Masy1980 Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Bij deze wil ik mij even voorstellen Ik ben 35 jaar en heb al zeker 15 jaar de wens om een bv te ondergaan maar nooit gedurfd. Heb al zeven jaar een lieve vriend en samen hebben wij een zoontje van bijna 3 . Ben er nu zo klaar mee dat ik alleen maar bh's met dikke vullingen kan dragen (thank god dat ze er zijn hoor ) dat ik de knoop voor mezelf heb doorgehakt en volgend jaar mijn borsten wil laten vergroten. Via een vriendin op deze site terrecht gekomen en ohhh wat is dat fijn zeg om op deze manier aan heel veel informatie te komen. Ben er voor mezelf nog niet uit waar ik de operatie wil laten doen. Had zelf in mijn hoofd om t rond juni te laten doen. Zijn er lange wachttijden voor bv? Moet ik dan dit jaar nog ergens een afspraak maken voor volgend jaar juni of zou dat kunnen wachten een paar maanden nog? Ik zal vast nog wel het 1 en ander aan vragen afvuren haha.. Maar dat vinden jullie vast niet erg. De profiel foto is uiteraard niet van mezelf maar ik hoop dat ik volgend jaar een prachtige foto van me eigen decollete kan plaatsen Groetjes masy
Miss.S Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Hey welkom ! En wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Hehe, ja hier vind je alle info die je nodig hebt lees je zelf maar goed in, doe ik ook namelijk. En voor volgend jaar juni een operatie te doen, dan kan je gerust paar maanden wachten voor een consult hoor de wachttijden variëren van Pc tot Pc & van periode tot periode, maar mij valt me op dat de meeste toch al wel tussen de 2 en de 4 weken na hun consult kunnen Ik zelf heb mijn afspraak voor een consult gemaakt in april/mei dacht k & heb mijn consult gekozen in juli.. Heb dus nu 13 juli mijn consult & ik wil in september geopereerd worden dus dat komt wel goed Al enig idee waar je op consult wilt gaan? Succes & als er vragen zijn lezen we ze hier wel xxx
Masy1980 Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 Hoi miss.s , Ja ben super blij dat ik voor mezelf de knoop heb doorgehakt .. En t liefst zou ik morgen al onder t mes willen maar helaas. Dit jaar staan mijn vakantiedagen allemaal al vast en ingepland dus zodoende dat ik t naar volgend jaar wil doen. Kan ik mooi nog even verder sparen haha.. Ik lees heel veel goeds over dr v straten. En van een paar meiden die door hem geholpen zijn ook goeds gehoord. Denk dat ik binnenkort zowieso een consult inplan daar. Kan nooit geen kwaad toch wat spannend voor je.. 13 juli je consult. Mag ik vragen waar je die hebt? Groetjes
Miesjet Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Welkom bij de meeste kan je inderdaad snel terecht! Ik ga morgen op consult en de planning is begin/half augustus. Dat kan vaak ook. Je zou eventueel al oriënterende consults kunnen aanvragen, zoals die waar ik heen ga is dat gratis, maar het gevaar is vervolgens wel dat je dan helemaal snel wilt haha! Het komt dan zo dichtbij! Zodra je een arts treft waarvan je denkt door die wil ik geholpen worden kan je het begin volgend jaar altijd nog vastzetten als je er zeker van wilt zijn en je dan al verlof op je werk kan regelen bijvoorbeeld gezien de vakantie tijd op het werk en mogelijk ook voor de plastisch chirurg. Heb je er al een beetje een idee over voor jezelf? Hier zijn zoveel goede topics te vinden dat je enorm helpt! Al ken ik genoeg mensen met ervaringen helpt dit forum super goed mee! Ideaal dat het bestaat
Masy1980 Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 Oh voor jou ook spannend miesjet Zoals ik hierboven al beschreef wil ik graag een consult aan gaan vragen bij dr v straten. Vind dat hij mooie natuurlijke borsten maakt wat ik op de fotos kon zien. Maar wil me zowieso nog een beetje verder informeren. Ik heb nog alle tijd he haha .
