Amamda Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Vanaf de pubertijd al kleine borsten in verhouding tot de rest van mijn lichaam, ik ben klein (1.63), en gespierd ( en een laagje vrouwelijk vet. Daarbij ook een buikje. Ik heb, na 3 kids, nog minder ( lees: theezakjes). En ik vind maar geen passende bh omdat ik aan de bovenkant geen volume meer heb. Tijd voor actie!!! Ik denk aan anatomisch, op de spier. Liefs, Amanda
Guest cindytje1985 Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Welkom op het forum!! En heel veel succes bij je zoektocht!! Als tip wil ik je nog mee geven dat je verschillende eerste consulten moet inplannen, bij verschillende chirurgen zodat je goed kan kijken wat jouw voorkeur heeft.. groetjes, Cindy
Mamalisa Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Hoi meis, welkom op het forum en succes met je zoektocht, meer dan genoeg informatie te vinden hier!
Amamda Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Dankjewel ☺☺☺t blijft spannend om toch echt ervoor te gaan.Maar ik ben het zat !!!!
Blondie94 Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Hee welkom De 1e stap is gezet je hebt je hier al aangemeld We hebben er allemaal zover ik weet nog geen spijt van gehad het is het allemaal waard geweest.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.