Jump to content

Borstvergroting bij Dr. Verdonck. Aantal vraagjes!

Recommended Posts

Posted

Hallo!

Ik ben 21 jaar en word volgende week geopereerd bij dokter verdonck maar ik zit wel met veel vragen! wie kan mij raad geven?!

-Ik heb gekozen voor de motiva met Qid implantaten 320 cc DP( echter de spier).  Ik zou dus an een A cup naar een grote C cup gaan. Maar toch twijfel ik of ik niet beter -voor sebbin of mentor had gekozen. Kan iemand me eens duidelijk de verschillen uitleggen? 

-Ook zie ik er echt tegen op om niet te sporten. Zijn er dames die toch lichtjes een sport hebben beoefend die niet belastend was voor de borstspier? Vb ligfietsen ofzo..

-De dag na de operatie is het de verjaardag van mij neef. Is er een kans dat ik instaat zou zijn om daar naartoe te gaan en me rustig te houden. Het is een zwembad feestje. Ik zou natuurlijk niet in het water gaan maar gewoon wat op een stoeltje genieten!

-Iemand een goede tip voor een sportbh?

-Mag ik in de zon zitten of is het beter van niet?

Alvast bedankt!!! xx:rolleyes:

Posted

Ik heb 250cc van Mentor achter de spier. Een ander merk kon ik niet kiezen, dat is waar mijn pc mee werkt :D

Ik zelf weet er niet zoveel van, maar ik weet wel dat ik niet naar een feestje zou kunnen gaan. Ik ben nu 4 dagen po en dag 1 na mijn operatie was echt heel pijnlijk. Ik zou het persoonlijk niet doen :)

Ik heb een sportbh gekregen van mijn pc :)

Veel succes nog xx

Posted

Van die merken weet ik ook niks. Ik ken die van jou niet. Dat van dat feestje, iedereen hersteld anders, maar de dag na je operatie is het zwaarste en pijnlijkste. Je kan echt niks dan, niet normaal plassen of je eigen drinken pakken (tenminste dat was bij mij zo, niet bewust vanwege de pijn maar alles is zo stijf en gevoelig) je moet voor jezelf kijken hoe je je voelt.

Ik baal ook dat ik niet kan sporten... je mag niet tillen en je ellebogen boven je schouders doen, ook voorover bukken is niet aan te raden. Je voelt je al vrij snel goed maar kijk echt uit! Vanbinnen hebben ze zoveel gedaan, dat moet echt 6 weken herstellen. 

Ik heb de carefix anna bh is echt super fijn!! Hij zit heerlijk en je voelt hem na 1 week niet eens meer zitten. Ik heb ook een borstband van de pc gehad. Ik moest deze bh van de pc/kliniek, je kan even vragen aan je pc wat hij aanraad. Alleen zou ik dat wel optijd gaan halen, die sportbh's van de hunkemoller duwen je borsten omhoog, dat raadde de pc echt af. Je protheses moeten gewoon op hetzelfde plek blijven zitten. (Push up bh raden ze ook af bij mij na de 6 weken, maar dat zit ook niet lekker)

Je littekens mogen niet in de zon, en het mag ook niet gaan broeien, is niet goed voor de genezing. Na 2 weken mag dat misschien wel, maar goed afdekken. Lange tekst haha! Hopelijk heb je er wat aan. Maar het is bij iedereen anders he! Dit is hoe het bij mij is :D 

Posted

@Hallowa je eerste vraag kan ik niet beantwoorden meis maar dat kunnen @Desert-Rose of @best_boobie wel. Alvast een tip, als nie,and anders antwoord heeft op je vraag dan aan 1 van deze 2 dames vragen, die weten ALLES! Wat je wel en niet mag na de operatie, wat voor maat je krijgt met welke protheses, schema's voor je medicatie, the meaning of life, of nu de kip of toch het ei eerst kwam... Alles!

en tja dat sporten is even balen maar dat gaat gewoon echt niet in het begin.cer zijn wel topics hierover te vinden op het forum, even de zoekbalk gebruiken en intikken; sporten na bv. Dan kom je er vast. Ik heb van te voren het zadel van mijn home trainer op zn laagst gezet, ik kan er dan zo opstappen zonder me op te trekken en hopelijk kan ik dan een paar dagen po toch mn benen een beetje bewegen. Niks inslannends, gewoon een beetje in beweging zijn, maar echt sporten? Nee nog ff niet.

hope this helps!