Miss.S Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 43 minuten geleden zei Masy1980: Hoi miss.s , Ja ben super blij dat ik voor mezelf de knoop heb doorgehakt .. En t liefst zou ik morgen al onder t mes willen maar helaas. Dit jaar staan mijn vakantiedagen allemaal al vast en ingepland dus zodoende dat ik t naar volgend jaar wil doen. Kan ik mooi nog even verder sparen haha.. Ik lees heel veel goeds over dr v straten. En van een paar meiden die door hem geholpen zijn ook goeds gehoord. Denk dat ik binnenkort zowieso een consult inplan daar. Kan nooit geen kwaad toch wat spannend voor je.. 13 juli je consult. Mag ik vragen waar je die hebt? Groetjes haha dan komt dat helemaal goed meiss!! en ik zou ook al op consult gaan @pammetje had haar consult vorig jaar september bij dokter v straten & ze word nu de 18 juli geopereerd van geduld gesproken! Maar dat is dus perfect mogelijk om het zo te doen dan heb je ook je operatiedatum & is het sparen & geduld hebben & dan komt het helemaal goed! En dokter v straten is echt een goede dokter als veel over gehoord/gelezen. En je hebt dus wel een goede pc Hehe thnx heel spannend! Ik ga bij dokter demeyere, in Gent xxxx
Miesjet Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Oh ik zie dat bericht nu, haha! Zo goed als tegelijk geplaatst! Dat het natuurlijk oogt hou ik ook van en dan heb je daar zeker een goede aan! Je hebt zeker nog alle tijd, dus dat is wel een heerlijk idee om jezelf nog relaxt te oriënteren
pammetje Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Hoi hoi , ik had september 2015 mijn consult bij Frans en word de 18de inderdaad geopereerd. Kon ik met mijn consult al gelijk vast laten leggen. alleen....mocht ik nu ooit voor een wissel gaan , plan ik het consult maar een maand of 2 van tevoren in. Bijna een jaar wachten vind ik echt killing. Oke wel ruim de tijd om alles te regelen , maar ik merk aan mezelf dat ik het wachten nu wel genoeg vind.
Miesjet Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Wauw @pammetje gewoon bijna een jaar wachten! Ik vind die anderhalve maand na mijn consult al killing! Gelukkig is de 18e eindelijk heel dichtbij voor je
pammetje Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 7 minuten geleden zei Miesjet: Wauw @pammetje gewoon bijna een jaar wachten! Ik vind die anderhalve maand na mijn consult al killing! Gelukkig is de 18e eindelijk heel dichtbij voor je GEDULD is het magische woord toch? Haha ben benieuwd hoe geduldig ik die 6 weken na de operatie ben
Masy1980 Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 @pammetje haha kan je gevoel helemaal begrijpen. Ik baal ook super dat ik nog zo lang moet wachten maar eyyyyy kan ik der lekker naar toe leven nu haha... Wat je zegt... Idd ruim de tijd om je voor te bereiden en informatie in te winnen.. En t geduld zal idd heeeeeeeel erg op de proef gesteld worden haha.. Woon 3 hoog zonder lift en mijn zoontje kan al wel een beetje traplopen maar wilt vaak nog getild worden dus dat zal hopelijk volgend jaar dan ook voorbij zijn wat weer scheeld natuurlijk aangezien je lang niks mag tillen dus in veel opzichten komt volgend jaar goed en beter uit voor mij.
