MissyA Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Hi meiden, Ik zou a.s zondag (26 juni) geopereerd worden in Vlaardingen door Hupkens, en krijg net een mail van Diana Gabrielse met de tijd en een hele andere locatie in Amstelveen ?? (2 uur rijden voor me ). Ik snap er niks van, hebben meer dit mee gemaakt?
best_boobie Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 12 minuten geleden zei MissyA: Hi meiden, Ik zou a.s zondag (26 juni) geopereerd worden in Vlaardingen door Hupkens, en krijg net een mail van Diana Gabrielse met de tijd en een hele andere locatie in Amstelveen ?? (2 uur rijden voor me ). Ik snap er niks van, hebben meer dit mee gemaakt? Nou, bij Diana kan vanalles gebeuren.. maar misschien moet je morgen toch maar even bellen.. Dit is wel een hele rare manier van doen zeg... succes!!! xx BB
MissyA Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 @Vrouwtjelief @best_boobie nou ik heb gebeld vandaag, en toch is de locatie veranderd. Dus ik moet helaas naar Amstelveen ik wil niet verzetten want heb me er op verheugd dus dan maar een hele lange rit...
best_boobie Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 6 minuten geleden zei MissyA: @Vrouwtjelief @best_boobie nou ik heb gebeld vandaag, en toch is de locatie veranderd. Dus ik moet helaas naar Amstelveen ik wil niet verzetten want heb me er op verheugd dus dan maar een hele lange rit... het is te zot voor woorden.... Echt bizar.. Hebben ze dus in het systeem het zelf verkeerd ingevoerd.. Dachten ze dat ie in MFIV zat die dag, maar hij zit dus in Amstelveen dan.. Het is ook altijd wat daar, sorry dat ik het zeg. Dit zou niet mogen gebeuren. Toch succes meid!! xxx
Tinka Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Dit vind ik toch ook best bizar, en wist zelfs niet dat pc's ook op zo dag opereerden veel succes!!!
MissyA Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 5 minuten geleden zei best_boobie: het is te zot voor woorden.... Echt bizar.. Hebben ze dus in het systeem het zelf verkeerd ingevoerd.. Dachten ze dat ie in MFIV zat die dag, maar hij zit dus in Amstelveen dan.. Het is ook altijd wat daar, sorry dat ik het zeg. Dit zou niet mogen gebeuren. Toch succes meid!! xxx Ja echt vaag he? Ik kreeg eerst een mail met idd de locatie MFIV in Vlaardingen, en nu dit paart dagen van te voren! Pff ik moet om 5 uur opstaan wil ik op tijd zijn in Amstelveen haha... Maar gelukkig kan mijn dochtertje ergens logeren en heb ik toch alles voor elkaar gekregen maar zat echt in de stress Nou ik zal later deze week mijn verslag schrijven vind het zo spannend allemaal
MissyA Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 6 minuten geleden zei Tinka: Dit vind ik toch ook best bizar, en wist zelfs niet dat pc's ook op zo dag opereerden veel succes!!! Ja vaag allemaal, en ja de arts is net terug van zijn vakantie ofzo misschien werkt hij extra dagen ik weet het ook niet haha... Komt vast allemaal goed zondag
Desert-Rose Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Meis het komt natuurlijk altijd wel goed, maar ik begrijp werkelijk niet hoe die DG zichzelf een zakenvrouw/ consulente durft te noemen, ze kan nog niet eens goed haar personeel opleiden hoe je afspraken in een agenda moet zetten, en geeft dan het systeem de schuld, en jammer genoeg zijn steeds de clienten de dupe Gelukkig voor jou kreeg je op tijd een andere locatie door, en niet als je in Vlaardingen voor de deur had gestaan. Maar ja meid, je kunt er wel vanuit gaan dat de pc een goede is, dus je nw boobs gaat helemaal goed komen. xxx
Vrouwtjelief Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Gelukkig kun je ondanks deze domper toch nog uitkijken naar jouw dag!! X
Lindsay12345 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ongelofelijk hier kun je toch geen 'fout' over maken???? Iedergeval veel succes !