Posted
55 minuten geleden zei Hallowa:

Hallo!

Ik ben 21 jaar en word volgende week geopereerd bij dokter verdonck maar ik zit wel met veel vragen! wie kan mij raad geven?!

-Ik heb gekozen voor de motiva met Qid implantaten 320 cc DP( echter de spier).  Ik zou dus an een A cup naar een grote C cup gaan. Maar toch twijfel ik of ik niet beter -voor sebbin of mentor had gekozen. Kan iemand me eens duidelijk de verschillen uitleggen? 

-Ook zie ik er echt tegen op om niet te sporten. Zijn er dames die toch lichtjes een sport hebben beoefend die niet belastend was voor de borstspier? Vb ligfietsen ofzo..

-De dag na de operatie is het de verjaardag van mij neef. Is er een kans dat ik instaat zou zijn om daar naartoe te gaan en me rustig te houden. Het is een zwembad feestje. Ik zou natuurlijk niet in het water gaan maar gewoon wat op een stoeltje genieten!

-Iemand een goede tip voor een sportbh?

-Mag ik in de zon zitten of is het beter van niet?

Alvast bedankt!!! xx:rolleyes:

Hoi hoi

Over het implantaat, wat wil je precies weten?
De kwaliteit van Mentor en Motiva, daar valt niet over te twisten, zover ik weet.. Over Sebbin weet ik niet genoeg. Die worden ook niet heel veel gebruikt, dus kan daar geen oordeel over vellen. Ik weet alleen dat ik die zelf niet zou willen. De motiva en mentor, daar heb ik geen problemen mee..
Qua zachtheid of projectie, is er ook weinig verschil tussen motiva en mentor.. Nog iets dat je wilt weten hierover? :) 

Over het sporten.. Het gaat erom dat je lichaam de rust krijgt om te herstellen.. Het is een echte operatie die je krijgt, met twee grote wonden aan de binnenkant van je borsten. Ze maken dat van de buitenkant wel dicht, maar van binnen moet dat wel de kans krijgen om te genezen. Dat duurt een week of zes.. In die tijd kun je alleen jezelf dus voor de gek houden, door stiekem te sporten ;) 

Of jij je goed voelt om naar die verjaardag te gaan, geen idee.. Iedereen ervaart het anders. Neem wel je rust.. en zorg dat er niemand wild met je gaat doen, of dat je wilt verbloemen dat er iets met je aan de hand is.. Ga dan gewoon niet.. dan heb je maar een griepje opgelopen of zo, zogenaamd.

De tip van de sportbh moet ik overslaan.. misschien dat desert-rose hier nog een tip over heeft, anders ff zoeken via de zoekbalk.

Ik zou de eerste dagen niet te veel in de zon zitten.. Hogere temperaturen van je lichaam, zetten de groei van bacterien aan.. en stel je hebt ergens een beestje zitten, dan zou die zich daar wel eens lekker bij kunnen voelen en zich gaan vermeerderen.
Liever wat in de schaduw zitten.
En kleren aan! Sportbh en truitje ;) 
Geen bikini of zo.

Na de eerste twee weken mag je wel wat in de zon hoor, dat is geen probleem, zou dan alleen geen zwart dragen, zodat je het niet extra warm krijgt.

Mochten je littekens helemaal dicht zijn en zonder korstjes, dan het eerste jaar deze wel heel goed insmeren met factor 50, ook onder een bikini na die eerste zes weken van het dragen van je sportbh.

Hm.. en ik denk dat het de kip was @Mamalisa heb ik nu iets gewonnen?

xxx

Posted

De eerste 2 weken zit je in ieder geval in het verband bij Verdonck,

Ik weet ook niet of Verdonck zelf een voorkeur aangeeft voor een sport bh, zo niet kun je eens kijken voor de Hema heavy sport nonpadded , of de Triumph tri action workout, of de sport bh van de Hunkemoller., zorg wel dat je minstens een level 3 hebt.

Daarnaast zijn er nog wel andere, bijv de Carefix Anna,Bella, maar mijn ervaring daarmee is dat ze te weinig steun geven.

Een andere van Carefix die wel iets meer steun geeft is de Lipoelastic PI extra,de laatste 3 bh's kun je op deze site vinden.

http://www.online-care.eu/nl/pc/postoperatieve-bhs/

Een ander merk wat ook wel gedragen word ( met deze heb ik geen ervaring ) is de Marena Postoperatieve bh.

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.