Guest Mom4 Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Hoi dames, na de operatie lijkt het me wel handig om twee soortbehas te hebben, zodat ik er af en toe 1 in de was kan doen. ik lees hier wat over de Carefix Anna, ook over Triumph. Wat zijn jullie ervaringen? alvast bedankt!!
Guest Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Ik heb Medical Z! Zit ook echt goed en is gemakkelijke aan en uit te doen met de voorsluiting
Guest Mom4 Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 13 minuten geleden zei Katarina: Ik heb Medical Z! Zit ook echt goed en is gemakkelijke aan en uit te doen met de voorsluiting Ah dank je! Ik ga m eens googelen! Ineens heel belangrijk, een Sportbh ;-)
Guest Mom4 Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Hmmm meer mensen met ervaring met de carefix Anna? lees op de website van een verkoper het volgende Zie maattabel voor maatadvies en bestel dan één maat groter, want de BH valt kleiner dan in de tabel wordt aangegeven. hoe valt de beha bij jullie? Ook een maatje groter dan volgens de maattabel? alvast heel erg bedankt! Te strak is ook zeker niet fijn...!
Summer2 Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 18 uur geleden zei Mom4: Hmmm meer mensen met ervaring met de carefix Anna? lees op de website van een verkoper het volgende Zie maattabel voor maatadvies en bestel dan één maat groter, want de BH valt kleiner dan in de tabel wordt aangegeven. hoe valt de beha bij jullie? Ook een maatje groter dan volgens de maattabel? alvast heel erg bedankt! Te strak is ook zeker niet fijn...! Bij mij niet. Heb dezelfde cupmaat nu maar dat wist je volgensmij al van de chat pas geleden. Maar denk zeg het nog voor de zekerheid.
Guest Mom4 Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 2 uur geleden zei Summer2: Bij mij niet. Heb dezelfde cupmaat nu maar dat wist je volgensmij al van de chat pas geleden. Maar denk zeg het nog voor de zekerheid. Hi Summer2! ja, heb ik opgeslagen ;-) vraag me af waarom zo'n maattabel ook gewoon niet zou kloppen. Maak m dan anders... :-/ Suf he.
Tinka Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Ik heb de lipoelastic ! Vind ik super fijn, je kan hem bestellen in verschillende maten. Zwart of wit
jaino Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Ik heb volgens tabel een m nodig bij de anna carefix en heb een l besteld. Omvang 72 cm en heb 350 en 400 cc rond dp gekregen en past perfect
Summer2 Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 31 minuten geleden zei Mom4: Hi Summer2! ja, heb ik opgeslagen ;-) vraag me af waarom zo'n maattabel ook gewoon niet zou kloppen. Maak m dan anders... :-/ Suf he. Ja de tabel klopt wel he met wat ik nu heb. Dus ik heb 70D en dan raadde ze een m aan, en die past ook precies, maar je weet niet wat je van te voren krijgt.
Mamalisa Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Ik heb van de carefix ana een maat groter, past precies
Guest Mom4 Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Wauw, heerlijk al die reacties! Dank jullie wel! nu wordt het toch moeilijk om een keuze te maken ha ha! het is ook moeilijk om op voorhand te weten op welke maat je uitkomt lijkt me... de pc zei dat ik met 295cc twee maten omhoog zou gaan, dus een volle C denk ik. Hadden jullie ook op voorhand een beha gekocht?
jaino Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 18 minuten geleden zei Mom4: Wauw, heerlijk al die reacties! Dank jullie wel! nu wordt het toch moeilijk om een keuze te maken ha ha! het is ook moeilijk om op voorhand te weten op welke maat je uitkomt lijkt me... de pc zei dat ik met 295cc twee maten omhoog zou gaan, dus een volle C denk ik. Hadden jullie ook op voorhand een beha gekocht? Ik had er 1 gekocht voor de operatie en de andere erna. Ik had een 75c en zou op een e uitkomen en hij past perfect
jaino Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Ik had ook zakjes rijst met de juiste hoeveelheden cc erin in de bh gedaan zo zag ik of het zou passen haha
Guest Mom4 Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 6 minuten geleden zei jaino: Ik had ook zakjes rijst met de juiste hoeveelheden cc erin in de bh gedaan zo zag ik of het zou passen haha Geweldig! zakjes water/ rijst/ shampoo, hihi!
Bruisend Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Ze hadden na mijn operatie mij de care fix anna M gegeven. Na een week overgegaan op L. Later nog een BH van Hunkemuller lvl 3. Fijne BH maar niet voor net na de operatie (is mijn mening). 85C, Gebruik hem nu nog voor sporten. Uiteindelijk ook nog een BH van de Hema gehaald 80 D
Guest ptries Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 hihi ik zojuist ook gepast met waterzakjes, kan ook niet wachten, volg week rond deze tijd heb ik ze al!!
Guest Mom4 Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 1 uur geleden zei ptries: hihi ik zojuist ook gepast met waterzakjes, kan ook niet wachten, volg week rond deze tijd heb ik ze al!! En, gewenst resultaat? Hoeveel cc krijg je? Gek he...!
Guest Mom4 Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 1 uur geleden zei Bruisend: Ze hadden na mijn operatie mij de care fix anna M gegeven. Na een week overgegaan op L. Later nog een BH van Hunkemuller lvl 3. Fijne BH maar niet voor net na de operatie (is mijn mening). 85C, Gebruik hem nu nog voor sporten. Uiteindelijk ook nog een BH van de Hema gehaald 80 D Goed om te weten! Ja, welke cup gaat het worden he...!
Guest ptries Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 1 uur geleden zei Mom4: En, gewenst resultaat? Hoeveel cc krijg je? Gek he...! 450 cc kan me er nog geen voorstelling van geven maar kijk er wel naar uit
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.