Kaatje Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Bizar, maar gelukkig blijft de arts gewoon hetzelfde en zal het niks uitmaken voor het eindresultaat! Heel veel succes alvast voor zondag!
MissyA Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 Daar ben ik weer... Na een lage dag in de praktijk gabrielse, wat een chaos daar. Eerst 2 dagen geleden de verandering van locatie wat een stress. En nu? Ik had mijn consult met Hupkens. En hij wil me niet helpen omdat ik 3 weken geleden ben gestopt met roken, aangezien ik 3 weken geleden mijn 1e consult had bij Diana en ze me adviseerde om per direct te stoppen. Dus ik was daar eerlijk over tegen Hupkens hij wil me zondag (26 juni) niet helpen pas over 3 weken of langer... Dat kan ik begrijpen en is niet de fout van de arts maar van het advies van Diana. Helaas kan ik geen 3 weken wachten, ik heb een dochtertje en een planning gemaakt. Sta er alleen voor en niet makkelijk om alles voor elkaar te krijgen Er was nog een andere arts aanwezig, dr Doornaeart. Weer dik een uur wachten tot ik met hem een consult had, een hele vriendelijke man. Hij adviseerde me om maximaal 350cc te nemen meer zou er niet in gaan helaas. Maar nu heb ik alles op gezocht over Hupkens, en moet ik nu weer van voor af aan beginnen dus ik hoop dat er meiden door hem zijn geholpen? Ik zoek ervaringen en foto's van resultaten... Ik heb als iets gevonden op het forum maar niet zo veel... Liefss
MissyA Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 @Vrouwtjelief @Kaatje @Lindsay12345 @Desert-Rose @Tinka @best_boobie bedankt voor jullie reacties de drama zet zich voor bij Diana... Hahaha maar alles zal goed komen uiteindelijk
Claartje39 Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Hoiii ik zelf ben geopereerd door dokter doornaert...ik zelf heb 325cc gekregen. Ben zeer tevreden over de operatie. Ik moet zeggen vind het een super vriendelijke man,neemt de tijd. En eerlijk gezegd ik heb gerookt,dit ook aangegeven. Ook de hechtingen heeft hij super mooi gedaan. Ik weet niet goed hoe het allemaal werkt maar ik heb wat fotoos oo mijn profiel staan kun je eens kijken als je wil. succes xx
Desert-Rose Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 @MissyA zo is het meid, positief blijven, Nog maar heel even en dan heb je nw boobies haha xxx Ohhh ik lees nu andere topic, pppfff jeetje meid,en er is hier nog niet zo heel veel ervaring met Doornaert, omdat die nog niet zo heel lang via DG werkt.
MissyA Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 17 minuten geleden zei Claartje39: Hoiii ik zelf ben geopereerd door dokter doornaert...ik zelf heb 325cc gekregen. Ben zeer tevreden over de operatie. Ik moet zeggen vind het een super vriendelijke man,neemt de tijd. En eerlijk gezegd ik heb gerookt,dit ook aangegeven. Ook de hechtingen heeft hij super mooi gedaan. Ik weet niet goed hoe het allemaal werkt maar ik heb wat fotoos oo mijn profiel staan kun je eens kijken als je wil. succes xx Dankjewel voor je reactie! Heb even gekeken en ze zien er prachtig uit wat was je voor situatie als ik vragen mag? En dual plane? En ik hoorde ook al dat hij hele mooie hechting maakt! Ja hij kwam heel aardig over en nam ook de tijd voor me, ook al was het een chaos in de praktijk. Heb hem even opgezocht en z'n werk ziet er ook erg goed uit. En die van jou ook! Stelt me al wat gerust haha nogmaals dankjewel voor je reactie! Liefs x
Claartje39 Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Mijn voor situatie was een 70A. Heb ze duall plane gekregen. Maar jij bent dan morgen al aan de beurt als ik het goed begrijp?
