Jump to content

PANIEK! Help!

Guest Livelovelaugh

Recommended Posts

Guest Livelovelaugh
Posted

Lieve meiden, 

HELP! Ik ben helemaal in paniek!!!

ik ben maandag 4 weken PO. Heb implantaten voor de borst.

ik keek gisteravond in de spiegel en nam de wekelijkse foto (omdat ik het dan beter voor mezelf kan zien) en ben me rot geschrokken. 

De rechter borst wijkt vanaf het midden (tussen borsten) meer naar buiten dan links. Trekt dit nog bij? Is dit wat ze noemen scheef ingezakt en dat de ene sneller gaat dan de ander? O mijn god, komt dit nog goed? Of is 4 weken al over de nog verander-tijd heen???

o ik ben helemaal in paniek en het is precies weekend dus kan nu natuurlijk niemand daar bereiken... Kan iemand me hier helpen?

xxxx

Posted

Hee meis,

Wat vervelend!  :(

Ik denk dat de meiden hier het beter kunnen beoordelen als je een foto plaatst.

Hopelijk valt het mee. Je bent nog erg kort po natuurlijk. 

Heb je geen telefoonnummer voor noodgevallen? 

Posted

Heb jee een foto @Livelovelaugh? Dan kunnen we beter zien wat je bedoeld

en nog ff geen paniek meis, adem in adem uit, maak jezelf nog even niet gek hoor schat. ff koppie erbij houden

Posted

Je hoeft niet te panikeren hoor! Je borsten zijn nog kort PO na die 4 weken kunnen ze nog veel veranderen. Ook als je ze voor de borstspier hebt. 

Wel kan het zo zijn dat je borsten iets naar buiten trekken omdat ze voor de operatie ook zo stonden. Een operatie veranderd namelijk niet zoveel aan je originele borsten behalve het formaat haha. 

En als je het echt zeker wil weten. Foto's mailen naar je PC en hier op het forum zetten zodat wij je kunnen helpen. Het is lastig oordelen zonder beeld. 

Guest Livelovelaugh
Posted

Iets naar buiten is niet erg maar hoe rechter wijkt meer dan de linker vandaar. 

Trekt dat echt nog bij? Ook al is het nu 4 weken po?

Guest Livelovelaugh
Posted

Hoe rechter moet DE rechter zijn 

Posted

Ben nu 14 weken po en had ook dat de rechterborst anders was tov links die zakte beter maar moet zeggen dat nu sinds een week of twee ze goed gelijk zijn.

ben zelf rechts en die spier was wat stugger denk ik

Posted

Denk dat het wel goed komt gr bba

Guest Livelovelaugh
Posted

@Mamalisa Ja draag de sportbh nog. Wilde vanavond voor het eerst gewone proberen maar dan wel bij thuiskomst gelijk sportbh weer aan.

Guest Livelovelaugh
Posted

En ik ben linkshandig dus dat wat jezegt @BBA van de spier wat stugger zou kunnen maar ik heb ze voor de spier...

Guest Livelovelaugh
Posted

@best_boobie Heb wel van toen ze net gedaan waren maar niet van daarvoor

Guest Livelovelaugh
Posted

@best_boobieJa idd en zal ik maandag ook vragen maar veranderen ze na 4 weken nog wel?

Posted

Oh ja hoor meid, het is echt niet klaar met 4 weken :)
Heb je mijn boobs wel eens gezien? Zoniet, ga ik je zo ff toevoegen. Heb een album gemaakt laatst, waar ik van voorsituatie tot 4 jaar po in geplaatst heb. Als je het album opent, klik dan wel ff op: Sorteer op: TITEL. Dan zie je ze van a tot z

xxx

Guest Livelovelaugh
Posted

Je stelt me een beetje gerust @best_boobie xxx

Waar kan ik jouw foto's zien want zie geen album op jouw pagina 

xxxx

Posted

Dan ga je naar mijn profiel.
Scroll je naar beneden totdat je ziet staan: activiteit (en daar staat een soort pijltje achter)
Klik op 'activiteit'  en kies dan voor 'album'

En even sorteren op titel daarna he ;) anders staat het alfabet door elkaar ;) 

xxx

Guest Livelovelaugh
Posted

@best_boobieOp telefoon lukte het niet.

Nu Ipad gepakt. 

Hoe werkt het daar op?

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.