Miesjet Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 7 uur geleden zei pammetje: GEDULD is het magische woord toch? Haha ben benieuwd hoe geduldig ik die 6 weken na de operatie ben Wat is geduld? Hahaha! Dat van die 6 weken zal mij ook benieuwen.... Een week is al lang... Ik heb wel het resultaat gezien van als je te veel doet en het daardoor mis gaat, dus dat beeld zal ik mezelf wel voorhouden denk ik! Heb je wel je agenda een beetje vrij kunnen maken voor voldoende rust?
pammetje Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 14 minuten geleden zei Miesjet: Wat is geduld? Hahaha! Dat van die 6 weken zal mij ook benieuwen.... Een week is al lang... Ik heb wel het resultaat gezien van als je te veel doet en het daardoor mis gaat, dus dat beeld zal ik mezelf wel voorhouden denk ik! Heb je wel je agenda een beetje vrij kunnen maken voor voldoende rust? 7 weken vrij! voldoende rust. manlief is de eerste week thuis , moet dan een week werken (maar dan hebben de meiden net vakantie) en is dan weer 3 weken thuis. Voldoende rust denk ik zo
Masy1980 Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 Ahhh dat is wel lekker @pammetje.. 7 weken rust houden. Ik denk dat ik na drie a vier weken weer aan t werk moet. Dus zal ook echt die weken goed rustig aan moeten doen.. Werk in de gehandicaptenzorg (veel verzorging) dus zal best even pittig worden.
pammetje Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 11 minuten geleden zei Masy1980: Ahhh dat is wel lekker @pammetje.. 7 weken rust houden. Ik denk dat ik na drie a vier weken weer aan t werk moet. Dus zal ook echt die weken goed rustig aan moeten doen.. Werk in de gehandicaptenzorg (veel verzorging) dus zal best even pittig worden. Ik heb gewoon gezegd dat ik 7 weken vrij moet hebben. werd niet moeilijk over gedaan. wel uitgelegd waarom. en nu verteld ie tegen bijna elke klant dat ik nieuwe tieten krijg. Fijn...niet dus :-)
Masy1980 Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 12 minuten geleden zei pammetje: Ik heb gewoon gezegd dat ik 7 weken vrij moet hebben. werd niet moeilijk over gedaan. wel uitgelegd waarom. en nu verteld ie tegen bijna elke klant dat ik nieuwe tieten krijg. Fijn...niet dus :-) Hahahaha fijnnnnnnnn.... Mannen!! 7 weken vrij nemen zal mijn manager niet blij mee zijn.. Hooguit 4 maar meer denk niet
pammetje Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 13 minuten geleden zei Masy1980: Hahahaha fijnnnnnnnn.... Mannen!! 7 weken vrij nemen zal mijn manager niet blij mee zijn.. Hooguit 4 maar meer denk niet scheelt dat de dochter en vrouw van de baas ook een BV hebben gedaan denk ik
Masy1980 Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 40 minuten geleden zei pammetje: scheelt dat de dochter en vrouw van de baas ook een BV hebben gedaan denk ik Hahaha jaaa idd... Die weten hoe t is.. En hij ook waarschijnlijk want heeft natuurlijk wekenlang t huishouden moeten doen hihi
Miesjet Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Dat klinkt zeker als voldoende rust @pammetje en ook super fijn dat je die hulp krijgt thuis. Zeker die eerste week is het wel een prettig idee
Desert-Rose Posted June 16, 2017 Posted June 16, 2017 @Masy1980 Hoi hoi, Ik zie dat je dinsdag geopereerd word, ik heb daarom de titel van dit topic aangepast en verhuisd naar: operatie verslagen borstvergroting, dit topic kun je nu verder blijven gebruiken voor updates, vragen en verslag, en heb je alles netjes bij elkaar staan. x
Masy1980 Posted June 16, 2017 Author Posted June 16, 2017 Bij deze een foto vd passessie 450 cc Pictures visible for members only. Become a member now.
Guest Sky__1 Posted June 18, 2017 Posted June 18, 2017 @Masy1980 mooie foto's, ziet er goed uit! Staat je mooi! Krijg je rond of anatomisch?
Masy1980 Posted June 19, 2017 Author Posted June 19, 2017 9 uur geleden zei Sky__1: @Masy1980 mooie foto's, ziet er goed uit! Staat je mooi! Krijg je rond of anatomisch? Dank je wel @Sky__1 en @JESSICAD Ik krijg rond.. dual plane.. Pffffff morgen deze tijd heb ik gewoon eindelijk borsten... zenuwennnn...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.