg :-)

 

De welness kliniek lees ik ook goeie dingen van, iemand daar ervaring mee? Is voor mij wel 2u rijden maar voor enkele 100en euros minder en hetzelfde resultaat zou ik het ér wel voor over hebben.

 

Ik heb alvast es gemaild naar dr Demeyere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 23augustus voor een bv bij de wellness kliniek.. ik krijg ze wel dual plane geplaatst omdat ik van eigen te weinig borstweefsel heb :). Daar betaal ik 3150€ btw incl.. dus denk wel dat dat meevalt :P.. je moet je natuurlijk wel goed voelen bij degene waar je gaat dus het zal eens rondkijke voor je worde denk ik.. :D

Xx didii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke exacte maat weet ik eigelijk niet.. draag altyd 75b maximizers :D dus zal blij zijn als het zover is haha. Het consult vond ik verrassend goed meevallen.. dacht eerst van oh nee zo bij een vreemde man haha ma voelde me eigelijk wel op men gemak. Een hele vriendelijke en eerlijke pc met wat humor :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Didii:

Welke exacte maat weet ik eigelijk niet.. draag altyd 75b maximizers :D dus zal blij zijn als het zover is haha. Het consult vond ik verrassend goed meevallen.. dacht eerst van oh nee zo bij een vreemde man haha ma voelde me eigelijk wel op men gemak. Een hele vriendelijke en eerlijke pc met wat humor :P.

Oh altijd leuk wat humor :-p

 

Hoe lang moet je ongeveer wachten op een eerste consult en erna dan eventueel operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei sara890:

Oh altijd leuk wat humor :-p

 

Hoe lang moet je ongeveer wachten op een eerste consult en erna dan eventueel operatie?

Toen ik heb gebeld kon ik de week erna al op consult.. en ze zeiden tege mij dat ik 2 wekern erna al eventueel kon inplannen voor een operatie maar ik heb bewust voor 23 augustus gekozen. :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei sara890:

Amai dat is snel, voor mij zou het zoiezo pas naar de winterkant toe zijn, eerst nog wat sparen en een andere operatie inplannen.

Ah ja dan gaat dat zeker.. dan heb je nog tijd genoeg :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al een paar keer op consultatie geweest in de Wellnesskliniek, bij Dr. Visser. Ik weet dat zij graag voor de spier werkt, tenminste als je genoeg eigen weefsel hebt. Dr. Verdonck werkt bijna altijd dual plane. Dus als je echt voor de spier wilt, moet je in Wk bij Dr. Visser zijn. Zij is wel wat droger als Dr. Verdonck, beetje droge humor en wat rapper, maar ze is wel kundig. Ik heb ook heel mooie resultaten gezien van haar 'werk' :) 

Alleen, als je ze echt een stuk groter wil, moet je niet in Wk zijn. De artsen hier zetten niet heel veel cc en je moet sowieso bijbetalen voor implantaten groter dan 500cc, weet niet meer hoeveel precies. Dus, als je bv. wat breder bent en je wilt gewoon een stevige voorgevel ben je hier niet aan het juiste adres. Tis daarom dat ik ook nog aant twijfelen ben tussen Dr. Visser en Dr. Nio.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei AAA-cupje:

Ik ben al een paar keer op consultatie geweest in de Wellnesskliniek, bij Dr. Visser. Ik weet dat zij graag voor de spier werkt, tenminste als je genoeg eigen weefsel hebt. Dr. Verdonck werkt bijna altijd dual plane. Dus als je echt voor de spier wilt, moet je in Wk bij Dr. Visser zijn. Zij is wel wat droger als Dr. Verdonck, beetje droge humor en wat rapper, maar ze is wel kundig. Ik heb ook heel mooie resultaten gezien van haar 'werk' :) 

Alleen, als je ze echt een stuk groter wil, moet je niet in Wk zijn. De artsen hier zetten niet heel veel cc en je moet sowieso bijbetalen voor implantaten groter dan 500cc, weet niet meer hoeveel precies. Dus, als je bv. wat breder bent en je wilt gewoon een stevige voorgevel ben je hier niet aan het juiste adres. Tis daarom dat ik ook nog aant twijfelen ben tussen Dr. Visser en Dr. Nio.

 

Bedankt voor je uitleg, vroeger had ik een 75d, maar door men bevallingen en borstvoedingen draag ik nu 75c push ups maar die zijn ondertussen ook alweer te groot door nog wat te vermageren. Graag zou ik terug naar mijn d gaan dus ongeveer 1 a 1,5maat groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei sara890:

Bedankt voor je uitleg, vroeger had ik een 75d, maar door men bevallingen en borstvoedingen draag ik nu 75c push ups maar die zijn ondertussen ook alweer te groot door nog wat te vermageren. Graag zou ik terug naar mijn d gaan dus ongeveer 1 a 1,5maat groter.

Dan kun je idd eens afspraak nemen bij de Wk, bij Verdonck of Visser. Visser voor voor de spier en Verdonck voor dual plane. Ik denk dat daar ook een Dr. Damen werkt, maar daar heb ik hier al heel negatieve verhalen over gelezen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 26-6-2016 om 21:33 zei Didii:

Toen ik heb gebeld kon ik de week erna al op consult.. en ze zeiden tege mij dat ik 2 wekern erna al eventueel kon inplannen voor een operatie maar ik heb bewust voor 23 augustus gekozen. :D x

Hoi, didi hoe is je operatie Verlopen? Nog veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.