Kimberley Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 Hoi meid, heb je even opgezocht hoor haha, ik lag samen met jou in de uitslaapkamer vandaag. Ben benieuwd hoe het met je gaat! liefs x
MissyA Posted June 29, 2016 Author Posted June 29, 2016 8 uur geleden zei Kimberley: Hoi meid, heb je even opgezocht hoor haha, ik lag samen met jou in de uitslaapkamer vandaag. Ben benieuwd hoe het met je gaat! liefs x Hay! Jaaaaa dat was bizar he alle 2 het zelfde mee gemaakt met Hupkens hahaha! Maar het gaat goed had veel pijn vannacht maar de morfine heeft me geholpen! Ik ben zo intens blij er mee! Ik lig nu lekker op de bank met m'n dochtertje tv te kijken Hoe gaat het met jou? Beetje bij gekomen? Liefs x
Kimberley Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 7 uur geleden zei MissyA: Hay! Jaaaaa dat was bizar he alle 2 het zelfde mee gemaakt met Hupkens hahaha! Maar het gaat goed had veel pijn vannacht maar de morfine heeft me geholpen! Ik ben zo intens blij er mee! Ik lig nu lekker op de bank met m'n dochtertje tv te kijken Hoe gaat het met jou? Beetje bij gekomen? Liefs x Hahaha ja dat was idd heel toevallig!! Gelukkig fijn om te horen dat het meevalt. Ik heb heel rot geslapen vannacht. Gister toen ik thuis kwam te druk gedaan denk dat de pijnstillers savonds uitgewerkt waren. Wilde erna medicijnen halen bij de nachtapotheek omdat normale dicht was maar kwam er €70,- toeslag bij. Dacht koop hier straks liever een mooie bh van hahaha dus heb ze vanmorgen pas gehaald. Voelt wel heel stijf allemaal en strak. ziet er super uit hoor bij jou! Zag een foto voorbij komen. Die van mij volgen nog ik ben een watje durf m nog niet uit te doen hahaha xxx
Guest ambertje Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 Jeeeeeee, wat een verhaal lees ik hier nu weer zeg ! Als ik het goed begrijp ben je dus, nuchter en kindje uit logeren, alles geregeld, naar Amstelveen gegaan met het idee dat je naar huis zou gaan met nieuwe boobies ........ maar helemaal voor niks omdat Hupkens je niet wilde opereren door foute info van Diana???? Maar je was toch gestopt met roken? En met jou, nóg iemand in dezelfde situatie? Zit hier gewoon naar adem te happen, pffffffff, dat kan toch niet. Schandalig. Ben zelf ook door Hupkens geopereerd via Diana. Raad het niemand aan , al heb ik niet in jouw situatie gezeten hoor. Hoop dat het nu goed met je gaat, want je bent ondertussen twee boobies rijker toch?
best_boobie Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 11 minuten geleden zei ambertje: Jeeeeeee, wat een verhaal lees ik hier nu weer zeg ! Als ik het goed begrijp ben je dus, nuchter en kindje uit logeren, alles geregeld, naar Amstelveen gegaan met het idee dat je naar huis zou gaan met nieuwe boobies ........ maar helemaal voor niks omdat Hupkens je niet wilde opereren door foute info van Diana???? Maar je was toch gestopt met roken? En met jou, nóg iemand in dezelfde situatie? Zit hier gewoon naar adem te happen, pffffffff, dat kan toch niet. Schandalig. Ben zelf ook door Hupkens geopereerd via Diana. Raad het niemand aan , al heb ik niet in jouw situatie gezeten hoor. Hoop dat het nu goed met je gaat, want je bent ondertussen twee boobies rijker toch? hihi, misschien moet je het nog eens lezen
Guest ambertje Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 O JEE, heb ik weer niet goed opgelet @best_boobie
best_boobie Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 7 minuten geleden zei ambertje: O JEE, heb ik weer niet goed opgelet @best_boobie is niet erg hoor. Gewoon nog een poging wagen Ik heb ook wel eens last van 'snellezen'
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.